Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אדי בדוק יש לך פיצול אישיות

לא אין לי! מתן בחייך תפסיק כבר לעשות הכללות!

 

פשוט זה מה שאני באמת חושב מה שאייל כתב....מה שאני כתבתי לפני זה על הדיבור שלכם אבל בכללי זה מה שאני בידיוק חושב!

פורסם

אגב, המלצה לסאב שכן יעבוד טוב עם המגבר הזה בתקציב נמוך זה הפלאנט אודיו הסדרה הנמוכה, מאד נציל ונשמע בסדר גמור!

או שאולי אני מתבלבל וכבר יש לך את הסאב, במקרה הזה תנסה אולי לחפש מגבר שני ערוצים כמו שיותר חזק או להתחיל לחרוש על השוק של היד שניה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

איל, לגבי התגובה האחרונה, עם הפיוניר בתיבה "כמו שצריך" בקושי שמעו אותו.

עם ה"פיור אקוסטיקס" שהיה לבחור ברכב, שמעו הרבה יותר טוב, הן מבחינת צליל והן מבחינת עוצמה..

(אם לא היתי יודע שהסאב של הפיוניר תקין, היתי חושב שהוא פגום.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה עדיין לא מדד. אתה מדבר על מקרה אחד והנה מהראש הבאתי לך שתי דוגמאות שזה לא כך ואני יכול להביא עוד.

אני לא יודע ולא אומר לגבי הפיוניר הנ"ל אבל יש הרבה חברות שגם לא נותנות את הנתון האמיתי בנצילות.

פורסם

בוקר טוב, ותודה לכל העונים והעוזרים.

 

אז ככה:

לפי כל התשובות וההמלצות של כולם, אני חושב שעדיף שאני יחכה עם העניין של המגבר , ויחסוך עוד קצת ואשקיע במגבר מעולה, משהו בכיוון הלאנזר 800W או ה1000W.

ככה אני יודע שאני מקבל תמורה מצויינת להשקעה, ושאני יהנה מהמגבר הנ"ל ללא חששות.

אם כבר משקיעים, אז משקיעים עד הסוף :wink:

 

 

תודה מראש לכל התותחים שעזרו. :-)

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אז ככה:

לפי כל התשובות וההמלצות של כולם, אני חושב שעדיף שאני יחכה עם העניין של המגבר , ויחסוך עוד קצת ואשקיע במגבר מעולה, משהו בכיוון הלאנזר 800W או ה1000W.

ככה אני יודע שאני מקבל תמורה מצויינת להשקעה, ושאני יהנה מהמגבר הנ"ל ללא חששות.

אם כבר משקיעים, אז משקיעים עד הסוף :wink:

 

 

:smile:

החלטה נבונה. הלנזר בהחלט מגבר טוב שיעשה את העבודה ( אני אומר מניסיון ).

מעבר לזה מבחינת התאמה של רכיבים נראה לי שהלנזר הוא המגבר הכי מתאים מבחינת איכות והספק לפיוניר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

צר לי לאכזב, הלנזר רחוק מלהיות השקעה כדאית, (לפחות לטעמי, ומניסיוני)

שמעתי את הלאנזר , ראש בראש עם המאגנט שלי.

לא יעזור בית דין , ולא מבחן מעבדה, עם מתח בריא, הלנזר --לא-- מוציא יותר מהמאגנט שלי.

והמאגנט שלי מוצהר 200 וואט בגישור.

אני מדבר על השוואה ראש בראש.

 

לקרוא לו קנייה כדאית, או משתלמת, זאת בדיחה רעה ! (מדובר ב VIBE431 !)

אם זיכרוני לא מטעה אותי,מדובר על הצהרה מצחיקה של יותר מ120 וואט RMS ליציאה,

(ואני חשבתי שהפיוניר לא יעמוד בעוצמה המטורפת שתצא ממנו ......... :| )

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לדעתי שי לנזר לא כול כך רעים כמו שאתה מתאר אותם תמיד!

 

 

אפשר לחשוב כאילו מדובר פה על קליפורניה או סתם חברה סינית מסריחה!

 

 

ומה שעוד מצחיק זה שאין שום בדיקה מוצקה שמראה שהם ממש חרא אל איזה ציטוט של מישהוא שאמר פעם משהוא באיזה מגזין!

 

אם הם כול כך גרועים שי למה אף אחד שיש לו לנזר לא בא ומיתלונן? (יש פה אנשים שיש להם לנזר ואני מתפלא למה הם לא אומרים כלום..פוחדים?:lol: )

 

לסיכום אחי אתה סתם ממהר ליפסול אותם!!

פורסם

אדי,אני לא ממהר לשום מקום, אולי אינך מודע לכך, אך אני רציתי לרכוש אותם.

בתקופה שרציתי לרכוש את המגבר שלהם, זה היה כשהאמנתי שמגברים לא חייבים להיות יקרים, ואפשר לרכוש מגברים "מבית פחות טוב" אבל עושים עבודה טובה יותר מהמגברים מהבתים היותר טובים.

 

אם היית מתעניין בתרדים אחרים שלי, היה לך "מושג" לגבי כמה מגברים הלכתי לשמוע.

מגברים מכל הסוגים והמינים, והפלא ופלא .. אף אחד מהם לא הגיע לעוצמה של המאגנט שלי

שהוא מוצהר, -רק- 200 וואט.

כל ההשוואות שלי נעשו אחד על אחד, באותו הרכב, עם אותו המתח, עם אותו הסיגנל, אותו הפאנל, אותם אלמנטים, אותה תיבת תהודה.. וכו וכו.

 

אם בכל זאת אתה רוצה מושג לגבי המגברים שהשוואתי ראש בראש, קבל :

pioneer gm-h120

pyle pla 885

platinum audio v12 1200w

yellowpoint 100x2

alpine v12 mrv-f305

 

כמובן שהיו מגברים שאכן היו עוצמתיים יותר מהמאגנט שלי, אך לא מדובר בטווח מחירים המדובר פה, ולכן אין צורך שאציין אותם.

ואדי אתה יודע מה, אתה צודק, לנזר אינני קאליפורניה בום, אבל אתה יודע מה ?

ההספקים שלכם כל כך דומים, אז למה לרכוש לאנזר בכלל ? היתי לוקח את הפלטיניום אודיו, ומשלם עליו 600 שח, הרבה לפני שהיתי שוקל לרכוש במחירים המפורזים של הלאנזרים, שהתמורה שלהם היא -מינימלית-.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי מה עשית השווה לפי השמיעה שלך? לפי התזוזה של הסאב? מה?!

 

 

ושוב תסביר עוד פעם איך הגעת להמסקנה שהם גרועים כולה השוות מגבר אחד שי...אבל אתה עושה הכללות...

 

לדוגמה יש לנו פה בפורום בחור בשם בוריס B.R יש לו לנזר והוא מפוצץ לפיוניר את המנוש אחי ועומד מהצהרות ובכלל איי אפשר להשוות אותו לפלטינום אודיו...ושי מאיפה לך שפלטינום עומד בהספק?

 

לי אישית היה מגבר כזה וזה זבל יותר מזבל שקיים...

פורסם

אדי, לא צריך להיות גאון גדול בשביל להשים שני סאבים בבאגז,

ופעם לשמוע את הימני, פעם לשמוע את השמאלי... (זאת לא פעולה מסובכת, והיא מניבה תוצאות -חד משמעיות-)

אני לא מדבר איתך פה על דיוקים של מכשירים במאות אלפי דולרים, מדובר פה על יחס תמורה ישירה, לעומת רכיבים שקיימים אצלי ברכב.

הלאנזר מוצהר 125 וואט ליציאה, אני לא משקר, כשאני חיברתי את הפיוניר, אמרתי לעצמי "איזה בעסה אם אני אשרוף אותו"

 

באמת באמת האמנתי שההספק שלו הולך לגמור לי את הסאב ! אמרתי "מה הסיכוי שפיוניר ב450 שקל יכול לקבל 400 וואט, ורוקפורד ב1000 שקל יכול לקבל 150.."

אמרתי לעצמי זה סתם מספר.. הלאנזר הולך לקרוע לי תסאב ...

 

אדי, הכל יחסי בחיים, לי יש ברכב שני פיונירים, והמון אנשים יגידו שזה מעל ומעבר.

לעומת זאת, יש לנו אנשים כמו גל, שאם אין להם סאב של 15" עם 1000 וואט.. בתוך האצבאק.. מבחינתו אין באס !

 

הכל יחסי בחיים, העובדה שבוריס מרוצה, זה לא אומר שהוא מנצל את היכולות של הסאב שלו, זה בסך הכל אומר שקל לספק אותו.

הלוואי שכולנו היינו כמוהו.

 

לגבי הפליטיניום אין לי מושג מה ההצהרה שלו, אך המחיר שלו בהתאם לתמורה שלו.

וזאת הנקודה התחתונה, --אי אפשר להגיד את זה על לאנזר--.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי לצערי אתה מדבר שטויות!! לנזר יביאו תמורה פחות טובה מפלטינום אודיו?! שי אני חושב שאתה טועה בגדול ואם אני עכשיו יערוך סקר לאנשים שיש להם לנזר אתה תיצפה לנזיפה גדולה על הדברים שלך כאן...

 

אתה סתם מכליל אותם!

 

לעשות השוות בשקל ואחרי להכליל חברה שלמה זה כבר מעל או מעבר!

 

לי אישית אין לנזר אבל אני מכיר אנשים שיש להם והם מרוצים סוף הדרך .....

 

ועובדה שהמגבר של גל עומד בשלו ונישמעה פצצה!

 

זה כמו ליקנות מגבר של גנסיס ולקבל אותו פגום או עם איזה דפקה פנימית ולא להיות מרוצה מימנו ...ולבוא ולהגיד שכווווול הגנסיס הם חרא ואל תיקנו קנייה לא כדאית..זה אבסורד אחי!

(למרות שאני יודע שגנסיס לא ירשו דבר כזה בחברה שלהם)

שי באס בחיים אף פעם לא מספיק אפילו לגל!

פורסם

אדי, אף אחד לא יכול "לנזוף" בי.

ההודעות שלך והויכוחים שלך מגוכחים.

אם אתה מעוניין להפסיק לדבר, ולהשים כסף על השולחן..

אני מציע שנתחיל בהתערבויות, אחרת אני בעצמי אתחיל לחשוב שיש אנשים שפחות מעניין אותם תוכן ההודעות, אלה מספר ההודעות.

(מגוחך שמישהו עם "פורמוהוליק" ליד השם שלו, יענה כך, אה?)

 

מצטער, מבחינתי הויכוח הזה מיותר ואינו מוביל לשום מקום.. אני לא מתכוון להמשיך אותו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אדי, אף אחד לא יכול "לנזוף" בי.

ההודעות שלך והויכוחים שלך מגוכחים.

אם אתה מעוניין להפסיק לדבר, ולהשים כסף על השולחן..

אני מציע שנתחיל בהתערבויות, אחרת אני בעצמי אתחיל לחשוב שיש אנשים שפחות מעניין אותם תוכן ההודעות, אלה מספר ההודעות.

(מגוחך שמישהו עם "פורמוהוליק" ליד השם שלו, יענה כך, אה?)

 

מצטער, מבחינתי הויכוח הזה מיותר ואינו מוביל לשום מקום.. אני לא מתכוון להמשיך אותו.

אל תמשיך אותו כי אתה טועה!

 

ואני גם לא מיתכוון להמשיך אותו כי אני יודע שאני צודק ברב המיקרים פה(מניסיון)!

 

אתה סתם מדבר שטויות בלי שום הוכחות מוצקות..

 

 

קיצור כאן זה מסתיים! אם יש פה מישהוא עם לנזר אז שיסביר לשי שלא כוווווווווווווול החברה חרא!


×
×
  • תוכן חדש...