Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב דושה שנתקעת. והפעם - הבלם של סוזוקי סלריו


sperial
שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://www.bbc.com/news/business-31093206

 

אמנם הטענה היא שהבעיה היא ברכבים עם הגה ימני, לא שמאלי - אבל מוטב שהדבר הזה לא יעלה על כבישי ארצנו לפני שעבר מקצה שיפורים רציני בענייני בטיחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמדובר בבעיה חמורה, אך שימו לב שהכתבים שחוו את הבעיה ועוד במהירות גבוהה פתרו אותה, כנדמה ללא הרבה דרמה, ועוד במילברוק!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשווה מה שעושה נהג מיומן לנהג ממוצע.

שים לב שמדובר באובדן בלמים כללי, הדוושה שקעה והרכב לא עצר. לא זכור לי עוד ריקול כל כך חמור בשנים האחרונות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהניסוי נערך במסלול ניסויים מוגן, לא בכביש ציבורי. חשוב על אותו נהג חדש שרוכש מכונית כזו כרכב ראשון ומסתבך באיזה פקק בכביש 6. לא הייתי רוצה להיות בסביבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ציינתי את העובדה שהדבר נעשה במילברוק כאמירת הכבדה! מלבד המסלול האובלי, התוואי של מילברוק מדמה תנאים של כביש רגיל (מפותל ודי צר) ואיננו מסלול מירוצים בהגדרה הקלסית.

 

כמובן שעדיין מדובר בבעיה חמורה שיש לטפל בה ואסור שתישנה, אבל זו דוגמה טובה לאופן שבו בעיות בנהיגה נפתרות בקלות על ידי קצת (לא הרבה) שכל, קור רוח ומיומנות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, בנקודת העצירה המשוערת של הרכב היה כלום, לא משפחה בפיאט פונטו בפקק תנועה מפתיע.

מה שכן - אתה צודק לחלוטין בחלק השני של תגובתך, מיומנות לכלל הנהגים זו אמנם חשיבה אוטופית - אבל המצב הרצוי הוא איפשהו באמצע בין האוטופיה למצוי פה בארץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.bbc.com/news/business-31093206

 

אמנם הטענה היא שהבעיה היא ברכבים עם הגה ימני, לא שמאלי - אבל מוטב שהדבר הזה לא יעלה על כבישי ארצנו לפני שעבר מקצה שיפורים רציני בענייני בטיחות.

מאחר והרכב עוד לא עבר תקינה בארץ והכתבה כבר מתפרסמת וידועה, יש יסוד סביר להניח שיתנו על זה את הדעת בטכניון. מצד שני, ישראל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומצד שלישי - עבר תקינה באנגליה וב-EU. אותה תקינה שמטיפים לנו להסתמך עליה ולא לדרוש תקינה מקומית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר לתקינה? מדובר כאן בתקלה שטוב שהתגלתה עכשיו ולא אחרי מכירת אלפי מכוניות או הרוגים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומצד שלישי - עבר תקינה באנגליה וב-EU. אותה תקינה שמטיפים לנו להסתמך עליה ולא לדרוש תקינה מקומית.

 

מה גורם לך לחשוב שתקינה ישראלית הייתה עולה על משהו (אם בכלל...) שבתקינות אחרות לא זיהו (מה גם שזו תקלה, כמו שצויין)? חוץ מלהקפיץ מחירים ממילא גבוהים של רכבים כאן, זה לא היה עושה שום דבר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שזו לא טויוטה, אחרת עמוס השרת היה קורס.

 

זה רק בגלל שהלקוחות של סוזוקי צנועים יותר ולא מדקלמים מנטרות של אנשי המכירות של היבואן כמו למשל: "סוזוקי זה סוזוקי"..:mm_wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אין ספק שהתקינה הישראלית היא זו שהייתה מגלה את התקלה בזמן. איתרע מזלם של הבריטים המסכנים והספיקו רק לבצע תקינה מקומית.

 

התקינה פה היא בדיחה ואין לה שום ערך מלבד יצירת חסמי יבוא שמעלים את המחירים לכולנו. הסתמכות על תקינה של מדינות נורמליות כמו אנגליה או גרמניה היא כל מה שצריך. אני גם לא רואה איך תהליך תקינה עולה על בעיות מכניות, זה בכלל לא מה שעושים בתקינה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...