Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה עברתי על ספר הרכב והבחנתי כי היצרן המליץ (לפני 20 שנה) על שמן מנוע חצי סנטטי בצמיגות 15W40,

בד"כ הייתי ממלא בהמלצת המוסך שמטפל ברכב 10W40. אין נזילות כרגע והכל עובד בסדר נכון לעכשיו.

השאלה היא האם מאחורי המלצת המוסך יש הגיון כלשהו או מדובר פשוט ב"חיים קלים" למוסך ע"מ שלא יצטרך להביא שמן בצמיגות אחרת מרוב הרכבים החדישים יותר?

אגב פיאט טיפו 94' מנוע 1.4 הזרקה

פורסם

תמשיך להשתמש ב 10-40 חצי סינטטי, אין עם זה שום בעיה וגם צמיגות זו מאושרת על ידי היצרן.

 

 

פורסם

זה לא נכון, 10-40 יכול להיות סינטטי מלא, חצי סינטטי רו מינראיל. צמיגות לא קשורה בכלל להיותו של השמן סינטטי או לא.

 

רוב הסיכויים שמה שממלאים לך במוסך זה חצי סינטטי.

 

 

אגב היה לי אוטו כזה בדיוק במשך הרבה שנים ואני לא זוכר שהייתה המלצה בספר להשתמש ב 15-40.

 

במודלים עם הזרקת דלק משנת 94 ומעלה הייתה המלצה להשתמש ב 10-40. ובישנים יותר 20-50.

 

 

פורסם

הכוונה שלי הייתה שהשמן שהמוסך המליץ הוא סינטטי מלא.

השאלה על הצמיגות הייתה כללית - האם שמן 15-40 יותר צמיגי מ10-40?

מצ"ב תמונה מספר הרכב על המלצת היצרן לשמןuntitled.JPG

פורסם

טוב הזיכרון שלי כבר לא מה שהיה פעם...

 

שמן 15-40 יותר צמיגי מ 10-40 בטמפרוורות נמוכות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...