Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן רד מהצרפתיות כי יש עוד מכוניות מחוץ לפורום הפרנקופילי הזה..

 

נסה לחפש Golf GTI MK2 ולא תצטער!

היא נחשבת לאחת הGTI הטובות ביותר שיוצרו 8) אפילו יותר טובה מה205 GTI

גם הMK3 לא רעה בפני עצמה ..

 

עוד אופציות בפניך :

אלפא 145/6 2.0 ואולי 1.7

אלפא 33 1.7 גרסת 16V בלבד (137 כ"ס)

 

סיוויק קופה/האצ'בק (אמינה , עברה אצל הרבה ערסים)

מיצובישי קולט

2001 Opel Astra 1.6

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קודם כל , רציתי לדעת , זה פורום פרטי ? כי אם כן אני אלך

 

אבל אם לא,

 

אז אני מאמין שיש לי זכות לשאול על 1001 רכבים , לשים לעצמי איזה שם שאני רוצה גם אם הקישור שלו למציאות גובל בגודל בשכל של מספר אנשים שאני לא אזכיר את שמם

 

נכון אני שואל על RSI , 205 , VTS , כי אלה רכבים בתקציב שלי !!! ואלה רכבים שנראים לי יפה ושאותם אני רוצה. נכון הייתה לי 205 ג'יטיאי ביד , פצצתית ביותר אפילו , אבל בגלל התנגדות של אבא , לא לקחתי , RSI גם נפלה בבדיקה, למצוא אחת שמתוחזקת? קשה ביותר , VTS ? אין כמעט (לא ידעתי)

 

אז במקום כל הזמן לצחוק (זה כבר כלכךךךךךךךךךך לא מצחיק....) ולזיין ת'שכל על השם שלי ועל הרצונות שלי וההחלטות שלי , פשוט תענו לעניין וזהו אם שאלתי לגבי נתונים של VTS זה לא אומר שמחר קניתי אחת , אני כולה רוצה לדעת מה יש על הרכב הנ"ל

 

אין צורך להוסיף "נו אז תחליט" אני אחליט שאני אבדוק כל רכב שנראה לי , רכב לא קונים כל יום או ב 5 שקל זו החלטה גדולה וצריך חיפוש גדול , אני לא מבין מי יודע מה ברכבים אז אני בודק את כל האפשרויות שיש. בבקשה מספיק אם זה זה באמת כבר מעצבן בכל צורה.

 

נכון, נמאס!!!!

נמאס לי , ולכולם לקרוא כל יום חדש על מכונית חדשה שעולה לך לראש :!::!:

תפתח ת'רד אחד גדול ותקרא לו : "הפרוייקט של אורן להחלפת אופל הפשע"

שם תוכל לכתוב כל מכונית שעולה על דעתך, אנשים יעזרו לך , אבל מה שקורה פה

שזהו נהיה פורום פרטי = פרטי שלך... לא משנה באיזה תת פורום אני נכנס , אני רואה

הודעה שלך... תשאל הכל בהודעה אחת ובא לציון גואל!!!

ועוד משהו: כנס ללוי יצחק ותראה שהרבה מהרכבים ששאלת עליהם לא נכנסים בכלל בתקציב שלך, גם לא בלחץ... :evil:

 

לסיכום: שמישהו ימכור לו כבר ראלי!!!

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
:shock:

 

RSI היא קופה?

קופה מלשון coupe, או קופה מלשון cash register? כי פעם אחרונה שבדקתי,

היא neither.

 

ואני לא חושב שתמצא VTS ב-30,000... המחירון של VTS שנת 97 לפני

שקלול הוא 38,000 - וכמו שאמרו לך, הן לא ממש נפוצות.

לא היא קופה מלשון MONKEY :)

והאמת שאורן צודק אני מבין גם אני בלבטים איזה אותו לקנות רק שלי יש פי 2 כסף ואני לא רוצה משהו מהיר אלא מהנה מהנה ועוד קצת מהנה אהה ושלא יעשה הרבה מוסך :wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הכסף הוא שלי ורק שלי, אבא פשוט רוצה את טובתי

 

וכן ה RSI היא COUPE.. יענטו 3 דלתות..

 

RSI היא hatchback בעלת 2 דלתות, לא קופה. במרכב קופה אין דלת אחורית.

 

אהמ...אהמ אהמ.... 3.... ,

 

3 דלתות.... אהמ אהמ....

 

להאצ'בק שתי אופציות: 3 או 5 דלתות.

 

(הייתי חייב!!!)

172

פורסם
הכסף הוא שלי ורק שלי, אבא פשוט רוצה את טובתי

 

וכן ה RSI היא COUPE.. יענטו 3 דלתות..

 

RSI היא hatchback בעלת 2 דלתות, לא קופה. במרכב קופה אין דלת אחורית.

 

אהמ...אהמ אהמ.... 3.... ,

 

3 דלתות.... אהמ אהמ....

 

להאצ'בק שתי אופציות: 3 או 5 דלתות.

 

(הייתי חייב!!!)

 

נו, ו... הדלת האחורית היא הדלת השלישית.

פורסם
:shock:

 

RSI היא קופה?

קופה מלשון coupe, או קופה מלשון cash register? כי פעם אחרונה שבדקתי,

היא neither.

 

ואני לא חושב שתמצא VTS ב-30,000... המחירון של VTS שנת 97 לפני

שקלול הוא 38,000 - וכמו שאמרו לך, הן לא ממש נפוצות.

לא היא קופה מלשון MONKEY :)

והאמת שאורן צודק אני מבין גם אני בלבטים איזה אותו לקנות רק שלי יש פי 2 כסף ואני לא רוצה משהו מהיר אלא מהנה מהנה ועוד קצת מהנה אהה ושלא יעשה הרבה מוסך :wink:

 

אני מבין "שלא תראה הרבה מוסך".

"שלא תבלה במוסך"

"שלא תאהב מוסכים"

אבל

 

"שלא יעשה הרבה מוסך"????

 

"יעשה"????

 

 

 

נו טוב.

 

ולאורן - אני לא מבין מה אתה רוצה, אנשים נותנים לך פה עצות - מה הבעיה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בקיצור הבנתי שאתם חברה סגורה שמה שלא מקובל על אחד לא מקובל על כלום , אפשר למחוק את הטרד , הבנתי הכל תודה.

 

לא אומרים טרד, אומרים ת'רד , מלשון תרד, פופאי, אוליב, כולם יודעים שאוליב הייתה צרפתייה, זה הרי מקום של צרפתים פה.

 

יאללה, ארט, סה טו !

פורסם

אני מצטרף להמלצתם של ארצ'י ו-BOXER . . .

הקורולה ידנית ממש אחלה של אוטו, מהירות ממש לא חסר לה, מראה חיצוני טוב מאוד, מראה פנימי על הפנים. אם זכרוני לא לא בוגד בי יש בלוח פוקוס או בידיעות שנת 93/95 ידנית במצב טוב (מאוד מאוד נדיר למצוא קורולה ידנית). אני ממליץ לך גם ללכת על קורולה 94 ולא 93, מניסיון, לנו הייתה קורולה 94 ולסבא וסבתא יש עד היום קורולה 93, הקרבורטור מצריך דיי הרבה כיוונים . . .

 

ואם אתה מחפש רכב שנראה טוב ומהיר אז לך על אלפא 33, באמת אוטו שמתאים לך (אבל אל שתכח להשאיר הרבה כסף בצד) . . .

 

רגע, אם התקציב 30K ש"ח אז איך בכלל שקלת יונדאי קופה ??? לפי דעתי היא הכי מתאימה לך, אם אתה עדיין יכול לקנות אותה אז תעשה את זה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
, מראה חיצוני טוב מאוד, מראה פנימי על הפנים. אם זכרוני לא לא בוגד בי יש בלוח פוקוס או בידיעות שנת 93/95 ידנית במצב טוב (מאוד מאוד נדיר למצוא קורולה ידנית). אני ממליץ לך גם ללכת על קורולה 94 ולא 93, מניסיון, לנו הייתה קורולה 94 ולסבא וסבתא יש עד היום קורולה 93

 

מראה חיצוני טוב מאוד :shock::shock:

 

זה אוטו עם עיצוב של חטייארים !!!!

 

מה יפה בעיצוב של האוטו הזה?

 

חוצמזה

למה שבן 19 יקנה לעצמו קורולה ?

הוא לא בעונש... :lol:

מה הוא צריך כבר מגיל כזה מקרר יפני

אם כבר יפנית אז רק אימפרזה לדעתי!

 

למרות שב30K הייתי קונה שברולט קורסיקה 3.1 או שברולט ברטה (גם 3.1)

מכונית רמזורים טובה והרבה יותר מהירה מכל סיוויק , קורולה אנערף.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
, מראה חיצוני טוב מאוד, מראה פנימי על הפנים. אם זכרוני לא לא בוגד בי יש בלוח פוקוס או בידיעות שנת 93/95 ידנית במצב טוב (מאוד מאוד נדיר למצוא קורולה ידנית). אני ממליץ לך גם ללכת על קורולה 94 ולא 93, מניסיון, לנו הייתה קורולה 94 ולסבא וסבתא יש עד היום קורולה 93

 

מראה חיצוני טוב מאוד :shock::shock:

 

זה אוטו עם עיצוב של חטייארים !!!!

 

מה יפה בעיצוב של האוטו הזה?

 

חוצמזה

למה שבן 19 יקנה לעצמו קורולה ?

הוא לא בעונש... :lol:

מה הוא צריך כבר מגיל כזה מקרר יפני

אם כבר יפנית אז רק אימפרזה לדעתי!

 

למרות שב30K הייתי קונה שברולט קורסיקה 3.1 או שברולט ברטה (גם 3.1)

מכונית רמזורים טובה והרבה יותר מהירה מכל סיוויק , קורולה אנערף.

 

ואתה תשלם לו את החשבון דלק ???

לאורן, אם אתה באמת הולך על קורסיקה אני מקווה שיש לך מניות ב"דלק" או שאבא שלך הבעלים של אחת מתחנות "פז" . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
:shock:

 

RSI היא קופה?

קופה מלשון coupe, או קופה מלשון cash register? כי פעם אחרונה שבדקתי,

היא neither.

 

ואני לא חושב שתמצא VTS ב-30,000... המחירון של VTS שנת 97 לפני

שקלול הוא 38,000 - וכמו שאמרו לך, הן לא ממש נפוצות.

לא היא קופה מלשון MONKEY :)

והאמת שאורן צודק אני מבין גם אני בלבטים איזה אותו לקנות רק שלי יש פי 2 כסף ואני לא רוצה משהו מהיר אלא מהנה מהנה ועוד קצת מהנה אהה ושלא יעשה הרבה מוסך :wink:

 

אני מבין "שלא תראה הרבה מוסך".

"שלא תבלה במוסך"

"שלא תאהב מוסכים"

אבל

 

"שלא יעשה הרבה מוסך"????

 

"יעשה"????

 

 

 

נו טוב.

 

ולאורן - אני לא מבין מה אתה רוצה, אנשים נותנים לך פה עצות - מה הבעיה?

 

רוני

כמו שאומרים עשיתי את זאתי ... אז שאוטו שלי לא יעשה את המוסך או יותר נכון שהמוסך לא יעשה את האוטו שלי :p

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
, מראה חיצוני טוב מאוד, מראה פנימי על הפנים. אם זכרוני לא לא בוגד בי יש בלוח פוקוס או בידיעות שנת 93/95 ידנית במצב טוב (מאוד מאוד נדיר למצוא קורולה ידנית). אני ממליץ לך גם ללכת על קורולה 94 ולא 93, מניסיון, לנו הייתה קורולה 94 ולסבא וסבתא יש עד היום קורולה 93

 

מראה חיצוני טוב מאוד :shock::shock:

 

זה אוטו עם עיצוב של חטייארים !!!!

 

מה יפה בעיצוב של האוטו הזה?

 

חוצמזה

למה שבן 19 יקנה לעצמו קורולה ?

הוא לא בעונש... :lol:

מה הוא צריך כבר מגיל כזה מקרר יפני

אם כבר יפנית אז רק אימפרזה לדעתי!

 

למרות שב30K הייתי קונה שברולט קורסיקה 3.1 או שברולט ברטה (גם 3.1)

מכונית רמזורים טובה והרבה יותר מהירה מכל סיוויק , קורולה אנערף.

 

ואתה תשלם לו את החשבון דלק ???

לאורן, אם אתה באמת הולך על קורסיקה אני מקווה שיש לך מניות ב"דלק" או שאבא שלך הבעלים של אחת מתחנות "פז" . . .

 

לקורסיקה V6 אין צריכת דלק שערוריתית כמו שאתה אומר ...

כל עוד שהיא בסל"ד נמוך אימפרזה תאכל יותר דלק ממנה

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
, מראה חיצוני טוב מאוד, מראה פנימי על הפנים. אם זכרוני לא לא בוגד בי יש בלוח פוקוס או בידיעות שנת 93/95 ידנית במצב טוב (מאוד מאוד נדיר למצוא קורולה ידנית). אני ממליץ לך גם ללכת על קורולה 94 ולא 93, מניסיון, לנו הייתה קורולה 94 ולסבא וסבתא יש עד היום קורולה 93

 

מראה חיצוני טוב מאוד :shock::shock:

 

זה אוטו עם עיצוב של חטייארים !!!!

 

מה יפה בעיצוב של האוטו הזה?

 

חוצמזה

למה שבן 19 יקנה לעצמו קורולה ?

הוא לא בעונש... :lol:

מה הוא צריך כבר מגיל כזה מקרר יפני

אם כבר יפנית אז רק אימפרזה לדעתי!

 

למרות שב30K הייתי קונה שברולט קורסיקה 3.1 או שברולט ברטה (גם 3.1)

מכונית רמזורים טובה והרבה יותר מהירה מכל סיוויק , קורולה אנערף.

 

ואתה תשלם לו את החשבון דלק ???

לאורן, אם אתה באמת הולך על קורסיקה אני מקווה שיש לך מניות ב"דלק" או שאבא שלך הבעלים של אחת מתחנות "פז" . . .

 

לקורסיקה V6 אין צריכת דלק שערוריתית כמו שאתה אומר ...

כל עוד שהיא בסל"ד נמוך אימפרזה תאכל יותר דלק ממנה

 

תעשה לי טובה, אני יודע טוב מאוד מה זה V6 !!!!

גם אם תלחץ לקורולה את האמא שלה ברמזורים היא לא תגיע לצריכת דלק של הקורסיקה בנסיעה רגועה ואני אומר את זה מניסיון . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רדרוז, יש לך אולי ניסיון עם V6 של אופל, זה לא הופך אותך למומחה ל-V6ים. נקודה.

 

לי יש ניסיון עם רכב בעל 4 גלגלים, אולי אני אייעץ עכשיו לכל מי שרוצה לקנות רכב?

ד"א לקורסיקה אין צריכת דלק מוגזמת במיוחד 1:8, לא שונה בהרבה מרכב קרבורטורים.

אז נא לא להגזים.

למישר, צריכת הדלק של האימפרזה (מדובר על טורבו), כ"כ גרועה, שגם אם תשפוך דלק על הרצפה סתם, תהיה לך צריכת דלק יותר טובה ממנה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...