Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב מטען של מקיטה של 110V - עושה בעיות בארץ - נשרף, הוחלפו רכיבים, ועדיין יש בעיה.


לוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 2021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא ניסיתי עם מטען אחר. אין לי. אבל לא סביר ששתי הסוללות תקולות.

הן מעולם לא הוטענו, חדשות לחלוטין.

הרבה יותר סביר שמדובר במטען. הוא זה שנשרף, ותוקן.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זרוק לקיבינימאט את המטען המחורבן של מקיטה.

קנה אחלה מטען ב-hobby king עם כל המתאמים שאפשר לחשוב עליהם בגרוש ורבע, כולל הטענה מהרכב, מהקיר, מתחת של כלב ועל הדרך זה יתאים לך לכל סוג של סוללה שתוכל לחשוב עליה (כולל הבטריה של הרכב).

 

אני מטעין ככה את הסטים של ה-10.8 מקיטה שלי כשנתיים. לא מאכזב.

 

תתחדש.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק מה אמור להיות IC102 במעגל.

בדוק אולי צריך לכייל מחדש את הטרימר RV201.

 

בלי עוד נתונים אין אפשרות לדעת, יש לך סקופ?

עריכה אחרונה על ידי saay222
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי עם האיש שבצעתי לו את ההמרה ל 220 וולט, הוא אמר לי שמאז לא השתמש במטען, יום אחרי הוא ניסה להשתמש בו וקיבל גם כן את האורות המהבהבים שמודיעים על סוללה לא תקינה.

 

לאחר בדיקה באינטרנט נראה שבסוללות האלה יש "זיכרון" וכנראה כשלא משתמשים בסוללות הרבה זמן אחד מהתאים שם נפרק לגמרי וה"זיכרון" הזה אומר למטען שהסוללה לא תקינה.

 

בנתיים לא מצאתי ברשת מישהו שמצא לזה פתרון.

 

אם יש לך דרך לוודא שהבעיה היא לא בסוללות (לחבר למטען אצל מישהו שאתה מכיר).

 

גם אני ביקשתי ממישהו שיחפש מטען דומה כדי לראות איפה הבעיה, אנסה לעדכן.

 

מצטער מראש שכנראה עבדת לחינם בהמרה.

עריכה אחרונה על ידי themichman

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסיתי עם מטען אחר. אין לי. אבל לא סביר ששתי הסוללות תקולות.

הן מעולם לא הוטענו, חדשות לחלוטין.

הרבה יותר סביר שמדובר במטען. הוא זה שנשרף, ותוקן.

 

במקום להמשיך ולהסתובב סביב הזנב, נסה גישה שונה.

 

הפשוט ביותר לאתר מטען תקין אצל מישהו ולראות אם הסוללות או לפחות אחת מהן מצליחות להיטען באופן נורמלי, ואז לבדוק זאת על המטען ששינית.

לחילופין ואם מה שכתב מישהו מעלי שאולי פריקה של תא בסוללות - אחד או יותר - גורמת לחיווי על תקלה, נסה לטעון בזרם נמוך ולזמן מוגבל את אחת הסוללות תוך שימוש במטען אוניברסלי בעל הגבלת זרם וחיווי על מתח הטעינה. אחר כך חבר אותה למטען בתקווה שהטעינה האיטית והחלקית תעלה את מתח הסוללה ותאפשר למטען להתחיל טעינה נורמלית.

לא יודע מספיק על סוללות ליתיום ויתכן ושאר התאים יטענו לגמרי והתא הפרוק עדיין לא יטען במלואו אבל לפחות תוכל לדעת אם המטען מתפקד.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לקבל המלצה על מטען לסוללת ליתום של מברגה של מקיטה , 18 וולט , מהתאר Hobbyking .

 

אני משתמש בזה

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11060__HobbyKing_ECO6_50W_5A_Balancer_Charger_w_accessories.html

 

זה מגיע בלי ספק כוח אז צריך להוסיף ספק כוח. רצוי גם חיבור לכניסה לרכב, זה תמיד מועיל.

 

אני תוקע ישירות את החוטים בתוך ה +/- של הבטריה.

במקרה שלי (3 תאים = 10/8v), העיניין של balance הוא קצת פחות קריטי (המטען תומך גם ב-balance כמובן.)

לבטריות עם יותר תאים, רצוי לעשות קונקטור ל-balance או שפשוט להעיף את המעגל מהמטען המחורבן של מקיטה ולהשתמש בו בתוך תושבת.

 

ניתן לשלוט על זרם הטעינה. אני לרוב לא עובר את ה-0.5A. לא ממהר לשום מקום ומאריך את חיי הבטריות.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם.

שוחחתי עם מנהל המעבדה של מקיטה בארץ- איש בשם איליה.

נחמד מאוד, אדיב וסבלני.

לדבריו, גם הוא בדק את הנושא בעבר, ואין דרך להפעיל את המטען הזה בארץ, גם החלפה של רכיבים לא תפתור את הבעיה.

אולי מקיטה בונה את המטענים ככה מסיבות שיווקיות ? לא יודע...

נראה שלא ניתן לעשות דבר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לאחר בדיקה באינטרנט נראה שבסוללות האלה יש "זיכרון" וכנראה כשלא משתמשים בסוללות הרבה זמן אחד מהתאים שם נפרק לגמרי וה"זיכרון" הזה אומר למטען שהסוללה לא תקינה.

 

בסוללות 18650 יש דגם שמגיע PROTECTED (על כל סוללה מחובר עוד מעגל חשמלי עגול, שמגן על הסוללה מ-טעינת יתר, קצר, פריקת יתר).

 

בסוללות למברגות אין סוללות PROTECTED, את הבקרה על הסוללות עושה המטען עצמו.

 

הדבר היחידי שהמטען בודק (חוץ ממגן טרמי שאמור להיות בתוך המארז סוללות ולא במטען) הוא מתח על כל סוללה, לכן בד"כ אין לסוללות האלו 2 מגעים בלבד אלא 4 (2 פינים נותנים מתח של כל הסוללות - 10.8V, פין נוסף [השלישי] עבר מתח לסוללה 1 שהוא בערך 3.6V, הפין הרביעי הוא ל-2 סוללות משורשרות - המטען אמור לראות בפין הזה 7.2V).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה לכאורה מחזק את מה שכתב זה שטען שפריקה של תא בודד בסוללה יוצרת את הבעייה, ואז יווצר מצב שמפל המתח תא אחד לא תקין. שווה בדיקה.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון, בדקתי את הסוללות שהמטען שהומר מדווח כלא תקינות במטען DC18RA של מקיטה.

 

שם המטען מטעין אותם ולא מדווח על התקלה, אז כנראה באמת יש בעיה מסוימת עם המטען שעבר המרה.

עריכה אחרונה על ידי themichman

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור , באם אני מבין נכון אין אפשרות לשנות את המטען המקורי של מקיטה מדגם DC18RA - שעובד ב- 110V , לעשות לו המרה שיעבוד ב- 220V ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שלי רכשתי בגרמניה מטען במתח של 220V . לא הצלחתי להפעיל בארץ את המטען האמריקאי.

מנגד, בסט אחר של מקיטה 10.8V אני כן מפעיל מטען אמריקאי בארץ, עם שנאי פשוט שמוריד מ 220V ל 110V

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...