Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 156 סלספיד 2001 - סקירת 3 שנים


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על הסקירה.

 

לא התייחסת לזה בכלל, אבל מעניין אותי לדעת האם היו בעיות כגון דהיית צבע, קילוף/שבירה של פלסטיקה פנימית, ריפוד כיסאות, גומיות בדלתות וכו'.

 

דברים שלא מפריעים לרכב לנסוע אבל עושים את השימוש בו לנעים פחות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דהיית צבע - רק בכנף שנצבעה כבר, צבע מקורי לא דהה. מטופל כנראה ממש בימים הקרובים.

 

קילוף/שבירה - מחלה ידועה של קליפסים של מכסה כרית אויר נוסע. חלק יקר (110 ש"ח לשני קליפסים) וקליפסים של מכסה פיוזים (שמהווה חלק מהדיפון) - אין 156 בארץ בלי בורג קודח שם.

 

ריפוד כסאות - מחזיק מצוין, חוץ מצד המושב הקדמי שמשתפשף בכניסה והחלק העליון של משענת היד. היתר נראה ומרגיש נהדר. ההגה, לעומת זאת, לא החזיק מעמד והוחלף (לא נרשם בסקירה כי זה קוסמטי), וגם הנוכחי כבר מצבו לא להיט.

 

גומיות בדלתות - הוחלפו ב-200000 ק"מ בדלתות הקדמיות. באחוריות עדיין בסדר גמור.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, זה ה-Q-System, גיר פלנטרי 4 הילוכים שמגיע עם מנוע ה-2.5 V6. אצלי זה רובוטי חד-מצמדי 5 הילוכים עם כפתורים על ההגה (בניגוד לפדלים מתחתיו):

 

3-3-647.jpg

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה רומן. תודה.

 

משולשים, בולמי זעזועים? יש עייפות מסויימת לאחר נסועה כזו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

156 עם 008 באמצע? מה הסיכוי שנסעת היום על איילון דרום אאל"ט?

שמתי עין על האוטו (כי גם עשיתי עליו סיבוב פעם אחת) והאוטו היה ממש ממש מלוכלך חיצונית. זה היית אתה במקרה?

Volkswagen Golf 06' 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני, היום לא הייתי במרכז, מצטער, למרות שאני חייב לציין שאני לא מהמשפשפים.

 

shayy - משולשים זו מחלה ידועה ב-156, יש להם אורך חיים די מוגבל. בולמי זעזועים אם תראה החלפתי, בינתיים הם עדיין מתפקדים מעולה, לדעתי כשהחלפתי היו אלה המקוריים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע,

מצד אחד האוטו עובד אצלך קשה.

מצד שני, זו רשימת תחזוקה שמתאימה ללנדרובר. האמת - מפחיד משהו. אם היה ליד זה גם את רשימת העלויות אני משער שזה היה מבהיל. רק אתה יודע את התשובה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה של תא הנוסעים הזכירה לי שתמיד תהיתי לגבי יכולת המיזוג של הפתחים האמצעיים הקטנים, המיזוג מספיק יעיל בימי הקיץ הישראליים?

 

סקירה שממש נהינתי לקרוא על רכב מעניין ונחשק גם כשהוא קרוב לגיל בר מצווה.

תמשיך להנות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעולה

נהנתי לקרוא, ואפילו עשית לי חשק להעלות סקירה דומה משלי.

 

לא כלכלי להחזיק רכבים כאלה, אבל למרות המחיר? זה שווה את זה.

הם (אני מכליל גם את הרכב שלי) עשו כחצי דרך לאספנות, וזהו הישג לא מבוטל כלל.

ועדיין, אין מתחרים לטעם של פעם. אז נכון, היום הם חזקות יותר, בטיחותיות ומאובזרות יותר, אבל, רחוקות מהנהג.

יש קסם שפשוט אי אפשר לשחזר.

וכן, זה שווה ועוד איך את הכאב ראש שכרוך בהחזקת רכבים מהזן הזה. את הביקורים במוסכים, את החלקים שלא קל למצוא - וגם הם לכשעצמם לא זולים, לומדים בדרך אל האושר את כל קיצורי הדרך הנחוצים. ואם יש קהילה שעוטפת ותומכת? מצוין.

 

שמור על הרכב, והוא ימשיך לתגמל אותך בהתאם, נראה שעוד נכונו לכם שנים יפות וטובות יחד.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפחד לפתוח פה לשטן אבל אצלי האחות של הרכב שלך (147סלספיד) מפגינה אמינות הרבה יותר גבוהה.

חיישן קראנק, חיישן למבדא ומשאבת שמן סלספיד הם שלשת התקלות היחידות שהיו לרכב מ2002 ו170 ומשהו אלף ק"מ שעבר.

בנוסף הוחלפו בה חלקים שהתבלו, קלאץ' לפני כמה אלפי ק"מ, אחד מהממירים הקטליטיים שנשבר בעקבות פגישה עם אבן, משולשים ווריאטור בשילוב עם אחד הטיימינגים למרות שלמעט מעט רעש בהתנעה הוא עדיין עשה את העבודה. כל היתר מקורי לגמרי.

מה שכן, שמן היא אוכלת מיום עליתה לכביש בקצב של ליטר ל3000 ק"מ באופן עקבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני, היום לא הייתי במרכז, מצטער, למרות שאני חייב לציין שאני לא מהמשפשפים.

 

shayy - משולשים זו מחלה ידועה ב-156, יש להם אורך חיים די מוגבל. בולמי זעזועים אם תראה החלפתי, בינתיים הם עדיין מתפקדים מעולה, לדעתי כשהחלפתי היו אלה המקוריים.

האוטו לא היה משופשף אלא ממש מלוכלך, מאבק ובוץ ברמה שמגעיל להסתכל על האוטו אבל בכל זאת רואים את היופי מאחורי התועבה :)

 

דרך אגב מאוד נהניתי לקרוא את הסיקור שלך, כן ירבו! :D

Volkswagen Golf 06' 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...