Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מצטער אם הכותרת לא מובנת, אפרט כאן טיפה יותר. אני רוצה לעשות לרכב שלי יישור קו, הבעיה שאני לא יודע אם כדאי להשקיע בו במידה ויגלו דברים שצריכים להחליף. אז זה אפשרי שייקחו כסף רק על הבדיקה, ואז הם יגידו לי מה הם מצאו, יביאו מחיר של כל מה שצריך להחליף, ולפי זה אני אוכל לדעת כמה כסף צריך להשקיע והאם שווה?

 

*אני מתכוון לטפל במוסך מורשה רנו-ניסאן נצרת עילית.

 

עריכה:

*הרכב הינו רנו מגאן האצ'בק 96, במידה ומישהו כבר עשה לרכב יישור קו בעבר.

עריכה אחרונה על ידי SG159
פורסם

מוסך כבר יש לך, חפש בגוגל טלפון, התקשר למוסך ושאל כמה תעלה בדיקה כמו זאת שאתה מעוניין בה (בטלפון תוכל לפרט בדיוק מה תרצה שיבדקו) והם יגידו לך כמה יעלה (לפחות מחיר משוער).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

רק תיקח בחשבון שאם יצוצו דברים בטיחותיים - (כגון ברקסים ושות' ) - אם זיכרוני אינו מטעיני המוסך רשאי לא לשחרר לך את הרכב עד שתתקן או משהו בסגנון כזה.

 

אני פשוט זוכר שקראתי פה שזה קרה למישהו.

פורסם

במידה ובבדיקה מוצאים בעיות/תקלות נוספות - מעדכנים אותך.

לא רוצה לתקן ? כל עוד לא דבר בטיחותי קריטי - סע לשלום.

בד"כ מחיר בדיקה נכלל במחיר תיקונים. אם לא - כדאי לחפש מוסך פחות גרידי.

  • ספונסר פורום
פורסם

*אני מתכוון לטפל במוסך מורשה רנו-ניסאן נצרת עילית.

*הרכב הינו רנו מגאן האצ'בק 96, במידה ומישהו כבר עשה לרכב יישור קו בעבר.

יישור קו זה לא טיפול או תיקון ספציפי. יכול להיות שברכב אחד יישור קו יעלה 200 ש"ח ויכול להיות שברכב אחר יישור קו יעלה 2000 ש"ח ושני המקרים בסדר. כי ברכב הראשון יישור קו כלל רק צינור מים ובשני כלל טיפול גדול עם החלפה של ברקסים קדימה ואחורה.

 

בכל מקרה, אני לא מכיר את המוסך של רנו בנצרת אבל בחיפה יש לך את מוסך תלפיות, מורשה רנו. דבר עם גיא, אני בטוח שהוא יסכים להעיף מבט על הרכב ולהגיד לך מה מצבו ומה חשוב לתקן בעלות סימלית.

פורסם
יישור קו זה לא טיפול או תיקון ספציפי. יכול להיות שברכב אחד יישור קו יעלה 200 ש"ח ויכול להיות שברכב אחר יישור קו יעלה 2000 ש"ח ושני המקרים בסדר. כי ברכב הראשון יישור קו כלל רק צינור מים ובשני כלל טיפול גדול עם החלפה של ברקסים קדימה ואחורה.

 

בכל מקרה, אני לא מכיר את המוסך של רנו בנצרת אבל בחיפה יש לך את מוסך תלפיות, מורשה רנו. דבר עם גיא, אני בטוח שהוא יסכים להעיף מבט על הרכב ולהגיד לך מה מצבו ומה חשוב לתקן בעלות סימלית.

אז זהו אני יודע שזה לא תיקון ספציפי, אבל אני לא רוצה לשלם על הטיפול עצמו אלא רק על הבדיקה, ובמידה ואני אוכל לממן את היישור קו עצמו אז אני אשלם על הטיפול.

פורסם

בדיקת יישור קו זה הליך קצר שייגבו עליו כמה שקלים בודדים אלא אם המוסך יחליט שבשביל הדאווין צריך להתחיל לפרק חצי רכב לבדוק מכלולים. אם הרכב בגדול תקין וטופל במשך השנים הבדיקה תהיה יחסית קצרה ותכלול פירוק גלגלים לצורך בדיקת בלמים ובדיקה בעיין על נזילות וגומיות למיניהם.

פורסם
רק תיקח בחשבון שאם יצוצו דברים בטיחותיים - (כגון ברקסים ושות' ) - אם זיכרוני אינו מטעיני המוסך רשאי לא לשחרר לך את הרכב עד שתתקן או משהו בסגנון כזה.

 

אני פשוט זוכר שקראתי פה שזה קרה למישהו.

מוסך לא יכול לעקב רכב אצלו בגלל ליקויים בטיחותיים אבל אם לקוח בוחר לקחת את הרכב מבלי לתקן אותם אז המוסך אמור לדווח על הרכב למשרד התחבורה והם כבר ישלחו לבעל הרכב מכתב לבירור האם הליקויים תוקנו וגם אולי דרישה לטסט.

פורסם

בדיקת ישור קו היא לא הליך מסודר ולא מפרט בדיקות מוסכם אלא בדיקה כללית לרכב שאתה הלקוח מחליט כמה עמוק אתה רוצה לבדוק מה בדיוק לבדוק

אפשר לעשות בדיקה כמו שעושים בדיקה בכל טיפול לרכב או וגם להתעמק במערכות שונות כמו בלמים, מתלים, מצב מנוע, מע' קירור, סורק תקלות ועוד

המחיר הוא בהתאם ותלוי איזה מוסך ומה מעמדך כלקוח במוסך זה.

למשל אני לא מחייב בכלל בדיקה כללית מהירה מלקוח קבוע שלי שרוצה לקנות או קנה רכב חדש ורוצה שאתן לו חוו"ד על המצב הכללי ומה דורש טיפול.

זה לוקח לי כ15-30 דקות מבלי לפתוח בלמים רק נסיעת מבחן ובדיקה חזותית של הרכב על הליפט.

×
×
  • תוכן חדש...