Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון אני שומע תלונות מזוגתי לגבי אי נוחות בזמן נסיעה וכאבי גב.

החלטנו לחפש תומך גב.

אני זקוק להמלצה ממישהו שהתנסה במוצרים דומים.

כעיקרון אני רוצה להתמקד בנוחות יופי ומחיר, כמובן שאין הרבה יופי במוצרים האלו.

הרכב הוא יונדאי i35.

 

 

האפשרויות:

 

http://www.aliexpress.com/item/Car-pillow-set-Car-headrest-neck-support-pillow-Car-lumbar-back-support-pillow-Geuine-leather-space/32225033229.html

(from AliExpress Android)

 

 

http://www.aliexpress.com/item/Gigi-gigi-car-memory-cotton-car-headrest-car-pillow-kaozhen-neck-pillow-cervical-pillow/978054108.html

(from AliExpress Android)

 

 

http://www.aliexpress.com/item/Car-seat-cushion-suitcase-for-four-seasons-general-honda-accord-regal-bora-the-uluibau-steps-leaps/2023666504.html

(from AliExpress Android)

 

כמובן אם יש הצעות יותר טובות ממה שמצאתי, יתקבלו בברכה!

תודה מראש!

פורסם

את המשענת התומכת שלי קניתי מד"ר גב.

קצת יקר אבל שווה כל שקל. ממליץ לך להכנס לאחד הסניפים ולנסות בעצמך.

"לא יתחילו בלעדינו, סע לאט, סע לאט..."

פורסם

תמיכת גב לא תתאים לכל אחד. (עניין של גובה)

 

אני למשל השתמשתי בד"ר גב ולי זה לא אתאים כי זה הגביהה אותי -נהיגה לא נוחה.

כנ"ל הכרית של אותה חברה. עברתי לכל מיני פתרונות של כריות, בסוף הגעתי למסקנה

שהכיסא האורגינל הכי נוח ונכון לנהיגה. רק הייתה בעיה ספציפית בכיסא שפתרתי לבד.

 

אם יש לך אפשרות להשאיל ממישהו כרית של ד"ר גב למשל? לכמה ימים

זה ייתן לך/לה אינדיקציה לגבי נוחות, או לא?

לי יש אחד רק הבעיה למצוא אותו. (אתן לך לכמה ימים בכיף)

 

בכל אופן כל מקרה לגופו.

×
×
  • תוכן חדש...