Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המראות המקוריות ב 106 עדינות ונוטות לקבל חופש על הציר שלהן ולהיות עקומות ולכן כל מכה יכולה לגרור החלפה. אני למשל, כשיהיה לי הכסף, אני מתכוון להחליף מראות ולא למקוריות זה בטוח כי המקוריות עולות כמו M3.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ככה ללכך, עליי...:-) לא מתאים לך קספר... (אגב הקומבינה היחידה שהולכת לי ברכב זה הרבה ליכלוך)

 

אגב אני כבר מת לראות את הרכב שלך עם הג'אנט של C5. בסמלון נראה אלגנטי

ג'נט של C5 אין לי. הלכתי על שיפור משמעותי יותר ע"י התקנת ג'נט של רכב אמין יותר :-) . הג'נט ששמתי מקורו בפיז'ו 406.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מה דעתכם על מראות סטייל M3 על הראלי?

(רועי, אתה מתבקש, אהם, לא להגיב... :-D)

זה הרעיון שלי על GTI, על ראלי זה יראה לא פחות יפה רק תבחר כאלה בלי וינקר על המראה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
המדובר על התקנת מראות של 106 XSI/GTI שאיני יודע כלל איך הן פועלות! (אשמח לתמונות או הסברים)

מה הסיכוי להתקין כאלו בראלי שלי, ומה לדעתכם תהיה העלות או רמת הסיבוך?

מכירים מישהו שעשה את זה?

בשביל מה לך ?

 

בפעם הבא תחכה ותקנה אוטו מאובזר יותר, או שתלמד לחיות בלי תוספות שהן לא שיא החיוניות... להבא זה גם יעלה לך יותר זול, זה יהיה מקורי, יעבוד יותר טוב - וככה לא תצטרך לחפש על מה לזרוק את הכסף.

אם אתה כל כך רוצה "לשפר" ומוכן להשקיע הרבה, למה מלכתחילה לא קנית רכב מאובזר יותר וטוב יותר ?

 

תסלח לי אבל כל הרעיונות שהעלת כאן בפורום לאחרונה הזויים להחריד וכדאי שתשקול דברים שנית ותכניס אותם לפרופורציה, זה כבר מתחיל להראות דבילי להחריד...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק יא מטורף! :twisted:

 

ברור שאם הייתי מוצא אקזמפלר טוב, הייתי קונה 106 GTI וחוסך לעצמי את הכאב ראש.

 

אבל העובדה הפשוטה היא שלא קל למצוא מכוניות כאלו במצב טוב - וכמו שתמיד אומרים כאן בפורום, "קח את האקזמפלר במצב הכי טוב".

במקרה שלי זו הייתה ראלי, ולא GTI.

אני באמת חושב שלקנות ראלי עם קילומטרז' נמוך, מצב כללי טוב ואפילו שיפורים פה ושם, ב-500 ש"ח מעל המחירון, זו מציאה.

אז כן, יש לי ראלי ואני אוהב אותה, וכרגע אני מנסה לטפח אותה כמה שיותר.

וכן, אני אגיע למצב שבמקום להוציא 45,000 ש"ח על GTI מטריפה - הוצאתי 25,000 ש"ח על ראלי (מציאה, אמרתי?), ואני משקיע בה הרבה יותר.

 

להזכיר שוב - אני לא מחליף מראות סתם כדי שיהיו חשמליות וכדי לזרוק כסף.

המראות שלי מתפרקות, וזו בדיוק הסיבה שאני מחליף אותן.

אבל אם כבר יש לי את ההזדמנות, מדוע לא לקפוץ עליה ולהשתדרג קצת! עובדה שאני לא הראשון שחשב על זה...

 

ואני בנאדם שחשובים לו הפרטים הקטנים. הייתי מאחל לכל מכונית את ההשקעה שאני שם במכונית שלי. יכולתי להוציא עכשיו כמה אלפי שקלים כדי להרוויח עוד כמה וכמה כוחות סוס טובים לראלי...

אבל אני מעדיף להוציא אותם על שמירת הרכב במצב הכי תקין וחדש אפשר. גם אם זה אומר להתרוצץ ולמצוא איפה החלפים הכי זולים, ולהחליף את המראות כי הן רועדות, ואת הגוף תאורה כי הוא מתפרק, ואת הגומיות בדלתות. אני לא חושב שזה דבילי...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
איציק יא מטורף! :twisted:

 

ברור שאם הייתי מוצא אקזמפלר טוב, הייתי קונה 106 GTI וחוסך לעצמי את הכאב ראש.

 

אבל העובדה הפשוטה היא שלא קל למצוא מכוניות כאלו במצב טוב - וכמו שתמיד אומרים כאן בפורום, "קח את האקזמפלר במצב הכי טוב". במקרה שלי זו הייתה ראלי, ולא GTI.

אני באמת חושב שלקנות ראלי עם קילומטרז' נמוך, מצב כללי טוב ואפילו שיפורים פה ושם, ב-500 ש"ח מעל המחירון, זו מציאה. אז כן, יש לי ראלי ואני אוהב אותה, וכרגע אני מנסה לטפח אותה כמה שיותר.

וכן, אני אגיע למצב שבמקום להוציא 45,000 ש"ח על GTI מטריפה - הוצאתי 25,000 ש"ח על ראלי (מציאה, אמרתי?), ואני משקיע בה הרבה יותר.

 

להזכיר שוב - אני לא מחליף מראות סתם כדי שיהיו חשמליות וכדי לזרוק כסף.

המראות שלי מתפרקות, וזו בדיוק הסיבה שאני מחליף אותן.

אבל אם כבר יש לי את ההזדמנות, מדוע לא לקפוץ עליה ולהשתדרג קצת! עובדה שאני לא הראשון שחשב על זה...

 

ואני בנאדם שחשובים לו הפרטים הקטנים. הייתי מאחל לכל מכונית את ההשקעה שאני שם במכונית שלי. יכולתי להוציא עכשיו כמה אלפי שקלים כדי להרוויח עוד כמה וכמה כוחות סוס טובים לראלי...

אבל אני מעדיף להוציא אותם על שמירת הרכב במצב הכי תקין וחדש אפשר. גם אם זה אומר להתרוצץ ולמצוא איפה החלפים הכי זולים, ולהחליף את המראות כי הן רועדות, ואת הגוף תאורה כי הוא מתפרק, ואת הגומיות בדלתות. אני לא חושב שזה דבילי...

 

דעתי האישית היא שזה מיותר להחריד ואתה מבזבז אנרגיות וכסף במקום הלא נכון.

 

במקום לזרוק אלפיה על זוג מראות חשמליות, פנק את עצמך בקורס נהיגה / צמיגים חדשים, מראות חשמליות במקרה שלך זה לא יותר בשביל להשוויץ מול החבר'ה (בשלושת המכוניות האחרונות שלי היו לי זוג מראות חשמליות מעולות - אבל השימוש בזה הוא ממש אפסי.... ברגע שכיוונת פעם אחת את המראות, אין צורך בשום כיוון נוסף - מה גם שאתה הנהג היחיד על הרכב ואין צורך לשנות את הכיוון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דעתך מתקבלת. רוב הסיכויים שלא אנסה להתקין מראות חשמליות.

 

ואגב, הצמיגים שלי בני 5 חודשים ובמצב לא רע בכלל, קורס נהיגה מתקדמת עשיתי, ואני בדרך לקורס אישי :-D

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...