Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועוד שאלה:

האם אני יכול לעשות את זה בשלבים, נגיד להתחיל עם רדיו דיסק ורמקולים אחוריים, ובשלב יותר מאוחר להוסיף קדמיים?

אתה יכול וזה אפילו מומלץ...עדיף לקנות כול פעם עוד חלק איכותי מאשר לקנות מוצרים בגלל בעיות תקציב...

 

מה שכן אם כבר תעשה ההפף קודם תלך על הקדמיים ואז על האחוריים

פורסם

בטח שאתה יכול לעשות את זה בשלבים.

 

אתה יודע מה? אני אפילו ממליץ על כך!

 

אומנם הכי נכון מוסיקלית להתקין תחילה את הקדמיים, אבל לפני שתעשה חור בדלת אני עדיין ממליץ על כך שתתקין קודם את האחוריים ואת הרדיו-דיסק ותראה איך אתה שומע. אם תהיה מבסוט תמיד אפשר להוסיף כמה שקלים ולהחליף את הקדמיים.

פורסם

הקדמיים שיש לי היום הם משהו כמו רמקולים של טרנסיסטור (אולי קצת הגזמתי, אבל הם ממש צורמים)

לא חושב שכדאי לחבר אותם לרדיו דיסק חדש.

 

השאלה אם באמת אפשר להתחיל עם אחוריים ללא קדמיים, כי גם לדעתי עדיף להשאיר את הבניות לשלב טיפה יותר מאוחר.

פורסם

חיפשתי קצת באינטרנט מחירים ודגמים:

לגבי רמקולים אחוריים מה אתם אומרים על הדגם הזה: Pioneer TSA6960

ראיתי אותם במחיר של 270.

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=487&lead_id=&look=

 

(עכשיו ראיתי את השרשור לגבי רמקולים ללא מגבר... יש שם את אותו דגם מאותו אתר, יצא בפוקס)

 

HU (למדתי קצת מושגים icon_smile.gif )

חשבתי ללכת על ה PIONEER4600mp שהצעתם לי. ראיתי באינטרנט מחירים של 950 כולל משלוח, יש לדגם הזה מחירים יותר זולים?

 

לגבי קדמיים אני אוותר בינתיים...

פורסם

אלא רמקולים ממש טובים להגברה ע"י ההד יוניט, אתה יכול ללכת עליהם בלב שקט.

לגבי ההד יוניט, לפי הידוע לי אלא פחות או יותר המחירים שלו, יש גם דגם אחד מעל שעולה עוד משהו כמו 100 ש"ח אבל בשבילך לא נראה לי שיש בו צורך.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
נכנסים שם רמקולים 4 אינץ ?

כי שאלתי פעם .. ואמרו לי רק 3.5 .. כי רציתי לשים גם 4 אינץ ..

יש לי פונטו 97 ..

אתה בטוח שאפשר להכניס שם רמקולים 4 אינץ ?

בפונטואים הישנים (כמו שלי שנת 95) נכנסים בדש 3.5 אינץ' בלבד!!!

אולי בדגמים החדשים 2000 ומעלה ניתן להכניס 4 אינץ'.

 

עגב זאת מידה שמאוד קשה למצוא ובמיחד באיכות טובה.

×
×
  • תוכן חדש...