Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה היה מצב הטמרוסטט (המקורי, אני משער)?

אני זוכר את הסרטון שהעלת וממש קשה לי לראות את הקשר בין התרמוסטט לרעש הנשמע.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקורי לא מקורי לא יודע כבר לא מאמין לאף אחד , אני ראיתי אותו והוא הראה לי שהוא תפוס ,אני לא אומר שיש קשר לרעש (למרות שכרגע אין רעש אז אני לא יודע ,אם אשמע אותו בקרוב אגיד לך)אבל למצב החימום שזה היה מחמם לי אחרי שעה נסיעה וגם זה בקושי ,אם היתי שם על דאגה 4 זה היה הולך ופוחת החימום ,והמוסכניק פתר לי את הבעעה לגמרי של החימום אחרי חמש דקות נסיעה יש סאונה באוטו...מסקנה צריך הרבה סיעתא דשמייה בכל דבר..

פורסם

אם התרמוסטט נתקע במצב פתוח התחממות הרכב הייתה איטית מאוד, אבל זה לא משהו שבהרכח נהג ממוצע ידע לשים אליו לב, בטח לא בלוח מחוונים דיגיטלי עם קווים.

אז אני לא מבין משהו, כל התלונות שלך נגעו לרעשים מהדשבורד, החימום זה רק מהזמן האחרון.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

החימום היה גם הבעיה והיא נוצרה ביחד עם הרעש ככה עליתי על שנהם(להגיד לך עם הרעש נעלם אני לא יודע וגם לי זה נראה תמוהה אני יכול לדווח על זה בעוד שבוע שבועיים) אתה לא זוכר שכתבתי לפני חצי שנה שזה מחמם למחצה? ואתה כתבת לי שאין דבר כזה מחמם למחצה או מחמם או לא , ואם זה לא מחמם אז זה מרדיאטור חימום , ואז הלכתי למוסך שפתח צינור ועם לחץ מים ניסה לעשות אבל מראש הוא אמר לי שזה פתוח ולא נראה לו שזה יפתור את הבעיה , ועוד קניתי מים אורגינל ב 240 שקל כמו טיפש ... הפעם המוסכניק שהלכתי אליו הוא מומחה לבולבו ופאסט אבל אני מכיר אותו אישית ולכן אני סומך עליו הוא שם לי מים אדומים טובים לא אורגינל ולא נעליים.. והאמת אני לא מאמין גם מה שהם אומרים שהחריקה בגיר בין 3 לרביעי זה סינכורנייז אני מאמין שזה מהקלאצ שהם החליפו ואני עוד אתבע אותם על זה .

פורסם

בקשר לחימום מנוע קשה לי להגיד כי בטויוטה 2008 זה עולה לאמצע ונתקע שם ולא זז אתה לא יודע כמה מעלות זה עומד , פעם זה באמת התחמם לי טיפה כלומר המחוג עלה מעל האמצע אבל זה היה ביום מאוד חם ובנסיעות ארוכות מאוד וזה היה אחרי כמה דקות יורד לאמצע , וגם שאלתי את זה כאן ואמרו לי שזה בסדר.

פורסם

אז כן לפני כמה חודשים שניסיתי לפתוח את הרדיאטור שכביכול לפי המוסך מורשה הוא סתום ::)) קניתי אורגינל 240 שקל , הפעם למה מה קרה אורגינל? מה זה יהלומים כולה נוזל קירור , למה מה קרה לא חסר בשוק מים טובים במחיר סביר , 40 או חמישים שקלים... עזוב עזוב אין לי כוח להתעצבן על המוסכים המורשים האלה ..

פורסם

דווקא בנוזל קירור מקורי אסור לחסוך. חבל ששמת נוזל קירור לא מקורי שיכול לגרום לנזק לרדיאטור עקב אי התאמה לחומר ממנו הוא עשוי.

מה זה "אורגינל"? איזו חברה? איך נראה הבקבוק?

פורסם

גם אני "חטאתי" וקניתי נוזל קירור מקורי במחיר הנ"ל. כל עוד הרכב לא מאבד מים אין סיבה שלא להשקיע כל עוד זה לשנים קדימה.

שאלה: האם ניתן לאבחן מצב כמו אצל פותח השירשור - טרמוסטט תקול אבל אין סימפטום שמרמז על כך מבחינת מד שעון החום?

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
דווקא בנוזל קירור מקורי אסור לחסוך. חבל ששמת נוזל קירור לא מקורי שיכול לגרום לנזק לרדיאטור עקב אי התאמה לחומר ממנו הוא עשוי.

מה זה "אורגינל"? איזו חברה? איך נראה הבקבוק?

פעם צילמתי את הבקבוק הזה ופרסמתי אותו כאן , זה מקורי שלך טויוטה ועולה כמו טבעת יהלום 240 שקל ... יש לו תחליף שמצאתי באיזה חנות של avensis שנראה אותו דבר בדיוק ופעם אמרו לי שזה ממש תואם שלו , השאלה אם מה ששם לי המוסכניק שהוא לא מקורי באמת יגרום לי לבעיות?

פורסם
החימום היה גם הבעיה והיא נוצרה ביחד עם הרעש ככה עליתי על שנהם(להגיד לך עם הרעש נעלם אני לא יודע וגם לי זה נראה תמוהה אני יכול לדווח על זה בעוד שבוע שבועיים) אתה לא זוכר שכתבתי לפני חצי שנה שזה מחמם למחצה? ואתה כתבת לי שאין דבר כזה מחמם למחצה או מחמם או לא , ואם זה לא מחמם אז זה מרדיאטור חימום , ואז הלכתי למוסך שפתח צינור ועם לחץ מים ניסה לעשות אבל מראש הוא אמר לי שזה פתוח ולא נראה לו שזה יפתור את הבעיה , ועוד קניתי מים אורגינל ב 240 שקל כמו טיפש ... הפעם המוסכניק שהלכתי אליו הוא מומחה לבולבו ופאסט אבל אני מכיר אותו אישית ולכן אני סומך עליו הוא שם לי מים אדומים טובים לא אורגינל ולא נעליים.. והאמת אני לא מאמין גם מה שהם אומרים שהחריקה בגיר בין 3 לרביעי זה סינכורנייז אני מאמין שזה מהקלאצ שהם החליפו ואני עוד אתבע אותם על זה .

 

אתה עושה מישמש.

1. רדיאטור חימום או שעובד או שלא עובד, אין אמצע. אם הוא היה סתום לא היה חימום מים בכלל, אין דבר כזה "אמצע". אני משער שמה שאתה מתאר (ועוד עכשיו אחרי שגילינו שהתרמוסטט היה תפוס במצב פתוח) הוא שהחימום היה חלש והגיע אחרי הרבה זמן. למנוע לקח יותר זמן להתחמם ואיתו גם החימום שמושתת על חום מי הקירור של המנוע.

 

2. אתה לא טיפש בכלל שקנית מים מקוריים ואני מציע לך להמשיך ולהשתמש בהם ולא במים הלא-ידועים ששם המוסכניק.

 

3. בפעם המי יודע כמה, אין דבר כזה סינכרונייז וגם לא סינכורמאש כמו שמישהו אחר רשם, זה נקרא סינכורנים מלשון סינכרון. וכן, לרוב זה מה שעושה חריקות וקנקים בידית כאשר הם נדפקים. הנקודה היא שמי שמשתמש נכון בתיבת ההילוכים הסינכורנים יעבדו באופן תקין עד לסוף חיי הרכב, הם לא צריכים ללכת ברכב בן 6. בשלב ראשוני הייתי בודק איזה שמן גיר מולא בפעם האחרונה ובמידת הצורך מחליף אותו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה עושה מישמש.

1. רדיאטור חימום או שעובד או שלא עובד, אין אמצע. אם הוא היה סתום לא היה חימום מים בכלל, אין דבר כזה "אמצע". אני משער שמה שאתה מתאר (ועוד עכשיו אחרי שגילינו שהתרמוסטט היה תפוס במצב פתוח) הוא שהחימום היה חלש והגיע אחרי הרבה זמן. למנוע לקח יותר זמן להתחמם ואיתו גם החימום שמושתת על חום מי הקירור של המנוע.

 

מעניין, אז אתה טוען שלא ייתכן מצב שבו רדיאטור החימום נסתם חלקית ואז יקרה מצב שבו חילוף מי הקירור דרכו יהיה איטי ואז כאשר נפעיל חימום נצרוך יותר חום מאשר מה שהרדיאטור יכול לספק בגלל "הרעבה" של מי קירור בטמפרטורה גבוהה?

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

מה זה נסתם חלקית? רדיאטור מורכב משורות אם לא עשרות שורות. אחת נסתמת? שתיים נסתמות? עדיין, צריך להיות מעבר של נוזל קירור ברוב חלקי הרדיאטור. יתרה מזאת, לא יכול להיות שרק רדיאטור החימום היה נסתם ולא היו עדויות במקומות נוספים במערכת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מסכים איתך שהסיכוי הוא לא גבוה, אבל עדיין קיים, לא?

אני מתעניין כי אצלי באוונסיס יש תופעה דומה, אבל אצלי היא מתחלקת לשניים בגלל שהבקרת אקלים מפוצלת לאזור נהג ואזור נוסע. באזור הנהג הכל עובד די יפה, באזור הנוסע כאשר מפעילים חימום הוא מספיק ממש לכמה שניות. החשוד העיקרי שלי היה באמת הרדיאטור חימום, אבל השרשור הזה מוסיף עוד חשוד לרשימה.

If you live by the GUN

You die by the GUN


×
×
  • תוכן חדש...