Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התנעה (קרייזלר נאון), עידכון משרשור קודם


BMW_525_89
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי אז ככה הבעיה התחילה ביום חמישי

באוטו לא הניע טוב ולא סחב...

 

ביום ראשון בדרך למוסך פתאום כמו ילד ששומע שהוא עומד לקבל זריקה הרכב חזר לאיתנו

חוץ משני דברים: התנעה,

והמגן פלסטיק של הרצועת טיימינג שנוגע באחד הגלגלים שזה לא התגלה כמשהוא

שיכול לגרום למנוע לאבד את כושר הסחיבה שלו.

 

בדקו את הרכב במוסך המורשה! (אשדוד) ולא גילו מה הבעיה! (סתם מעפנים שם מנסיון)

 

אני חשבתי על כמה אפשריות:

יש הזעות שמן מהמנוע לבית הפלאג בחלק שמתחבר החוט הצתה, אז לבדוק את החוטי הצתה

ותקינות הפלאגים.

ונתגלה (לא ע''י המוסך) שהפילטר דלק לא תקין (נזילות) ולכן נקנה חדש והוא מוחלף מחר על הבוקר

 

האם הפילטר דלק יכול לגרום לבעיות הנ''ל?

האם יש עוד משהוא שפיספסתי שצריך לבדוק?

 

נ.ב.

יש לי תאוריה שכנראה אחד הפלאגים לא פעל כראוי או משהוא בכל העסק של ההצתה לא עבד בצורה

חלקה ולכן נותר מצב שפתאום למנוע אין כוח למרות שהוא פעל יפה מאוד מטורים גבוהים

(4000 עד 5500).

 

 

בכל מקרה אשמח לשמוע את דעתכם המיקצועית.

 

לכל המייללים שחשבו לרשום: תגיד לו שימכור את הרכב שיקנה יפנית, תשכחו מזה הרכב הזה

מספק תמורה טובה לכסף ואני אישית חושב לרכוש אחד אחרי הצבא (אם לא יהיה כסף לב.מ.וו)

בכל מקרה התקלות (הרבות) שמתגלות ברכב נותנות לנו (לי ולחבר שלי) הזדמנות לצבור נסיון

ובנוסף זה ממלא את יצר הסקרות שלנו ומאוד מהנה לעבוד על רכב אזרחי ולא צבאי

למרות שאלו רק דברים קטנים אנחנו רוצים להעמיק עם הזמן ולתקן דברים יותר יותר מסובכים

מטיפול 10,000 ברקסים וכ''ד, ואחנו מקווים שזה יהיה הרכב שעליו נלמד את כל הדברים הללו

כמובן שכאשר יגיע הזמן לעשות דברים מסובכים זה יהיה עם מישהוא מוסמך בדרג גבוהה עם נסיון

וזה יהיה במוסך תחת פיקוחו (לאיציק וצביקה, לא לדאוג הכל בשליטה!).

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי השערותיך נכונות שתיהן.

 

פילטר דלק תקול יכול לשבש את אספקת הדלק למנוע וע"י כך לגרום לחוסר סחיבה ממשי לסירוגין.

 

וגם מצת שאינו מקבל הזנה טובה גורם לחוסר סחיבה, גמגומים והתנעה קשה, כמו במצב של חוטי הצתה פגומים. וגם עצם העובדה שרק מצת אחד ככה מחזקת את ההנחה, מכיוון שצילינדר זה מהווה 'נטל' על המנוע ורק מבזבז כוח ולא מייצר.

 

ועוד משהו, במוסך בדקו לגבי קפיצת שן ברצועת הטיימינג?

 

בכל מקרה, גש למוסך לבדוק את שני הבעיות הנ"ל.

 

בהצלחה!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הקטע שבמוסך עשו בדיקה לרכב (זה מה שאמרו לי) והם לא מצאו כלום

עכשיו בקשר לטיימינג לא נראה לי ואנחנו ניבדוק את האופציות האחרות ואני יעדכן בהמשך...

 

הכי מצחיק שכל דבר בכרב הזה שנקרא טיפול כל הכיף לקרוא לזה תקלה

למרות ש 90 אחוז מהעבודה על הרכב זה בעצם רק טיפולים (תושבות, 10,000, מצתים, חוטי הצתה וכ''ו)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...