Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט פונטו עם רדיו דפוק, ורמקולים ממש קטנים ששומעים בהם חרא (נמצאים ליד השמשה הקדמית)

 

אני רוצה לקנות רדיו דיסק שגם קורא mp3

כמובן שאני אצטרך גם רמקולים.

אני לא רוצה מערכת מפוצצת, אין לי צורך במגבר, וגם לא בסאב. אני סה"כ רוצה 4 רמקולים טובים ושכל העסק יישמע טוב.

 

עכשיו לשאלות:

1. אם מישהו יכול להמליץ לי לגבי דגמים של כל דבר (רמקולים, רדיו דיסק וכו')

2. כמה אמור לעלות כל העסק (חלקים, התקנה וכו'. לרמקולים קדמיים אני בטח יצטרך בנייה, ולאחוריים אין לי חורים...)

3. מקומות מומלצים באזור המרכז

 

תודה

פורסם

נתחיל בתקציב?

 

אני יזרוק לך מה לדעתי כדאי לך לקנות

רדיו דיסק פיונר 4600MP

מחיר 850 שקל

 

רמוקלים קדמיים קומפוננט מאגנאט 280 שקל

אחוריים פיונר 240 וואט 250 שקל

לדעתי אתה לא צריך יותר מזה ( אם אין לך מגבר ) ופחות מזה כבר יהיה חבל

פורסם

פחדתי להגיד את התקציב שלי שלא יהיה מעט מידי :) : בסביבות 2000

 

מה שהצעת מבחינת מחיר נראה לי ממש טוב...

ומה לגבי התקנה?

פורסם

תרגיש חופשי, לא לכול אחד יש הרבה כסף.

 

יש לחבר שלי פיאט פונטו 60 שנת 2000 .

 

יש רמקולים על הדש בגודל 4 אינץ. חיברתי להם כרוס אובר פסיבי כך שהם יפיקו מ500HZ ומעלה.

רמקולים אחוריים חיברנו על המגבר. טויטרים כרגיל על הקורות של האוטו מקדימה.

 

רדיו דיסק MP3 JVC 400 ב700 שקלים, ושומעים מעולה גם מקדימה וגם מאחורה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

כמה אמור לעלות כל חלק במה שהרכבתם? (המגבר, רמקולים אחוריים...)

 

אני גם לא יודע לעשות התקנה של כזה דבר לבד, כמה אמורה לעלות התקנה, ואיפה כדאי להתקין?

פורסם
תרגיש חופשי, לא לכול אחד יש הרבה כסף.

 

יש לחבר שלי פיאט פונטו 60 שנת 2000 .

 

יש רמקולים על הדש בגודל 4 אינץ. חיברתי להם כרוס אובר פסיבי כך שהם יפיקו מ500HZ ומעלה.

רמקולים אחוריים חיברנו על המגבר. טויטרים כרגיל על הקורות של האוטו מקדימה.

 

רדיו דיסק MP3 JVC 400 ב700 שקלים, ושומעים מעולה גם מקדימה וגם מאחורה.

 

תמיר

נכנסים שם רמקולים 4 אינץ ?

כי שאלתי פעם .. ואמרו לי רק 3.5 .. כי רציתי לשים גם 4 אינץ ..

יש לי פונטו 97 ..

אתה בטוח שאפשר להכניס שם רמקולים 4 אינץ ?

פורסם

אם אתה מעוניין לעשות בניה לגודל של 6.5 אז לפחות את זה אני ממליץ שתעשה אצל מתקין איכותי, מאיפה אתה בארץ?

 

(אגב, דיי להמליץ על המאגנט האלה! תבררו קודם מה הגודל של ההכנות ברכב!)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש מקומות שאני יכול לקנות בהם הכל וגם להתקין, או שעדיף לקנות כל דבר ממקום אחר?

ולגבי הרמקולים הקדמיים שהצעת לי, באיזה גודל הם? כי בפונטו אין ממש מקום לרמקולים מקדימה (יש מקום ממש קטן "3.5 או "4 כמו שאמרו פה). זה יכול לייקר את ההתקנה לא?

פורסם

אם אתה מסכים לעשות בניה בדלתות אז זה יעלה לך עוד 100-400 ש"ח תלוי בבניה...

 

אם לא אז אני חושב (כמעט בטוח) שאתה מוגבל ל3.5 אינץ. מה שאומר שהבחירות שלך בארץ מאד מצומצמות.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

זה ממש לעשות חור בדלת מבפנים?

ראיתי באיזה אתר באינטרנט בנייה שעושים ליד הרגליים של הנהג/נוסע, זה עולה יותר?

פורסם

כן, צריך לעשות חור בדלת, אם זה מפריע לך אתה יכול לעשות קיק פאנל (אין לי מושג כמה זה עולה)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ועוד שאלה:

האם אני יכול לעשות את זה בשלבים, נגיד להתחיל עם רדיו דיסק ורמקולים אחוריים, ובשלב יותר מאוחר להוסיף קדמיים?

×
×
  • תוכן חדש...