Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי לעדכן - יותר נכון את המערכת עצמה לא עדכנתי, אבל היא עבדה טוב עד עכשיו! (if it a'int broke...dont fix it)

אבל מה - כמובן הפתעה, החלפתי בין הסטיקים שהיו לי, ומשום מה הסטיק החדש ששמתי פשוט לא נותן לי לעבור בין שירים.

הוא מנגן את השיר הראשון, וממשיך עד שנגמר ועובר הלאה, הכפתורים לא מגיבים מלבד ווליום וכיבוי המערכת / בחירת SOURCE אחר, (הכפתורים עצמם עובדים בכללי, אבל לא כשהסטיק מחובר).

 

החזרתי את ה USB הקודם, וגם זה אותו הדבר מריץ שירים בסדר , אבל אני לא יכול להעביר או לבחור שירים בעצמי!

הכפתורים לא מגיבים במצב MEDIA, ואפילו כשאני לוחץ על כפתור ה WINDOWS הבחורה המעצבנת לא מגיבה, לא כשה USB מחובר ולא כשהוא מנותק ואני שומע רדיו בלבד. אין פקודות קוליות אפילו.

 

ואוו כמה שאני שונא את המערכת הזו, הלוואי ומייקרוסופט לעולם לא תכנס לעולם הרכב שוב.

מה עושים? :( ניתוק מצבר יעזור?

Opel Adam S 2017

פורסם

בשביל לא לגרום צרות למערכות חשמליות אחרות ברכב, הייתי מתחיל בלחפש את הפיוז שאחראי על המערכת בלבד, ומוציא אותו.

השאלה היא אם זו סתם מקריות שהתקלה הזו התרחשה כעת, או שהיא תחזור על עצמה אם תחבר שוב את ה-DOK החדש.

אגב, החלפת שירים ב-DOK הישן לפני שהחזרת אותו או שמה שהיה בו קודם נשאר כמו שהוא?

פורסם

אז ככה בעקרון, יש ל 2 USB, אחד של KINGSTON ואחד מחברה שאני לא מכיר (נראה כמו IRONMAN מהאיביי) שעובד מצויין עם כל מכשיר ומחשב עד כה.

הקינגסטון הוא האיטי והמעצבן אז אני משתמש בשני, שכחתי אותו ולכן השתמשתי בקינגסטון באותו יום, ומאז הוא שיגע את המערכת ולא ממש הגיב, בהתחלה ה KING נתן לשמוע רק שירים בודדים מהרשימה, ואז ה BLUE&ME החליטה לא להגיב ללחצנים (אבל ממשיכה לנגן).

לאחר שהוצאתי אותו עדכנתי את הקודם בכמה שירים נוספים ושמתי אותו במערכת - נשארה אותה תקלה.

 

בעקרון נראה כי הקינגסטון בעייתי כנראה למערכת היות והוא איטי מאוד לעומת ה IRONMAN.

עכשיו הורדתי את הגרסה האחרונה של BLUE&ME בתקווה שאולי עדכון של המערכת תאפס את כל הבלאגן המעצבן הזה.

Opel Adam S 2017

פורסם

הפתרון לכל הבעיות:

[ATTACH=CONFIG]410125[/ATTACH]

רדיו עם USB + BT + מתאם לשליטה מההגה

ככה זה אצלי, אבל לי לא היה blue&me (יותר טוב, סתם משקל מיותר כי זה במילא לא עובד)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

בנוגע ל HU..

אני עדיין מחכה למחיר טוב שיעשה לי חבר על ה DEHX9550! (הבטיח לי בפחות מאלפייה ברגע שיהיה לו במלאי וזה כולל התקנה)

אבל חזרתי לעדכן בפיתרון, מקווה שלא זמני לפחות עד שאני אעיף לקיבינימט את הזבל שנקרא BLUE&ME.

עשיתי עדכון תוכנה כפי שהומלץ, לפני כן ניתקתי את המצבר לחצי שעה, הורדתי 5.6 בגרסה של התוכנה, חזרה לעבוד והפעם עושה רושם שקצת יותר מהיר.

 

מקווה שעדכון הבא אני אראה תצלום של הפיוניר.. :p

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...