Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדובר על התקנת מראות של 106 XSI/GTI שאיני יודע כלל איך הן פועלות! (אשמח לתמונות או הסברים)

מה הסיכוי להתקין כאלו בראלי שלי, ומה לדעתכם תהיה העלות או רמת הסיבוך?

מכירים מישהו שעשה את זה?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
המדובר על התקנת מראות של 106 XSI/GTI שאיני יודע כלל איך הן פועלות! (אשמח לתמונות או הסברים)

מה הסיכוי להתקין כאלו בראלי שלי, ומה לדעתכם תהיה העלות או רמת הסיבוך?

מכירים מישהו שעשה את זה?

למה מראות חשמל בראלי? :-P

 

תפסיק כבר עם הרעיונות האלו....

 

זאת לא GTI

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מה איכפת לך הרמן? :twisted:

 

נגיד שהיה אקזמפלר טוב במחיר טוב, אולי הייתי קונה GTI, ספציפית מצאתי אקזמפלר טוב של ראלי אז קניתי.

אז מה? זה אומר שאי אפשר להשקיע באוטו?

לרפד אותו? לשפר אותו? לשים לו In Car Entertainment כמו ניגר?

 

זה שקוראים לאוטו "ראלי" לא אומר שאי אפשר להשקיע בו...

 

אגב, לא הייתי סתם ככה מחליף בשביל הכיף, המראות שלי בכל מקרה קצת דפוקות ולא יושבות טוב, ולא ניתן לכוון אותן, אז בלאו הכי אני צריך להחליף אותן.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
מה איכפת לך הרמן? :twisted:

 

נגיד שהיה אקזמפלר טוב במחיר טוב, אולי הייתי קונה GTI, ספציפית מצאתי אקזמפלר טוב של ראלי אז קניתי.

אז מה? זה אומר שאי אפשר להשקיע באוטו?

לרפד אותו? לשפר אותו? לשים לו In Car Entertainment כמו ניגר?

 

זה שקוראים לאוטו "ראלי" לא אומר שאי אפשר להשקיע בו...

 

אגב, לא הייתי סתם ככה מחליף בשביל הכיף, המראות שלי בכל מקרה קצת דפוקות ולא יושבות טוב, ולא ניתן לכוון אותן, אז בלאו הכי אני צריך להחליף אותן.

שום דבר אישי...

 

אני רק מחכה שההרכבה הצרפתית תתחיל לשלוח לך איתותים....

 

אני גם רוצה לשמוע מה דעתך על המחיר של מראות חשמל :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מראות חשמליות יש גם ב-106XS לפי מיטב זכרוני...

 

כך או כך, הצרפתיות מהשנים ההן הגיעו עם מראה חשמלית אחת והיא הימנית (רחוקה מהנהג) ואילו זו שקרובה לנהג היתה עם מנגנון כיונון ידני ופנימי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

המחיר? בג'אן זה 1043 ש"ח לכל מראה חשמלית. ובערך 520 לכל מראה ידנית.

אני משיג זוג מראות חשמליות ב-750 ש"ח...

 

גיא, הרמן טוען שב-XS אין חשמליות...

 

אתה סגור לגבי זה שהשמאלית היא ידנית? אם מה שאתה אומר נכון, אז בג'אן מראה שמאלית "חשמלית" וידנית היו אמורות לעלות אותו הדבר.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
גיא, הרמן טוען שב-XS אין חשמליות...

 

אתה סגור לגבי זה שהשמאלית היא ידנית? אם מה שאתה אומר נכון, אז בג'אן מראה שמאלית "חשמלית" וידנית היו אמורות לעלות אותו הדבר.

תבין...האוטו של הרמן הוא קומבינה, הכל יכול להיות שם :-)

 

בקשר למראה השמאלית...לא בטוח אבל כמעט בטוח, מחר/היום (תלוי איך סופרים) תוכל לבדוק את זה ב-PSI, בטח תגיע איזה 106GTI/S16.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תבין...האוטו של הרמן הוא קומבינה, הכל יכול להיות שם :-)

 

בקשר למראה השמאלית...לא בטוח אבל כמעט בטוח, מחר/היום (תלוי איך סופרים) תוכל לבדוק את זה ב-PSI, בטח תגיע איזה 106GTI/S16.

ככה ללכך, עליי...:-) לא מתאים לך קספר... (אגב הקומבינה היחידה שהולכת לי ברכב זה הרבה ליכלוך)

 

אגב אני כבר מת לראות את הרכב שלך עם הג'אנט של C5. בסמלון נראה אלגנטי

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני איתך בנושא הזה - גם אני חושב על להתקין מראות חשמליות - בינתיים זה ברמת החשיבה והחיפוש ב Ebay אחרי זוג מראות שכאלו.

גם אצלי המראות המקוריות איבדו מיציבותן, וההצעה של המוסכניק "לדפוק בורג שיחזיק" לא ממש נראית לי.

:shock:

 

דבר איתי - יש לי היינס, אפשר לבדוק וליצור תוכנית פעולה. בכל מקרה, תצטרך את המתג של החלונות (שבא כחלק מידית הדלת של הנהג - מה שאומר להחליף את הפלסטיק שסביב הידית לכזה עם פיקוד לחלונות), וכמובן צמה שתואמת לעניין (אולי יש הכנה בצמה הרגילה? ייתכן שהצמה היא אוניברסלית ופשוט צריך לחבר אותה).

 

Fazer

פורסם

כמה דברים הייתי עושה באוטו במקום להתקין מראות חשמליות... זה כ"כ מיותר... מכוונים פעם אחת וגומרים עניין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה לא בשיא סדר העדיפויות שלי - אבל היות ואני רוצה לצבוע את הרכב, אני רוצה קודם להחליף מראות (כי אצבע גם אותן), והיות ואני רוצה להחליף מראות - אני שוקל את כל האפשרויות (מראה סטנדרטית, או M3, או מראה חשמלית).

 

זה נכון שאין שום סיבה לכוון מראות במהלך נסיעה, וגם אין אנשים נוספים שנוהגים באוטו שלי, אבל זה יכול להיות שימושי ונוח בעת חניה.

 

יוסי, גם לי יש היינס, אני אמשיך לחקור בנושא ואעדכן אותך, אולי נסדר משהו בייחד.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
המדובר על התקנת מראות של 106 XSI/GTI שאיני יודע כלל איך הן פועלות! (אשמח לתמונות או הסברים)

מה הסיכוי להתקין כאלו בראלי שלי, ומה לדעתכם תהיה העלות או רמת הסיבוך?

מכירים מישהו שעשה את זה?

תן לי לנסות להיות עניני...

המראות יושבות בתושבות אחד לאחד

 

הפלסטיק הפנימי גם כן, רק שהוא ללא החור שממנו יוצא ידית הכיונון-(נעשה הרי חשמלי)

 

כך שהפלסטיקים הפנימיים חלקים עם הסתיגות קלה-במכסים המקוריים של המראות הידניות יש צורה של משולש שלם עם 3 פינים שניכנסים לחורים בדלת ואילו לחשמליות יש צורת משולש לא שלמה כלומר בפינה שקרובה לציר הדלת יש קשת קטנה היות והיא מיועדת להתלבש על דיפון דלת רגילה דהינו ריפוד פנימי

 

כמו שלכולם ידוע לראלי אין דיפון פנימי כך שנוצר חלק קטן חסר(לא מכוער בצורה קטסרופלית אבל לא נעים לעין וגם לא יושב 100 אחוז ,וכמו שאני מכיר אותך זה יהווה בעיה)

 

דבר נוסף-על דיפון דלת הנהג של הרכב בעל המראות החשמליות יש תושבת שעליה יושבת החלק שמכוונן את המראות-לך לא תהיה דרך נורמאלית לחבר אותה אלא אם תביא את כל הדיפון הפנימי(ואל תחשוב על זה כי זה הדלת של הראלי לא בנויה מבחינת חורים לריפוד הזה וכל אילתור יהיה מגעיל)

 

פרט לכך יש 3/4 חוטי חשמל לכל מראה שיש להעביר מהמתג לכל מראה וכמובן הזרם למנגנון עצמו(מגיע למתג או למראות ישירות לא בטוח מה)

 

מקווה שכשיו תרד מהעניין כי ותפנים שכל "סיבוך" של הרכב יגרור לתקלות ותיסכולים מהרכב-כמה שפחות נגיעות בחשמל=חיים יותר שלווים.

 

וחוצמזה אני מאמין שככל שניתן לפשט רכב מבחינת המיכלולים-ככה עדיף...

 

בהצלחה בכל אשר תפנה.

 

נ.ב- אם הרכב לא ממש חייב צבע ,אבל חייב תוותר כי לא משנה איך יעשו לך את הצבע זה בחיים לא יהיה כמו המקורי וכמו כן תחיה בפחד נורא על כל יונה שמחרבנת על הצבע החדש,מי שחונה לידך ותאמין לי שהרכב ישרט יותרככל שתהיה מודאג יותר-אז יאללה לך תקנה ראם איר,סעפת 4-2-1 , ותהיה לי בריא.

פורסם

באם החלטת לוותר על הרעיון (שאגב יפה רק מסובך מעשית)

 

מראות עם כיוון ידני מבפנים (עם הצ'ופצ'יק בתוך הרכב) הן מאוד יעילות (ואני מניח זולות בהתאם)

 

כך שלפחות תוכל לכוון את המראות מבפנים (רגע, זה לא כבר קיים אצלך ברכב :| )

 

שבוע טוב

דור

×
×
  • תוכן חדש...