Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי צרכן רדיו מנורות שהוא 6 וולט והפיוז שלו צריך להיות 14 אמפר (זה מה שרשום ) .

יש לי הזנה של 12 וולט 70 AMP ( מצבר רכב )

 

איזה ממיר מתח אני צריך לחבר לפני בשביל שהרדיו יעבוד בלי להישרף .

 

אם זה מעגל פשוט אין לי בעיה לקנות חלקים בחנות לבנות אותו לפי שרטוט .

אופציה ב לרכוש אחד מוכן באיבאי אבל אני צריך לדעת איזה .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
אתה בטוח בזרם?

 

מעגל שידחוף בזרם הזה יעלה לך הרבה.

 

תבדוק גם בפורום "אספנות", אני בטוח שיש שם אנשים שעשו הסבות 6 ל-12.

 

שאלתי אבל לא נראה לי שתבוא משם ישועה .

רוב האנשים (גם בחול ) מוותרים על הצרכנים הגדולים .

שזה שעונים וכו (פחות מ1 אמפר ) זה שטויות .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם (נערך)

תתחיל מלמדוד את הזרם הדרוש לרדיו בפועל ע"י שימוש במקור מתח של 6V, אח"כ חפש

 

12 to 6 volt Buck converter

 

או

 

12 to 6 volt step down converter

 

שיתאים לזרם הדרוש לך + 2 אמפר רק בשביל השקט הנפשי.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם
היי

יש לי צרכן רדיו מנורות שהוא 6 וולט והפיוז שלו צריך להיות 14 אמפר (זה מה שרשום ) .

יש לי הזנה של 12 וולט 70 AMP ( מצבר רכב )

 

איזה ממיר מתח אני צריך לחבר לפני בשביל שהרדיו יעבוד בלי להישרף .

 

אם זה מעגל פשוט אין לי בעיה לקנות חלקים בחנות לבנות אותו לפי שרטוט .

אופציה ב לרכוש אחד מוכן באיבאי אבל אני צריך לדעת איזה .

מערך הפיוז אתה לא יכול ללמוד הרבה לכן אנא ציין איזה רדיו מנורות יש ברשותך אפשר גם לינק.

איזה כייף לי :)

פורסם

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

יופי של קישור. :?

 

אולי מתאים לבחור ממיר מתח של 5 אמפר מקסימום ?

ממיר מתח ממותג אינו הפיתרון מומלץ לרדיו מנורות יישן במיוחד כאשר מדובר על מוצר סיני.

איזה כייף לי :)

פורסם

14 אמפר לא ערך הזוי, בשש וולט זה 84 וואט, לא ערך חריג לרדיו שפופרות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם אתה מוכן לערוך שינויים קלים ברדיו עצמו אז ייתכן פתרון קל יותר.

 

אני מנחש שרוב הזרם ברדיו הזה נצרך ע"י סלילי החימום של המנורות שבטח צריכים 6.3V.

אם תחבר אותם כך שסלילי החימום של כל זוג מנורות זהות יהיו בטור, תוכל לספק את הזרם לסלילי החימום ישירות ממקור ה-12V שלך.

אם מדובר ברכב מונע אז הייתי שוקל הוספת 1-2 דיודות (בעלות יכולת לעמוד בזרם גבוה) כדי להפיל עליהן 0.7-1.4V מיותרים שבין 14V מתח טעינה ברכב לבין 12.6 שאתה צריך.

 

לשאר הצריכה של הרדיו (שאמורה להיות קטנה יחסית) חפש buck converter ואולי תוסיף במוצא קבל גדול.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הרעיון של וויל מעולה.

נוסף לכך סביר שמלוא הזרם נצרך בשני מצבים:

1 - רגע ההפעלה בו סלילי ההסקה (החימום) של השפופרות עדיין קרים ולכן בעלי התנגדות נמוכה ומכאן צריכת זרם שיאית.

2 - נגינה בעוצמה מכסימלית.

 

אם תשלב את ההצעה של וויל עם חיבור מדורג של הסקת השפופרות (נניח בכל שנייה עוד זוג בעזרת מעגל השהייה וממסרים מתאימים) ותגביל את הווליום השיאי מאד סביר שתוכל להסתפק בזרם מופחת.

 

יוסי

פורסם

במידה והפרטים שמסר פותח האשכול לגבי צריכת הזרם של 14 אמפר או אפילו 10 אמפר הרעיון של הורדת המתח בעזרת דיודות סיליקון לא ממש מוצלח.

 

בזרמים גבוהים יש צורך בדיודות באריזת TO-220+גוף קירור.

איזה כייף לי :)

פורסם

wil - סביר שמדובר ברדיו נייד, מהסוג שצורך סוללות בעלות מספר מקורות מתח - דומה לסוללה של ה-מק 25 המקורי (שפופרתי). בשפופרות אלה מתח החימום הוא 1.5 וולט, מתח ה-+B הוא סביב 75-90 וולט ומצריך סוללה (או מקור מתח אחר) ייעודי.

 

פות"ש - יתכן שה-6 וולט זה רק מתח סליל החימום (כפי שצויין כאן במכשירים הניזונים ממתח רשת מקובלים מתחים של 6.3 או 12.6 וולט) ואתה צריך מתח אנודה של 200-250 וולט ואולי גם מקור למתח סריג. כדאי שתציין בשרשור את דגם המכשיר או שתעלה שרטוט שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי הצורך בדיודות יקרות לזרם גבוה:

1. הזרם ב-12V יהיה חצי מהזרם שנצרך במקור ב-6V.

2. אם לא רוצים להשקיע בדיודות יקרות אז אפשר פשוט להוסיף דיודות נפרדות לכל זוג שפופרות, כמה זרם כבר זורם בכל אחד מסלילי ההסקה האלה?

 

לא נראה לי שצריך לעשות דירוג, בחייאת.

 

לגבי מתחים נוספים וכו' - קטונתי.

אכן צריך יותר פרטים על דגם המקלט. בכל מקרה להערכתי יהיה מדובר בזרמים נמוכים יחסית לזרמים שנדרשים להסקה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

איך הגעת ל-10 אמפר?

עבור כל זוג שפופרות (בטור) הזרם יהיה הרבה הרבה יותר נמוך. אני מנחש שמתחת ל-1 אמפר, כלומר אפשר להשתמש בדיודות 4001 הכי פשוטות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...