Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אנו זוג צעיר בעזרת השם שנה הבאה 1+ ואני צריך את עזרתכם בבחירת רכב מתאים .

כבר יצא לי לבדוק כמה מגרשי ליסיניג ,ואפילו לקחתי קרוז אחת לבדיקה,

ממש לפני סגירת החוזה נפלה העסקה מאחר שלא תוקן מה שהתחייבו לתקן.

 

הדרישות שלנו מהרכב:

 

*אנו לא נוסעים הרבה אולי 12 ק"מ לשנה .

*רוב הנסיעה היא בתוך העיר .

*רכב אמין שיהיה לי שקט לפחות לשנה שנתיים הקרובים.

*צריך להראות רכב יצוגי (לא מעונין ברכב מיני).

 

בברכה.

פורסם

אני לא יודע מה ההגדרה שלך לרכב ייצוגי,

אבל בתקציב שלך שווה לחפש יונדאי i30, קיה פורטה או קיה סיד. לסיד וליונדאי יש גם גרסאות סטיישן שיהיו מאוד פרקטיות עם ילד ועם כל הציוד הנלווה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני לא יודע מה ההגדרה שלך לרכב ייצוגי,

אבל בתקציב שלך שווה לחפש יונדאי i30, קיה פורטה או קיה סיד. לסיד וליונדאי יש גם גרסאות סטיישן שיהיו מאוד פרקטיות עם ילד ועם כל הציוד הנלווה.

 

 

קיבלתי הצעה לרנו פלואנס 2010 או 2011 מקרסו אם אחריות מלאה לשנה הראשונה ועוד שנתיים גיר ומנוע,במחיר של 45K כולל ביטוח חובה מתנה ,וגלגלי סגסוגת ,אני אנסה לוותר על הגלגלים ולהוריד עוד קצת במחיר,קראתי קצת בפורום על הרכב והבנתי שהוא "עגלה" ,אך על פי הדרישות שלי אני חושב שהוא יספיק. אשמח לשמוע דעתך או דעתו של אחר על הרכב הנ"ל .

פורסם

א. שתדע להבא - לא מקפיצים לפני שעברו 24 שעות.

ב. זו אופציה לא רעה, במקום המגנזיום תנסה לבקש ביטוח מקיף או לקבל איזו תוספת יותר רלוונטית לרכב. על פניו המחיר טוב ואתה מקבל תמורה מאוד טובה לכסף, רכב מודרני, מרווח וברמת הגימור הנכונה גם מאובזר לא רע בכלל, אכן המנוע זה הדבר הפחות טוב ברכב, אך מדובר במנוע אמין.

ג. יש לקחת בחשבון שהאחריות הנוספת תלויה ככה"נ בטיפול במוסכים המורשים של קרסו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
קיבלתי הצעה לרנו פלואנס 2010 או 2011 מקרסו אם אחריות מלאה לשנה הראשונה ועוד שנתיים גיר ומנוע,במחיר של 45K כולל ביטוח חובה מתנה ,וגלגלי סגסוגת ,אני אנסה לוותר על הגלגלים ולהוריד עוד קצת במחיר,קראתי קצת בפורום על הרכב והבנתי שהוא "עגלה" ,אך על פי הדרישות שלי אני חושב שהוא יספיק. אשמח לשמוע דעתך או דעתו של אחר על הרכב הנ"ל .

זה נכון שהפלואנס 1.6 ליטר היא לא המכונית המשפחתית הכי מהירה שתמצא בשוק. אבל זה לא אומר שהרכב לא מתאים לצרכים שלך. אם אתה נוסע בעיקר בתוך העיר ולא מחפש להיות הראשון שיוצא קדימה ברמזור אז תקבל כאן תמורה טובה מאוד לכספך - מכונית משפחתית מרווחת, בטיחותית, במחיר מצוין ועם חבילת ההטבות המורחבת שלנו.

×
×
  • תוכן חדש...