Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיק מיק .. אתה ומאגנט שלך מוזמנים להשפלה על ידי הלאנזר שלי. אני יתן לך בראש.

הלאנזר הוא מגבר מאד טוב למחירו ואותי לא קל לספק אני אפילו מוכר אותו כי אני רוצה להחליף למונו חזק ו2 סאבים. אז אל תגיד שאני מסופק.. מרוצה אבל לא מסופק.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תמשיך אותו כי אתה טועה!

 

ואני גם לא מיתכוון להמשיך אותו כי אני יודע שאני צודק ברב המיקרים פה(מניסיון)!

 

אתה סתם מדבר שטויות בלי שום הוכחות מוצקות..

 

 

קיצור כאן זה מסתיים! אם יש פה מישהוא עם לנזר אז שיסביר לשי שלא כוווווווווווווול החברה חרא!

אדי אני יגיד לך רק דבר אחד תחשוב עליו ואל תענה לי

אתה מחפש את הדברים הרעים

תראה שי לא בא להגיד שלאנזאר זה חרא ופלנטיום או דיו יותר טוב

אני מאמין שלנזאר יותר חזק מהפלטניום אודיו

 

אבל תבין שיש משהו שנקרא יחס תמורה למחיר

שאתה מקבבל מגבר שנותן לך ( דוגמא ) 50 RMS ליציאה במחיר של 550 שקל

ומול זה עומד מגבר שמוציאה 65 RMS ליציאה במחיר של 1000 שקל

אז המגבר הראשון נותן תמורה יותר טובה.

פורסם

מתן אתה לא יודע מה אתה מקבל מהפלטינום מה שכן אתה יודע שאתה מקבל מגבר בלי אבא ואמא ובלי שום אחריות שהוא יעבוד בסדר שבועה! קיים סיכוי גבוה שהוא ישלח לציוד DC...

 

לדעתי המגברים הסינים האלה לא עומדים הספקים שלהם ולא שווים אפילו את ה550שקל כי הם גם לא יציבים....

 

מתן אני מאמין שלנזר 3 רמות מעל פלטינום...ואבל אם באמת לפלטינום היה אמא אבא וחברה נורמלית ואיכות ההרכבה שלו הייתה גבוה ונורמלית כמובן שהוא היה שווה יותר מהלנזר אבל מה שנכון זה להפך...

 

 

אז לדעתי עדיף לשלם על לנזר כי פלטינום זה חתול בשק!

פורסם

אני קצת חוזר לתחילת הת'רד אבל...

לחבר שלי יש פלטיניום אודיו אם אני לא טועה 1200 שמחובר ל305 בתיבה עם פורט והוא מרקיד את האוטו(aa123)

 

אצלי יש את ה305 בתיבה אטומה שמקבל... רק פרוסאונד יודעים כמה ואני נהנה(בינתיים)...

 

כל אחד והחשיבה שלו. פעם קיבלתי פה המלצה שלא לתת לסאב הנ"ל פחות מ300~350RMS אבל שמעתי אותו על וואטים הרבה יותר נמוכים והוא דווקא מהנה

:wink:

פורסם

גוקר עם כול הכבוד לך עכשיו באמת באמת הגזמת!

אם אתה רוצה לראות משהו מהאתר אני מזמין אותך לשמוע את הסאבים של גניה ושל שי

יש להם 4 סאבים ביחד כול אח מקבל 350 RMS והם לוקחים את זה חלק חלק....

אני שמעתי את הסאב שלי גם עם 400 RMS לכמה דקות והוא עבד ללא בעיות !

( זה מקרה שלי ושל חברה מהאתר שאני מכיר ) יש עוד הרבה מאוד מקרים שהפיונר אכל הרבה מעל 300

פורסם

כן שמעתי אותו בתיבה של 42-43 ליטר אטומה

 

עריכה :

רק עכשיו ראיתי שאייל מחק לי הודעה שרשמתי הרבה זמן

אני יעשה את זה בקצרה למי ששאל אם אני מתכוון לפרימייר ואם הוא זהה

תראה אני בהתחלה חשבתי שהפרימייר יותר מדוייק ממש מהר קטלו אותי הבנתי שכנראה טעיתי

בעיקרון יש להם אותם הנתונים בדיוק אבל הרבה מאוד אנשים אמרו לי שהפרימייר עשוי מחומרים יותר טובים והיצור שלו יותר משוקע ( כמה זה נכון אני לא ממש יודע )

מה שכן אני חושב לעשות עם שי באחד הימים שהוא יגיע לבנימינה השוואה קטנה עם הסאבים אתם יודעים פשוט להכניס פעם את ה 305 ופעםן את הפרימייר לאותה תיבה בתוך אותו הרכב עם אותו מגבר ועם הכול זז נראה מה קורה אם יש הבדל

 

הערכה שלי לא נשמע הבדל אבל נראה זה שווה לנסות אותי אישית זה מאוד מסקרן


×
×
  • תוכן חדש...