Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכתובת של הראוטר 10.0.0.138

הכתובת של הdvr 192.168.1.11 ואינו ניתן לישנוי בהגדרות כיוון שאני לי את הסיסמת admin.

כשאני רשום בdmz host 192.168.1.11 או כל צירוף אחר במקום 11 בסוף אני מקבל שגיאה:

Dmz host ip address

should be set the same network as lan ip address

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה חייב להחליף את הכתובת של ה DVR לכתובת ברשת 10.0.0.0, אחרת לא משנה מה תעשה, הוא לא יהיה חלק מהרשת.

 

נסה להשיג את ססמאת האדמין של המכשיר או אפס אותה, בטוח ניתן למצוא הוראות לכך.

תומר.

פורסם (נערך)

בסדר, אז אם מוחמד לא יבוא אל ההר, ההר יבוא אליו, אז שנה את כתובת הראוטר (וכל אביזר בעל כתובת סטטית שמחובר אליו) ל-192.168.1.1 ואת טווח הקצאות של ה-DHCP ל-192.168.1.2 עד 192.168.1.200, כי אתה באמת יכול לעשות שמיניות באוויר, אם הם לא באותה הרשת, זה לא יעבוד.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

זה בגלל שאתה משנה את הגדרות ה-DHCP לפני ששינית את הכתובת של הראוטר.

 

קודם תשנה את הכתובת של הראוטר ל-192.168.1.1 ורק אח"כ שנה את הגדרות ה-DHCP מ-192.168.1.2 ועד 192.168.1.200.

פורסם (נערך)

אתה יכול בבקשה לכוון אותי לאיך אני מוצא את הקבוצות בראטור?

מצאתי שיש שימוש בכתובת.

לא מצליח להבין איך להסיר אותה3.jpg

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תאתחל את הראוטר לברירת מחדל ותשנה לו את הכתובת למה שצריך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש דרך, אני לא מכיר את הראוטר הזה בע"פ שאני אוכל לעזור ככה, צריך לחפור בגוגל ובתפריטים של הראוטר עד שזה עובד.

 

החלופה השנייה היא לקנות ראוטר אחר שהכתובת הדיפולטית שלו היא בסגמנט של ה-DVR.


×
×
  • תוכן חדש...