Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בשכונה שלי רכב נטוש, מישהו מזהה? איזה דגם? נדיר?

תודה מראש לכל העוזרים וחג שמח :-)

 

 

 

mnmetd2k4znq.jpg

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם (נערך)

זהו "פורד טאונוס" (פורד גרמני), אמצע שנות הששים.

רוב ה"טאונוסים" בארץ היו 17m (מנוע 1700 סמ"ק V4), היו גם 20m (מנוע 2000 סמ"ק, V6) - לשניהם אותו המרכב.

 

ראה כאן: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_P5

עריכה אחרונה על ידי ofurst

עודד

פורסם

יכול להיות גם M26 .

הרכבים הללו היו רכבי פאר והיו מהנים לנהיגה.

המספר 99999 מעיד על רכב מיוחד או בעלים חשוב.יוחאי יוכל לגלות מי היה המאושר שקיבל מספר מגניס שכזה.

 

יכול להיות רכב מגניב לשיפוץ.

שלמה דן גדרון

פורסם

שלמה, לא מדויק...

ה- 26m הופיע רק בדגם הבא - P7 , שהוצג ב- 1967. בתמונה מופיע הדגם P5 - שיוצר בין 1964 ל- 1967, רק עם מנועי 1.7 ו- 2.0 ליטר.

אני חושש שיוחאי לא יוכל לדעת את שם הבעלים ה"מאושר". זהו מידע חסוי שאיננו נמכר...

רכב מהנה לנהיגה - נכון. בשנת 1973 עשיתי טיול "סובב סקנדינביה" עם 20m סטיישן, שקניתי בפרנקפורט (עם Zoll Nummer, לאלה שזוכרים...) ומכרתי באמסטרדם בהפסד גדול...

 

 

אכן, אשמח לראות רכב כזה משופץ.

עודד

פורסם

אכן הוא עומד די הרבה זמן, לפחות 10 שנים שאני גר שם

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

אני חושש שיוחאי לא יוכל לדעת את שם הבעלים ה"מאושר". זהו מידע חסוי שאיננו נמכר...

 

שום מידע לא נמכר, עפ"י תשובה רשמית שקיבלתי ממשרד הרישוי.

אז לאותו יוחאי יש את כל המידע בדרך לא דרך.

פורסם (נערך)
אכן הוא עומד די הרבה זמן, לפחות 10 שנים שאני גר שם

הרכב לא עבר טסט לפחות מ1990 כי אז החליפו את לוחיות הרישוי ללוחיות צהובות רגילות.

 

בכל מקרה הרכב נראה בהחלט בר שיפוץ

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
שום מידע לא נמכר, עפ"י תשובה רשמית שקיבלתי ממשרד הרישוי.

אז לאותו יוחאי יש את כל המידע בדרך לא דרך.

המידע לא נמכר, הרשומות כן.

המידע שמצוי בידי יוחאי אינו נוגע לבעלי הרכב בעבר או בהווה, אלא בפרטי הרכב כפי שנרשם במחשבי משרד הרישוי - תאריך עלייה לכביש, סוג ודגם וביצוע מבחן רישוי שנתי אחרון.

זה אינו מידע מסווג ואינו פוגע כמובן בפרטיותו של איש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
המידע לא נמכר, הרשומות כן.

המידע שמצוי בידי יוחאי אינו נוגע לבעלי הרכב בעבר או בהווה, אלא בפרטי הרכב כפי שנרשם במחשבי משרד הרישוי - תאריך עלייה לכביש, סוג ודגם וביצוע מבחן רישוי שנתי אחרון.

זה אינו מידע מסווג ואינו פוגע כמובן בפרטיותו של איש.

 

אז עפ"י תשובה שקיבלתי ממשרד הרישוי לאף אדם או חברה אין גישה לקובץ הרכב.

פורסם

יש גישה לפרטי הרכב, לא לפרטי הבעלים, וזה הבדל גדול מאד.

יוחאי אינו יודע מי בעלי הרכב, איזו יד המכונית וכן הלאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המדובר אכן בטאונוס מסדרה P5, במקרה זה עם מנוע שני ליטר. דגם 1966, יצור אוקטובר 1965, רישוי ינואר 1966.

המספר עצמו, אגב, הוא 719-399. זה מספר מחוץ להקצאה של היבואן באותה נקודת זמן. גם 719-345 היה טאונוס כזה.

הרכב ללא רישוי מאז 1984.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
יש גישה לפרטי הרכב, לא לפרטי הבעלים, וזה הבדל גדול מאד.

יוחאי אינו יודע מי בעלי הרכב, איזו יד המכונית וכן הלאה.

 

אז שוב אני אומר לך- תשובה רשמית של משרד התחבורה היא שאין גישה לקובץ הרכב לאף אדם או חברה, וקובץ הרכב זה לא רק מי הבעלים אלא כל פרטי הרכב.

ולמה בכלל שמשרד הרישוי ימכור למישהו פרטי רכב אפילו ללא פרטי הבעלים? מה זה נותן?

×
×
  • תוכן חדש...