Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אה

אז אדי במקרה ניסתי קצת את האפשרות של אטומה לא מספיק זמן ( רק אתמול בלילה )

מהשכן אני בקרוב חושב לבנות תיבה ואני מאמיו שהיה תיהיה אטומה

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן אה

אז אדי במקרה ניסתי קצת את האפשרות של אטומה לא מספיק זמן ( רק אתמול בלילה )

מהשכן אני בקרוב חושב לבנות תיבה ואני מאמיו שהיה תיהיה אטומה

אחלה! בהצלחה!

פורסם
צ'יקו

אני רוצה לראות את ה 305 שיחזיק ב 300-350 וואט RMS אמיתיים בלי לחטוף שבץ תוך מספר ימים. (תוקן ממספר דקות עקב הגזמה שלי :) ).

דובר על כך רבות, הסאב הזה מקבל יותר מ300, כשהמגבר שלי מפעיל אותו לבד, (אני משוכנע בזה, זה לא מדוד)

 

אך אם אתה מחפש "מדידות" אתה מוזמן להיכנס לבדיקות מעבדה של CARSOUND לגבי המגבר של

JBL 180 POWER. ותגלה שהוא מוציא 430 וואט ב4 אוהם, 14.4 וולט.

 

14.4 = המתח של אלון ברכב

פיוניר305 = הסאב שיש לאלון ברכב.

תיבה פתוחה מכוונת ל32= התיבה שיש לאלון ברכב.

 

אתה מוזמן לבוא ולשמוע, איך הסאב נותן בראש.

אתה גם מוזמן לשאול את שלומי, אם הסאב נשמע חזק , או לא.

(שלומי אומנם כניראה סוג של אודיופיל, את הצליל הוא לא אהב, אין זה אומר שהסאב לא חזק...או לא יכול לקבל הספקים גבוהים)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק כל אלטרנטור מייצר 14.4 בשביל הטעינה של המצבר אבל אל תשכח שאם תמדוד את התח במגבר הוא יהיה 1-1.5V פחות ולכן המגבר לא יכול להגיע להספק המקסימלי הזה שציינת

פורסם

המתח שציינתי, היה במגבר.

אולי לא 14.4 מלא בזמן עבודה, אך 14.

זה לא רלוונטי בכלל, זה כימעט כמו שתגיד.

"מוסיקה היא דינאמית, הוא לא קיבל 400 כל הזמן"

 

זה לא רלוונטי בכלל להשוואות שאנו עורכים, זאת נקודת מצב. לא בדיקת מעבדה.

 

דרך אגב, מפל מתח של 1.5 וולט מעיד על התקנה לקוייה. אין לי מושג איך הגעת לזה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקי,

אכן יש נפילות מתח, המגבר עבד על 13 וולט.

כמה כוח הוא יוציא עם 13 וולט, אם עם 14.4 הוא הוציא 430 ?

"נניח, 300". אז הסאב עומד בהגברה של 300 וואט ?

זה הכל .. הסאב אכן יכול לעמוד בהספקים גבוהים, ולפי הניסיון שלי, עובד איתם טוב מאוד.

 

וההשלכות של החצי וולט מפל מתח, הן זניחות לעומת ההשלכות של קליפינג... (יחסי רגישות)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...