Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח מכון בדיקה. דייהטסו סיריון 2006


YairSa
שימו לב! השרשור הזה בן 3453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, הרכב שאני מעוניין לרכוש(דייאטסו סיריון יד ראשונה שנת 2006 פרטית) עבר בדיקה במכון בדיקה והנה הדוח:IMG-20141010-WA0003.jpg

 

 

אני רוצה לציין שאני אישית לא הייתי נוכח בזמן הבדיקה, כלומר הבדיקה נעשתה ע"י אדם אחר שלבסוף התחרט ולא רצה לרכוש את הרכב.

המוכר החליט להוריד את המחיר ב1500 שקלים. 1000 ש"ח על החלפת 2 צמיגים + כיוון פרונט ו500 ש"ח על השאר.

השאלה שלי היא האם שאר הבעיות שמצוינות שם הן קריטיות? או יכולות לעבור את גבול ה500 ש"ח? אני לא מדבר על 100 ש"ח לפה ולשם אלא על 1000 ש"ח ויותר למשל...

 

אני רוצה לציין שאני ממש בור בנושאים הללו ולכן כל עזרה שהיא, כיוון מסוים או עיצה כיצד לטפל במצב הזה על מנת להוריד לי את החששות והספקות תעזור לי מאוד.

 

יש עוד אדם שמעוניין לרכוש את אותה המכונית כך שאשמח לקבל תגובה בזמן הקרוב.

תודה רבה לכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהם כותבים הרכב קיבל מכה רצינית בשלדה (זה לא ניראה כמו קצה שלדה אלא ממש מכה רצינית שלדעתי עלולה להשפיע על הרכב מבחינת התנהגות)

הכי בטוח זה לבדוק מול דו"ח שמאי כי הוא היחיד שראה את הרכב אחרי התאונה אבל שוב אני חושב שכדאי לך לחפש רכב אחר במצב הרבה יותר טוב (אלא אם המחיר ממש אטרקטיבי לעומת רכבים אחרים שמוצעים למכירה וממש נדלקת על הרכב, אתה יכול גם לשלוח ללוי יצחק את הבדיקה יש להם שירות של קביעת ירידת ערך בחינם ואז יגידו לך כמה ירידת ערך בערך יש לרכב, אצלי למשל על פגיעה קלה מאוד בשלדה עקב מכה מאחור שמאי של הביטוח קבע 6%, שמאי פרטי 10% והם גם קבעו 10%...בכל מקרה הרכב נמכר כמעט 30% מתחת המחירון בגלל המכה הזו וחוץ מיזה הנתונים שלו היו מאוד יפים והוא היה שמור כמו חדש).

אם זו רק היתה פגיעת קצה שלדה זה פחות נורא כי כמעט לכל הרכבים שעוברים תאונה יש פגיעה בקצה שלדה אבל ברגע שמדובר במכה כזו לדעתי זה יותר משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...