Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת.

מחפש את ידית פלסטיק הפתיחה של הדלת החמישית בניסן קאשקאי 2008 (החלק שבתוכו נמצאים הנורות מספר ולחצן הפתיחה.

מחפש מפרוק או תחליפי היות והמקורי במחיר סוף (כ600 ש"ח ללא צבע).

משהו יודע על מגרשים שניתן למצוא בהם רכבים כאלו?

בר.

פורסם

האם הידית עצמה שבורה לגמרי ולא מתפקדת? או שהיא עושה את העבודה ופשוט שרוטה/סדוקה וכו'?

 

האם כיסוי כלשהו יכול לפתור את העניין?

 

תעבור על 2 הקישורים הבאים. אולי תמצא משהו.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=nissan+qashqai+door+handle&_from=R40%7CR40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xnissan+qashqai+trunk+door+handle&_nkw=nissan+qashqai+trunk+door+handle&_sacat=0

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=nissan+qashqai+door+handke&_from=R40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xnissan+qashqai+door+handle&_nkw=nissan+qashqai+door+handle&_sacat=0

 

מקווה שזה עוזר :)

×
×
  • תוכן חדש...