Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 XSI או zx volcane 1.9.?


ori006
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצחקת אותי. אתה מוזמן להראות לי כל XSI סטנדרטית מאותו השנתון שמגיעה ל-200 על השעון. (שלא לדבר אמיתיים). גם כחדשה היא לא הייתה מסוגלת.

 

רוני

נכון אתה צודק שכחתי שהוא התייחס לשנתון 93 ומדובר במנוע 1400 ולא 1600..

 

 

אני התחייסתי למנועי ה1600...

פורסם

לפותח השרשור, אני ממליץ לך לקנות בכסף משהו כמו כמה עשרות טיסות לאילת עם "ארקיע", ככה תשפר פלאים את הסכוי והכמות שתגיע ל-200 קמ"ש עם כלי רכב כלשהו בשנים הקרובות.

 

 

מצטער על התגובה הלא רצינית, אבל היא פשוט נדרשת בשרשור הזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אל תכעס על השאלות הדיביליות ..אבל אם לא שמת לב אני חדש בתחום רכבי הספורט.

ולכן אני משגע אתכם בעלי הניסיון..

יש דבר אחד שאני לא מבין ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה מספקת..

לגבי האמינות..הבנתי שהיא לא אמינה..אבל במה זה מתבטא.?

פורסם

לגבי האמינות..הבנתי שהיא לא אמינה..אבל במה זה מתבטא.?

בלאי חלקים בגלל שהאוטו צרפתי + בלאי חלקים בגלל שהאוטו ישן

 

שלח לי בה"פ את כתובת המאייל שלך ותקבל את רשימת הרכיבים שהוחלפו אצלי ברכב בשנתיים האחרונות.

 

ובכלל , כמו שהבנת מרוח התגובות בשרשור- אם אתה מזכיר את המונח אמינות בהקשר של המכוניות האלו, הן פשוט לא בשבילך --> תפנים כבר!

פורסם

לכותב ההודעה המקורית:

חבל שאתה לא מבין כבר וצריך לחזור על כך כ"כ הרבה פעמים: ה-ZX וה-XSI פשוט לא מתאימות לך.

הם רכבים מצויינים אבל לצרכים אחרים לגמרי משלך.

 

תבין, הם לא רכבי ספורט, הם גרסאות קצת "מפולפלות" של רכבים רגילים, לא מדובר פה באימפרזה טורבו או לנסר אוו.

 

אתה מחפש רכב שיהיה:

א. אמין.

ב. מהיר מאוד (ואני לא אומר מה שאני חושב על נסיעה ב200 קמ"ש).

 

ה-ZX והXSI לא עושות לא את זה ולא את זה.

 

מה שכן הן עושות זה לספק את מוטיב ההנאה מנהיגה בנסיעה מנק' א' ל-ב' במחיר רכישה שיש שיגידו שהוא מגוחך יחסית לתמורה.

 

בקיצור חבר, הרכבים ממש לא בשבילך.

אני בכלל חושב שסיוויק 1.6 ידנית תעשה את זה לך הרבה יותר.

פורסם

ZX וXSI מפולפלות ?

משום מה יש לי תחושה שלא נהגת באף אחת מהן , כשתבין שרכב ספורטיבי הוא לא רק רכב לנהיגה מהירה בקו ישר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תראה..אני לא יודע אם נהגת על ה XSI או לא..אבל אני כן.

הרכב דופק תאוצות יפות ממש לא כמו ברכב סטנדרט..ומהירות של 140 וגם 160 בסיבובים.

אני אישית סגרתי איתה 205 קמ"ש בכביש 6..

אז למה אתה לא מבין שזה יותר מרכב סטנדרט.

כמובן שהיא לא אימפרזה,אבל בטח שהיא יותר מ"מפולפלת".

וכן,סגרתי איתה 205 קמ"ש והיא לא צרחה.!

אז או שיש פה סתם אנשים שמגיבים בלי להתנסות על הרכב או שלא יודע מה.

 

אני בכלל חושב שסיוויק 1.6 ידנית תעשה את זה לך הרבה יותר
אח שלי..אל תעלב אבל הצחקת אותי.

נסעתי על הונדה סיוויק 1600 וגם על ההאצ'בק.

הגעתי ל 160 מסכן הרכב..רצה להרוג אותי.התחנן שאני יאט ת'מהירות.

אז תעשה לי טובה..ההונדה היתה הוכחה גרועה.והיא גם לא יציבה ב??ש?יט..אבל ממש לא.!

פורסם

תראה, כל השרשור הזה מגוחך. זה בכלל לא קשור אם ה XSI יכולה או לא לנסוע 205 קמ"ש (והיא לא יכולה!!!) אבל... לנסוע בכזאת מהירות ברכב כל כך ישן, שהבלאי של רוב המכלולים בו הוא אדיר, זאת סכנת נפשות לך, לנוסעים איתך ולשותפיך בכביש.

אני מבין שאתה בחור צעיר, אני מבין שהאדרנלין זורם לך בדם, אבל דחילק,בן אדם, אתה עוד תהרוג מישהוא בסוף.

לסיכומו של עניין תן לי לענות לך בקצרה על השאלה שמטרידה אותך כל כך... תכין בערך עוד איזה 6K-10K ש"ח לתיקונים, כל שנה. לא תצליח להסתדר עם פחות גם אם מאוד תרצה.

במיוחד לא אם תיסע באוטו ב 230 קמ"ש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אורי ... כדי שיהיה ברור לך כמה הספידומטר של ה106ים האילו מזייפות

אני אישית נוסע על מידה קטנה ב7% מהמקורית בקוטר , ככה שהספידומטר שלי מראה יותר מהר ממה שאני נוסע

אישיתי לא משנה באיזה נסיבות נסעתי ליד ראלי וXSI

הן היו על 190 על הסקאלה ( מטר לשנה כמובן ) ואצלי היא דגדגה את ה170 ...

205 ... על הסקאלה , אולי ...

מזכיר לי סיפורים של בעלים מסוים של ראלי דור ראשון שדיווח 215 על הסקאלה ( גיר נגמר עם מנתק ב196 בנתוני מקור , שתבין .... )

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אורי ... כדי שיהיה ברור לך כמה הספידומטר של ה106ים האילו מזייפות

אני אישית נוסע על מידה קטנה ב7% מהמקורית בקוטר , ככה שהספידומטר שלי מראה יותר מהר ממה שאני נוסע

אישיתי לא משנה באיזה נסיבות נסעתי ליד ראלי וXSI

הן היו על 190 על הסקאלה ( מטר לשנה כמובן ) ואצלי היא דגדגה את ה170 ...

205 ... על הסקאלה , אולי ...

מזכיר לי סיפורים של בעלים מסוים של ראלי דור ראשון שדיווח 215 על הסקאלה ( גיר נגמר עם מנתק ב196 בנתוני מקור , שתבין .... )

 

ליביו

ליביו,

אני חושב שאתה יודע יותר טוב מזה.

זה לא שכל ה 106ים מזייפות, אלא כניראה אחת ספציפית. קשה לי להאמין שאותה החברה (פיג'ו...) תעשה באותה התקופה (שנות ה 90 היפות) סוג אחד של רכבים שמזייפים מאוד בצורה מוגזמת, וסוג אחר שהוא דיי נורמלי בנושא הזה.

 

אגב,

איפה נעלמת?

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...