Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Here's an article to piss you off


Moti - Miata R
שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Don't forget to hit the contact button and tell what you think about the article when you're done reading -

http://www.thetruthaboutcars.com//editorials/1101237418/

 

I think he's definitely one of the biggest idiots around and that he lack the coordination of an average ape if he can't operate a manual transmission... being an engineer doesn't always mean that you're smart too

:-x

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה התגובה שלי לעסק ששלחתי להם:

Greetings

 

Im reffering to an article by Bob Elton about manual and auto gears

 

http://www.thetruthaboutcars.com//editorials/1101237418/

 

Dear Bob

 

You may have an engineering degree, you may have driven hundreds of cars, and you may own many pro racing experience

 

But all of that does not mean you can say rubbish and back it up by your experience just to make it sound right.

By reading your article, one can come to the conclusion that manual gear is a menace

and shifting is a hazard.

But its not.

Never heard of anyone making an accident by any reason related to gears. Ive never even heard ANYONE say "phew.... If I had auto gear I could have avoided this accident"

And your description of shifting to first gear and actually moving made even me think that this process takes a whole minute (and a lot of brain storming with the car), in which the driver is extremly exposed to accidents because he cant use the brakes in the blistering speed of naught.

Manual gear concentrates the driver on driving. Auto gear helps him concentrate on shaving\making coffee\ talking on phone\ falling asleep.

Auto gear help people that have bad motoric abilities get on cars and drive on roads (badly).

I cant believe that a man like you can write an article that makes the car no more than an A to B carrier.

So here is a technique that makes you move without using any leg - take a bus.

And if you suspect that someone cant shift gears himself, reccomend him the bus too.

 

If you can still operate the keyboard with all fingers simultaneously without braking the mouse or spraining something, Ill be happy to hear a reply

 

 

ד"א גז by wire הוא עדיין לא חוקי לזכרוני... לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

מוטי

 

ראשית כל קראתי בעיון את המאמר.

 

א'

 

לבנאדם יש "פחד" גיר ידני, ומלין על כך כי: תפעול הגיר הידני שנמצא עימנו מעל 100 שנה,איננו בטיחותי :shock: . ומשבח את כל האלק' , ובייחוד השיטות המשובחות של הגיר החכם שכל יצרן מכובד ,מפתח ומשדך למוצריו.

 

ב'

 

אכן הגיר "החכם" לעיתים ובמקרים מסוימים נוח יותר, אך לעומת זאת הוא לא בדיוק בטיחותי יותר, רבות מתאונות בחניונים וכו', נגרמו עקב "תקלה" בגיר אוטומטי מכל הסוגים, ובמקרים מסויימים גרמו למוות (דרסו)של העוברים ושבים(גם בני משפחה של אותו נהג/ת, או מות הנהג/ת עצמו/ה).

 

ג'

 

אכן הגיר הידני בארה"ב איננו בלשון המעטה חביב על הלקוח הממוצע (האמריקאי),

מה גם , בארה"ב מכונית לימוד הנהיגה היא בדר"כ אוטומטית, וכמובן מאליו

לוקח זאת בחשבון כל לקוח אמריקאי מן השורה כי מכוניתו תהיה בעלת גיר אוטו.

לא פלא כי שוק הרכב הגדול בעולם, "אילץ" את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר

להגיע לגיר אוטו' חכם,עד כדי כי אלו נחתן במכוניות ה-ferrari למשל:אי אפשר לעצור את הקדמה.

 

נספח

 

במקרים רבים באותו גיר חכם נאלץ הלקוח לעבור קורס מזורז בלמידת טכניקת העברת ההילוכים, שבסופו של דבר, בשטח אותו לקוח לומד את מלאכת טכניקת העברת ההילוכים עם הזמן/וניסיון המצטבר -בעצמו כמובן.

 

הרוב המכריע האמריקאי כלל לא נהגו מעולם בגיר ידני רגיל. מכאן שישנו קושי מסוים

להבין את הטכניקה הפשוטה של העברת ההילוכים, ואחת התוצאות של אלו הן התאונות שהזכרתי בחלק ב'.הלקוח ה"מומצע" ו/או אותו בוב, לא זקוק לקורדינציה מסויימת

בכדי לשלב ל D או R למשל, המעבר אצל אותו נהג מגיר אוטו לידני הוא מעין תהפוכת נפש

בילבול, חידוד הקורדינציה,שלחלקן היא לא ממש מסתנכרנת כראוי, ובשל כך כנראה מצא אותו בוב לנכון לכתוב מאמר כל כך שטותי.

 

סיכום

אין ספק כי גיר "אוטומטי" שהוא כמה שיותר קרוב ל"תכונות"/אופי של גיר ידני קונבנציונלי

יהיה חביב ומהנה יותר בעבור נהג שאוהב לנהוג בגיר ידני קונבנציונלי.

זה למשל הגיר בM3 SMG

 

לעומת הנאמר בכתבה, אוסיף:ביבשת הישנה (אירופה -למי שעדיין זקוק הסבר :wink: )

עדיין לא נפטרים בקלות שכזו מגיר ידני. גיר אוטו' על כל סוגיו לא כל כך נפוץ שם

אך קיימת חיבה מסויימת ומקובלת לגיר אוטו' חכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא לא יודע או מפחד לנהוג בגיר רגיל

אז שלא יסע במכוניות בכלל מה זה השטויות האלה?

עוד מעט נשב באוטו ונגיד לו את היעד והוא יעשה את כל העבודה!

ככה אתם רוצים רובוטים איפה החוויה בנהיגה ,כל החוויה זה לשחק בגיר הידני ולא אכפת לי כמה מיושן לעומת הגירים החכמים

אז מה

שונא גיר אוטומט :evil:

תבינו בקצב הזה מכוניות עם גיר ידני יהיה כמו למצוא בלונדינית עם דיפלומה "נדיר מאוד"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד התרשמתי מהמאמר ואני חושב שאני גם אכתוב כתבה.

 

תראו, לכל המכוניות היום יש כריות אויר, הגה כוח, גיר אוטומטי, מערכות בקרה ממוחשבות מתוחכמות וגם פרט פרה-היסטורי המשמש להעברת הכוח והאחיזה לקרקע.

 

הפריט האחרון הוא כמובן הגלגל. הוא מסוכן ביסוד. למשל, למה על כל שטח הגלגל יש צמיג, אם בכל רגע נתון משתמשים רק בשבריר ממנו לאחיזה ? זה מטומטם נכון ?

 

עוד עניין הוא שהגלגל גורם למכונית להיות לא יציבה במקור, שכן מי לא נתקל במכונית מידרדרת בגלל שהנהג שכח לנעול את ה האנד-ברייק ?

 

בקיצור זה חתיכת מאמר מטומטם. אני מרגיש שביזבזי את זמני כשקראתי אותו.

 

תודה לך מוטי שעשית לי בוקר עם עצבים! :-P:wink:

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר http://www.thetruthaboutcars.com הוא אתר מפורסם או סתם אתר שעוד כמה וואנאבי הקימו..?

 

אם זה אתר בסדר גודל של נענע (או קארספורום...כמובן), אז ממש ממש ממש בושה להם....

 

יש יותר שטויות מבמקס טיונינג... =) :)

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מרגיז. השחרור מהצורך להשתמש ברגל שמאל וביד ימין גורם לנהגים להיות יותר מרוכזים בכביש? לדעתי ברוב המכריע של המקרים הוא מאפשר להם לדבר בטלפון, לכתוב SMSים, לשתות קפה, להתגלח, ולעסוק בשלל פעולות בטיחותיות אחרות. לפחות בישראל זה כך.

 

לגבי State of the art automatic transmissions, כמו שהוא קורא להן, עשיתי פעם תאונה שייתכן והיתה תוצאה של תיבת הילוכים מתוחכמת מדי. כביש רטוב, כניסה לפנייה בסביבות 50 קמ"ש, ותת-היגוי מהגיהנום: אני חושד שהמכונית הורידה לי הילוך מייד אחרי הכניסה לפנייה והגלגלים הקדמיים ננעלו (אם כי מעולם לא וידאתי שזה בכלל יכול לקרות עם גיר אוטומטי - הזדמנות טובה לברר את זה).

 

אני אישית אוהב לנהוג במכוניות ידניות עם קלאץ' אבל לדעתי הגיר הבטיחותי ביותר הוא גיר ידני עם שליטה אלקטרונית, כמו בפרארי מודנה, אלפא 156 או BMW M3. לא יצא לי עדיין לנהוג במכונית כזו אבל נראה לי שאני אוהב את השליטה בגיר מההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של אסטון מרטין לכתב החכם.

 

ה 9-DB יצאה לשוק עם הילוכים סטייל 1-F.

בגלל תגובת הקהל.

הם היו חייבים חייבים להוציא עוד אופציה.

ועכשיו המכונית נמכרת גם עם הילוכים ידניים.

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/ae_news_story.php?id=52544

 

There's been a shift in attitude at Aston Martin - the DB9 is to get an all-new manual gearbox. The move comes as a result of demand from traditionalist customers, who want this transmission instead of the sequential automatic with dash-mounted buttons.

The conventional six-speed version will join the DB9 line-up towards the middle of next year, and is expected to cost around £3,000 less than the current model.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של אסטון מרטין לכתב החכם.

 

ה 9-DB יצאה לשוק עם הילוכים סטייל 1-F.

בגלל תגובת הקהל.

הם היו חייבים חייבים להוציא עוד אופציה.

ועכשיו המכונית נמכרת גם עם הילוכים ידניים.

ואני כבר כמה חודשים תוהה אם הייתי מצליח לשכנע אותם להכין בשבילי גרסא ידנית.



נורא שימחת אותי איש D:

עכשיו רק לאגור כסף לאחת..

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...