Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס אוטומט 170 סוסים או אסטרה טורבו 140 סוסים?


סלע
שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ציטוט : "גיר חלק רוב הזמן...."

רוב הזמן רכב שעבר רק 60 אלף....

לפי דעתי האישית בלבד:

פוקוס האלה כל הגירסאות שלהם בכל השנתונים על הפנים. גם ה170 כוח סוס כיוויכול עצלני שווה ערך לסחיבה של יפנית ממוצעת.

 

חבל על הכסף ועל עוגמת הנפש. מחפשים זול וזה מה שיוצא.

 

היי אילן

 

רק כדי לאזן את הטינופת פה על הגיר :lol:

ה2.0 שלי עם 60 אלף קמ. היא עברה טיפול לא מזמן של החלפת מחזירי שמן בגיר. עד כמה שידוע לי לא הוחלפו קלאצים וגם לא הגיר.

הגיר חלק רוב הזמן. אם הנסיעה שלך נוטה יותר לבינעירוני אני לא רואה בעיה.

 

פרט לתיקון בגיר לא נרשמה אצלי שום בעיה בשנתיים וחצי האחרונות.

 

באופן אישי לא הייתי בוחר אסטרה על פני פוקוס אם נושא האמינות מכריע. במצב כזה באמת עדיף ללכת לאופציה יפנית כמו מזדה 2.0.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאישתי פוקוס כזו ואני נוסע ביונדאי i35.

(קוראינית ממוצעת )

הפוקוס הרבה יותר זריזה ומהנה לנהיגה.

גם בגיר לא נתקלנו בשום בעיה.

אבל אין ספק סובארו dl 1300 מהירה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי פוקוס 2.0 2012 במשך שנתיים וחצי, בליסינג. אכן הגיר הוא נקודה בעייתית. אצלי היו החלקות של הגיר תחת עומס, אחרי הרבה מלחמות עם המוסך הוחלפו קלאצ'ים והבעיה נפתרה. מה שלא נפתר זה האופי הבעייתי מראש של הגיר הזה, הוא לא חלק, לא מספיק מהיר ולפעמים נוטה להיות לא החלטי. מרגיש כמו מוצר לא מספיק בשל, וגם עדכוני התוכנה לא מצליחים לעשות שיפור מהותי.

 

היום אני עם DSG באוקטביה ואני יכול להגיד שיש הבדל עצום בין התיבות. הDSG עובד בצורה מעולה, חלק ומהיר, כמעט בלי גליצ'ים.

מבחינת מנוע הפוקוס 2.0 חזקה למדי, אבל הכוח שלה מגיע בסל"ד גבוה (מעל 3.5-4K). לכן בנהיגה רגילה היא מרגישה קצת אנמית.

ברור שהיא הרבה יותר זריזה מה-1.6, כל 1.6 אטמוספרי.

לשם השוואה האוקטביה 1.4 (140 כ"ס, טורבו) מרגישה יותר חזקה רוב הזמן, היתרון של הפוקוס מגיע רק במהירויות גבוהות של מעל 150 קמ"ש, וגם אז הוא לא גדול. הפוקוס 1.6 מצד שני מרגישה עגלה לגמרי ליד ה-2.0.

לגבי ההבדלים בגיר - זה כמעט אותו גיר, רק שיחסי ההעברה ב-1.6 קצרים יותר (בגלל העובדה שהוא חלש יותר).

לגבי שאר הפרמטרים בפוקוס - לא ממש מרווח למשפחה, לא מקדימה ולא בספסל האחורי, וגם תא המטען לא מזהיר (הטורר פותר את זה, אבל רק את זה).

בקיצור - לדעתי עדיף להמנע, ולו רק בגלל הגיר, כשהרכב יוצא מאחריות זה עלול להיות מאד כואב בכיס לתקן אותו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...