Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו GTI, גולף GTI וגולף R, ובכלל ירידת מחירים בצ'מפיון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחוזי שוק אמריקאי לפי יצרן, יוני 2015:

ג'נרל מוטורס: 17.6%

פורד: 15.2%

קרייזלר: 12.3%

טויוטה: 14.2%

הונדה: 9%

ניסן: 8.4%

...

מרצדס: 2.1%

פולקסווגן: 2.1%

אודי: 1.2%

במוו: 2.2%

פורשה: 0.3%

....

 

נתונים נכונים חלקית מאחר ולשוק האמריקאי יש מותגים משל עצמו לטויוטה, הונדה וניסאן:

טויוטה - לקסוס, הונדה - אקורה, ניסאן - אינפיניטי. מותגי היוקרה (או שנכון יותר לקורא להם שם "מותגים מקבילים") הם אלו ששולטים יותר בשוק האמריקאי, לפולקסוואגן אין מותג כזה. מחירי הרכב הנמוכים יחסית מביאים רכבים כמו אינפיניטי בעיקר לככב על כבישי ארה"ב. ועדיין קיימות טויוטות (בעיקר בהשכרה) וניסאנים (ג'יפונים) על כבישי ארה"ב אך גם בקליפורניה וגם בחוף המזרחי לא זהיתי כמויות מהן.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 818
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תדמית האמינות שלו מחוץ לקארספורום טובה בהחלט, אחרת היה מתקשה להגיע למעמד של היצרן הגדול בעולם.

 

אגב, מרבית האנשים פה בפורום שיספרו לך על הבעיות הנוראיות עם הרכבים האלו בכלל לא החזיקו אחד כזה מעולם.

 

אחד הדברים הכי מדויקים שנרשמו על דפי פורום זה מעולם.

 

 

אז בית המשפט, שמאוד קשה באישור תביעות ייצוגיות, אישר תביעה ייצוגית של נפגעי ה DSG על בסיס מה?

 

על בסיס התרשמותו מהשרשורים בקארספורום?

 

נו, באמת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

When Consumer Reports started its Long-Term Reliability Tests and Initial Quality Index tests way back in 1972, German brands like Volkswagen and Mercedes-Benz came out on top. The initial quality of even the lowly VW Beetle topped many domestic vehicles from Ford, Jeep, Pontiac and Mercury.

 

 

For a while afterwards, Mercedes and VW managed to stay near the top in reliability rankings. But their Japanese rivals weren’t sitting idly-by. In the 1980s and 90s the most reliable models ended up coming from Honda, Toyota, Acura, Infiniti and Lexus.

 

 

“Back then, the cars like the Beetle were pretty simple. But then came stronger competition, the Japanese [automakers], especially Toyota and Honda got their problems per 100, down to a science,” Said Gabriel Shenhar, an automotive engineer at Consumer Reports.

 

 

A REPUTATION LOST

 

 

In the late ‘90s Mercedes had released the dismally unreliable M-Class SUV and the brand’s initial quality scores have plummeted since. Other German brands had similar experiences. Even though they stayed at the forefront of new technology and engineering practices, their new gizmos were prone to failing.

 

 

“They’re quick to adapt new technologies but rely on suppliers that supply these technologies and in a lot of cases what we see is problems with the electrical systems, the entertainment systems and other interface,” said Schenhar

 

 

According to Consumer Reports, Mercedes boosted its reliability a bit in 2011, but is still inconsistent. The same can be said for Mercedes’ German competitors, Audi and BMW. In Consumer Reports last five annual reports, the last time these German brands have been above average in reliability was back in 2007. Since then, they’ve all slumped below the average in the industry.

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2012/05/are-german-cars-reliable-myth-german-engineering.html

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[/center]

[/b]

 

 

אז בית המשפט, שמאוד קשה באישור תביעות ייצוגיות, אישר תביעה ייצוגית של נפגעי ה DSG על בסיס מה?

 

על בסיס התרשמותו מהשרשורים בקארספורום?

 

נו, באמת!

 

כן. באמת.

 

התקלה בdsg7 טופלה למרבית הרכבים באחריות בלי עניין הייצוגית.

 

זה הרכב הראשון עם פגם בייצור?!

 

אני לא טוען שהתנהלות היבואן טובה, אבל לדעתי יש פער בין המציאות לניפוח שקורה לעיתים בפורום אינטרנטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמניצ'י,

בגלל זה עדיף להתייחס לגוף שסוקר ציבור ענק של נהגים במספרים עצומים,

שם תוכל ללמוד היטב את המצב הבעייתי של אמינות הרכבים הגרמניים [היעדר אמינות].

 

אותו כלי סטטיסטי באופן עממי קרוי 'מחירון רכב' :

השווה לך רכבים מתוצרת שונה בני 5 או 10,

אתה אפילו לא חייב רכבים מאותה ליגה, קח גרמנים יוקרתיים מול כל מיני קורולות שלא מתקלקלות.

 

אנשים, רובם, בסוף, רוצים שהאוטו המזורגג שלהם יניע כל בוקר

וידע לנסוע קדימה, אחורה ולצדדים, זה הכל.

 

לא ברורה ה'מלחמה' הזו של אוהדי קבוצת רכב זה או אחר,

כמות הרגש בקרב אנשים בגירים מפתיעה מחדש כל פעם,

בפרט כשיש נתונים, נתונים קשיחים כמו מוט שמצד אחד מחובר לגיר DSG ומצד שני נכנס ל

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את מה שכתוב בלינק ששלחת, וזה רחוק מלהיות משהו שאני הייתי קורא לו "נתונים קשיחים". סקרי שביעות רצון כוללים בתוכם הרבה מאוד נתונים מעבר לאמינות מכנית. הנה ציטוט מהלינק ששלחת (התרגום שלי, מתנצל מראש אם לא מדויק לחלוטין):

 

חלק מהסיבות לכך שהמכוניות גרמניות הדרדרו בדירוג של JD Power הוא טריוויאלי לחלוטין ואינו קשור לאיכות הרכב בפועל, אומר קרל בראואר מארגון Total Car Score.

"במשך שנים מכוניות גרמניות לא הציעו מחזיקי כוסות, ולמרות שחיסרון זה אינו כשל מכאני כלל ועיקר הוא עדיין צוין לעיתים קרובות כנקודת חוסר שביעות רצון בסקרים של Consumer Reports ו-JD Power וכמובן השפיע על הציונים של יצרנים אלה", אמר בראואר. "ברוב המכוניות הגרמניות (אפילו מתוצרת פורשה) יש כיום מתקן החזקת כוסות כי היצרנים הבינו שהם נפגעים בסקרי שביעות רצון של בעלי הרכב", הוא הוסיף. אפשר לומר את אותו הדבר על מערכת הבידורiDrive המסובכת של .BMW

 

מן הסתם קיימים נתונים קשיחים אצל היצרנים עצמם כי הרי הם יודעים בדיוק את אחוזי הכשל בהם הם מטפלים. לצערנו זהו מידע חסוי שאינו חשוף לציבור.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמניצ'י,

בגלל זה עדיף להתייחס לגוף שסוקר ציבור ענק של נהגים במספרים עצומים,

שם תוכל ללמוד היטב את המצב הבעייתי של אמינות הרכבים הגרמניים [היעדר אמינות].

 

אותו כלי סטטיסטי באופן עממי קרוי 'מחירון רכב' :

השווה לך רכבים מתוצרת שונה בני 5 או 10,

אתה אפילו לא חייב רכבים מאותה ליגה, קח גרמנים יוקרתיים מול כל מיני קורולות שלא מתקלקלות.

 

אנשים, רובם, בסוף, רוצים שהאוטו המזורגג שלהם יניע כל בוקר

וידע לנסוע קדימה, אחורה ולצדדים, זה הכל.

 

לא ברורה ה'מלחמה' הזו של אוהדי קבוצת רכב זה או אחר,

כמות הרגש בקרב אנשים בגירים מפתיעה מחדש כל פעם,

בפרט כשיש נתונים, נתונים קשיחים כמו מוט שמצד אחד מחובר לגיר DSG ומצד שני נכנס ל

 

אין לי שום רגש לשום גיר.

אבל דווקא במחירון הגולף והאוקטביה שומרות יפה על המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב תמהיל הדגמים שונה למדי למה שנמכר אצלנו ובאירופה, המנוע הפופולארי בג'טה הוא 2.5 ליטר 5 צילנדרים (שמשווק רק בצפון אמריקה למיטב ידיעתי) וגיר אוט'. ה-DSG שווק רק עם ה-GTI (בגרסת DSG6) עד תחילת שיווקה של גולף 7.

 

מנועי TSI לא שווקו בנפחים של 1.2 ו-1.4.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום רגש לשום גיר.

אבל דווקא במחירון הגולף והאוקטביה שומרות יפה על המחיר.

 

מחירון זה לתאונות. המכירה בפועל היא הקובעת עבור קונה מן השורה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אויש נו, הרי המחירון הוא הבסיס לתמחור, ממנו עולים או יורדים.

 

רכבים בעלי מחירון גבוה יימכרו כנראה במחיר גבוה יותר מרכבים בעלי מחירון נמוך.

 

מה גם שכאשר יש פערים משמעותיים בין המחירון למחיר המכירה בפועל בד״כ זה בא לידי ביטוי בשחיקה גבוהה יותר או לחילופין בשמירה עליו.

 

מה גם שזה נרשם בתגובה לבחור שטען שהמחירון הוא המדד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי ההילה, שכן אני לא מרגיש שום הילה שאני נכנס לואגית שלי (אלא אם כן לזאת שחנתה מאחורי ונכנסה לי קצת בפגוש קוראים הילה).

אבל כן המוצר, לפחות באולם התצוגה, מרגיש איכותי ומוקפד יותר מחלק מהמתחרים.

 

כי לך יש סקודה. זה עולם אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. באמת.

התקלה בdsg7 טופלה למרבית הרכבים באחריות בלי עניין הייצוגית.

זה הרכב הראשון עם פגם בייצור?!

אני לא טוען שהתנהלות היבואן טובה, אבל לדעתי יש פער בין המציאות לניפוח שקורה לעיתים בפורום אינטרנטי.

 

לי דווקא זכור שהיו פה כמה דוגמאות, בהן ניסו להפיל את העלות על הלקוחות. בכמה מקרים זה הצליח כי האחיין של בעלת הרכב לא מכיר את קארזפורום?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סקר גרמני ידוע TUV המבוסס על בדיקות טכניות של הרכבים (טסט) מעיד שמכוניות יפניות יותר אמינות. אבל למה צריך להתווכח על זה? אנשים קונים מכוניות לא רק מתאמי אמינות. כמו שאמר קלרקסון: לקנות מכונית רק בגלל שהיא אמינה זה כמו להתחתן עם בחורה רק בגלל שהיא לא מאחרת לדייטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...