Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיקולים ברכישת פיז'ו 407 בתקציב עד40000


ברמונדו
שימו לב! השרשור הזה בן 3493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לאחרונה התחלתי להתעניין בפיז'ו 407 עם מנוע 2.0 כרכב משפחתי עבורי.

נתוני פתיחה:

תקציב סביב ה 40000 לרכישת הרכב בלבד.

אני מחפש רכב יד 2-3, רצוי ללא עבר ליסינג ועם קילומטראז' נמוך מ 90000, משנות מינימאלי 2009.

ק"מ שנתי צפוי בין 12000 ל 15000. מתכנן להחזיק את הרכב 8 – 10 שנים

 

מעוניין ברכב משפחתי מיוחד ושונה שיעניק חוויה קצת יותר מעניינת ממשפחטומטית סטנדרטית . עדיין שיהיה מודרני יחסית, אמין בצורה סבירה, ובעל עלויות תחזוקה ותצרוכת דלק שפויות. הרכב ישמש בעיקר אותי לנסיעות לעבודה ולטיולים יותר ארוכים עם המפשחה וציוד נלווה בסופי שבוע, ככל הנראה. יש עוד רכב בבית – יונדאי אקסנט 2005, במצב נסיעה( :-o ), אשתי תתנייד בו לרוב.

 

מבחינת חלופות – ראיתי שהרכב הזה, עם נתוני השוק שלו אמור לתת תמורה מצוינת למחיר. אין לי ציפיות לגבי שימור ערך שוק. אני לא מפחד מרכבים צרפתיים, יש ברשותי עכשיו 206 GTI כבר 8 שנים ואני מאוד מאוד מרוצה. סה"כ אני יחסית עם ראש פתוח בנושא התחבורה, רק רוצה לוודא שה407 היא לא בחירה חסרת אחריות לחלוטין, שעלולה לעלות לי ביוקר. כרגע ה407 מסתמנת לי כחלופה מעניינת ונאה. אני כבר מכיר בעלי מקצוע שיוכלו לטפל בצורה טובה גם ב 407 לדעתי. (ה407 תבוא במקום ה 206). כרגע אני עושה טיפולים כל 10000 עם חלפים מקוריים בלבד וחי עם זה בשלום (תקציבית).

 

השינוי הוא עקב סטאטוס משפחתי שהשתנה (נוספה בת) ונראה שהתבגרתי קצת. גם ככה אני לא מה "מתגרזנים" ולא ממש עושה טיולי נהיגה לתקיפת פניות - מחפש חוויה קצת שונה.

 

במהלך בחינת האלטרנטיבות שלי – אל מצאתי משהו מעניין מספיק בטווח המחירים הזה. מאזדה 6 ופורד מונדאו אינן לטעמי וה C5 בעלת הצורה החדשה קצת יקרה יותר. בשלב זה אני נמנע ממנועי טורבו וגירים מתוחכמים.

עשיתי קצת שיעורי בית ועדיין נשארו לי כמה שאלות פתוחות.

 

מה ידוע לי עד כה:

 

- למזגן לוקח זמן לקרר את הרכב, בגלל שטח חלונות גדול

- הגיר די עתיק, אבל לפחות בעל תכונות המשפרות צריכת דלק. אני צופה למשהו באזור ה 10 ק"מ לליטר. רוב הנסיעות שלי מעורבות, לא יותר מידי בתוך העיר.

- ידוע לי שאגרת הרישוי יקרה יותר ממה שאני רגיל: בערך ב 300 ₪. למרות שלא הצלחתי לפענח האם ה 407 היא דרגת רישוי 4 או 5

- צמיגים בגודל 17" יהיו כנראה יקרים יותר. אני כבר על סט שני של יוקוהאמה SDRIVE 15". אני מאמין של 407 אפשר להסתפק במשהו פחות ספורטיבי.

 

עוד כמה שאלות פתוחות שיש לי:

 

- הבדלים בין גרסת ה SR ל ST. ST המאובזרת יותר הרבה פחות נפוצה. מה תכ'לס ההבדלים חוץ מגלגלי סגסוגת? יש דרך למצוא מפרט מסודר ואמין של הגרסאות? אני מעוניין בג'אנטים ברכב.

- עד כמה ה AL-4 עצל ברכב הזה, נשאר משהו מה 140 סוסים?

- מהן המערכות היקרות בהן עלול להיות כשל?

- הערכה גסה להבדלים בתחזוקה השוטפת מול משפחתית סטנדרטית, למשל פוקוס מדור קודם?

- האם ברכב הנ"ל משלמים קנסות פרמיום כלשהם בחלפים?

- האם הביטוחים יקרים משמעותית מנגיד 4000 ₪ (מקיף + חובה) לשנה? כל הנהגים יהיו מעל גיל 30 ואין תביעות בעבר.

- הבנתי שהעיצוב החיצוני גורם לצפיפות מסוימת בספסל האחורי, עד כמה באמת צפוף שם? יחסית למאזדה ל I30, למשל

- הבנתי בבשנת 2008 המנוע קיבל עוד כמה סוסים - ההספק עלה ל143. האם נתוני ה 0-100 נשארו כמו שהם, על 12 ומשהו שניות? בוצע שינויים בגיר עם השנים?

 

תודה מראש ליועצים. אשמח לקבל עוד כמה עצות\חיזוקים מבעלי ניסיון עם הרכב הזה.

יואב

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל ברמת האיבזור הוא: ג'אנטים 17 סגסוגת במקום 16 ברזל, ריפודים קטיפה, בקרת אקלים דו-אזורית. במטשב האחורי יש משענת אחורית מרכזית.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עוד כמה שאלות פתוחות שיש לי:

 

- הבדלים בין גרסת ה SR ל ST. ST המאובזרת יותר הרבה פחות נפוצה. מה תכ'לס ההבדלים חוץ מגלגלי סגסוגת? יש דרך למצוא מפרט מסודר ואמין של הגרסאות? אני מעוניין בג'אנטים ברכב.

- עד כמה ה AL-4 עצל ברכב הזה, נשאר משהו מה 140 סוסים נשאר ,אבל לא הרבה. צפה לביצועים כמו של 1600 משפחתית סטנדרטית

- מהן המערכות היקרות בהן עלול להיות כשל? תיאורטית כולן. נפוץ מערכות חשמל למיניהןוגם ABS,בקרת אקלים, מערכת הצתה . גיר .

- הערכה גסה להבדלים בתחזוקה השוטפת מול משפחתית סטנדרטית, למשל פוקוס מדור קודם? הערכה גסה 20-30אחוז יותר

- האם ברכב הנ"ל משלמים קנסות פרמיום כלשהם בחלפים?כן משלמים לדוגמה חלפים יקרים יותר מהחלפים ל 307 ,יש מעט חלפים לא מקוריים

- האם הביטוחים יקרים משמעותית מנגיד 4000 ₪ (מקיף + חובה) לשנה? כל הנהגים יהיו מעל גיל 30 ואין תביעות בעבר. לא

- הבנתי שהעיצוב החיצוני גורם לצפיפות מסוימת בספסל האחורי, עד כמה באמת צפוף שם? יחסית למאזדה ל I30, למשל לאורך בערך כמו ב I30 לרוחב קצת יותר מרווח מהן

- הבנתי בבשנת 2008 המנוע קיבל עוד כמה סוסים - ההספק עלה ל143. האם נתוני ה 0-100 נשארו כמו שהם, על 12 ומשהו שניות? בוצע שינויים בגיר עם השנים?

 

תודה מראש ליועצים. אשמח לקבל עוד כמה עצות\חיזוקים מבעלי ניסיון עם הרכב הזה.

יואב

עניתי על מ שאני מכיר בעקבות החזקת רכב כזה ורכבי פז'ו שונים לאורך השנים

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

 

תראו אני רגיל להוציא כ 20-25 אלף ש"ח על אחזקת הרכב שלי בשנה (שנים ראשונות בבעלותי היו יותר קשות, כמובן - גרורות מידיים קודמות). כולל דלק, ביטוחים, ירידת ערך וטסט. האם ה407 עלולה להיות ברה יותר יקרה? מהו הסכום ההגיוני שניתן לצפות לו, ללא הפתעות מיוחדות?

 

KOKA,

 

כיוון שהחזקת 407. האם הרכב אכן מספק חוויה יותר מעניינת ותמורה לעלות האחזקה הגבוהה יותר ממשפחתית הסטנדרטית. מהו ה ADDED VALUE?

 

כמו כן, מצאתי פרוספטק מקורי של ה 407 (מצורף).

ראיתי כי בדגם ה ST יש כמה תוספות מעניינות, על פני ה SR:

חיישן גשם ואורות

מגנזיום גדול יותר וריפוד מושבים ודלתות קטיפה, כמו שנאמר

מראות מתקפלות

בקרת אקלים מפוצלת

שמשה קדמית המונעת חדירת חום(!) - מישהו יודע האם זה חרטה או לא?

הגה עור

מראות וידיות בצבע הרכב, פס ניקל בפסי המיגון

סף דלתות אלומיניום

תאורה בדלתות

כיוונונים גובה ומותניים במושב הנוסע

משענת יד קדמית שני מצבים ומשענת אמצעית מאחור

 

חלק זה שטויות, אך חלק משדרגות את המראה הכליי ואפילו שימושיים.

 

אשמח לעוד דעות והערות.

תודה

407 spec Optmized2.pdf

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה בבעלותי פיג'ו 407 שנת 2007 במשך כשנה וחצי (עד לפני כחודש).

הדגם שהיה ברשותי בעל מנוע 2.2 (2230 סמ"ק) וברמת אבזור ST.

הרכב נקנה עם 110KKM ונמכר עם 128KKM.

 

אבזור/מפרט:

חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, חלונות נפתחים/נסגרים דרך המפתח (שלט), מראות מתקפלות בנעילה, מערכת שמע עם 8 רמקולים וכניסת AUX, שליטה מלאה מההגה, פנסי ערפל, מראה מתכהה, בקרת אקלים מפוצלת ופתחים גם מאחור ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

מושבים, ריפודים ודיפונים איכותיים ונעימים.

לרכב ג'אנטים יצוקים "17 מקוריים.

 

הרכב מכיל כל מה שצריך ורוצים, מאוד נוח ואינטואיטיבי בבקרות והשליטה במערכות השונות.

רמת האבזור שהייתה אצלי לא הכילה sunroof.

המזגן סביר אולם דורש כ-10 דקות ע"מ לקרר את הרכב אחרי עמידה בחניון בהרצליה בצהרי היום.

 

מנוע/גיר:

מנוע 2.2 ל' עם 160 כ"ס וגיר ZF עם 4 מהירויות.

המנוע והגיר שונים מגרסת 2 הליטר.

 

מערכות אלו פעלו אצלי כשורה ולא נתקלתי בבעיות.

עיקר הכוח של הרכב בא לידי ביטוי בנסיעה ולא בהאצות ממצב עמידה.

נראה כי 0-100 הוא לא מבריק אולם ביציאה לעקיפה, גם במהירויות של כביש 6, יש שם המון 'בשר' ולא חסר כוח.

תצרוכת הדלק שלי שכללה כבישים מהירים אך גם נסיעות עירוניות ופקקים של בוקר/אחה"צ עמדה לאורך כל תקופת האחזקה על 1 ליטר ל-10.6 ק"מ.

ד"א - נתון זה טוב יותר מהנתונים שקיבל חבר עם אותו הרכב (חדש יותר אך עם בגרסת ה-2 ליטר) ובתנאי נסועה דומים.

 

מרווח ונוחות:

הרכב מאוד מפנק ונוח בכל המושבים שלו ונוחות הנסיעה בו מרשימה מאוד.

כשהסעתי את כל המשפחה ברכב (וזה לא קרה הרבה) כולם העידו על נוחות גבוהה ואהבו את הרכב.

בספסל האחורי ישבו 2 ילדים על המושב ואחת על booster.

לא מדדתי אך אני לא בטוח שהרכב רחב יותר ממשפחתית מודרנית בצורה משמעותית.

יצא לי לבצע נהיגות ארוכות ברכב (שעתיים פלוס, רצוף) והנסיעות היו נוחות לכל אורכן ולא הרגשתי עייף בהגעה ליעד.

 

אחזקה:

עלות רישוי - 1639 ש"ח.

ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 30 ללא עבר ו/או תביעות - כ-3800 ש"ח (רכב חלופי מיידי ללא הגבלה ועד חודש מקבלת הכסף במקרה של אובדן מוחלט ואיסוף מהמקום במקרה של תאונה/גניבה).

הרכב טופל במוסך גבע.

טיפול קטן כ-450 ש"ח, טיפול בינוני כ-700 ש"ח.

יש לרכב חלפים חלופיים אך לא מספיק...

כשאין ברירה ומגיעים לשימוש בחלפים מקוריים המחירים מזנקים.

הצמיגים יקרים - החלפתי 2 קדמיים ל-Toyo CF1 והכי זול שמצאתי היה 530 ש"ח לצמיג.

המידות לא שגרתיות ולכן כמעט ואין מצאי זול.

 

לדעתי מדובר ברכב מצוין שנותן תמורה גדולה מאוד למחירו בשוק.

חובה למצוא רכב שטופל כשורה ובזמן ואחרת לא להתקרב מכיוון שבלת"מים מאוד יקרים ברכב זה.

 

אמנם לא בדיוק אותו הרכב אך אני מקווה שקיבלת כמה נקודות למחשבה.

 

1_small.JPG2_small.JPG3_small.JPG4_small.JPG

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לבדוק ב"לובינסקי טרייד", יש להם מבחר גדול יחסית ואפשרות לראות את ספר הטיפולים הממוחשב של הרכב.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

 

Eli R

תודה רבה רבה על התגובה המפורטת והמושקעת. אפשר לשאול מה הייתה הסיבה בגללה החלטת למכור, אחרי שנה וחצי בלבד עם הרכב?

כמו כן, האם החבר שלך עם ה 2.0 מרוצה?

 

 

הזכרת בלתמ"ים יקרים, על אילו מקרים יצא לך לשמוע?

 

תודה!

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לבדוק ב"לובינסקי טרייד", יש להם מבחר גדול יחסית ואפשרות לראות את ספר הטיפולים הממוחשב של הרכב.

 

האם ניתן לעשות איתם עיסקה במחירי השוק. או שהם נוקשים לגבי המחיר?

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסועה שלי גדלה מ-1000KM בחודש ל-2000KM בחודש - השיקול הראשי בהחלפת הרכב היה עלות הדלק ועלויות אחזקה שהתחילו לעלות.

בכל זאת מדובר ברכב שנת 2007...

 

אצלי היתה תקלה אחת שלא נמצאה בבדיקה לפני הקנייה וקשורה למתלה הקדמי ברכב.

התקלה נמצאה לפני הטסט וע"י מוסך מורשה בחדרה.

נדרשה החלפה של זרועות המתלה הקדמי בשני הגלגלים.

קיבלתי מהם הצעת מחיר ולאחר מכן ממוסך גבע ששם טופל הרכב.

לא ניתן להשיג זרועות לא מקוריים כאלו ולכן גם בגבע הטיפול היה יקר (6K ש"ח!) אך עדיין 2K ש"ח פחות מהמורשה.

 

חבר שלי מרוצה מהרכב שלו והוא נקנה במחיר נמוך מאוד (כ-60% פחות מהמחירון).

הוא קנה אותו מחברת ליסינג אחרי שהרכב עמד במגרשים כמעט שנתיים וביצע יישור קו גדול על חשבונו (מכאני, פנימי וחיצוני).

אחרי שנה שהרכב היה אצלו הוא נתקל בבעיה ביחידת המיזוג וקיבל הצעת מחיר של 12K ש"ח לתיקון מלא (מוסך מורשה).

הוא ניסה למצוא חלפים מפירוק אך ללא הועיל.

לאחר הזמנת חלקים מחו"ל והמתנה של כחודשיים ללא מיזוג בוצע התיקון בכ-5K ש"ח.

 

ד"א, הוא לא מתכוון להחליף את הרכב ומתכוון להשתמש בו 'עד הסוף' (כדבריו).

 

כפי שציינתי, העלויות השוטפות סבירות אך בבלת"מים ובהיעדר חלפים לא מקוריים, העלויות מזנקות.

אם מחיר הרכישה של הרכב אטרקטיבי מאוד, פשוט תשמור סכום כסף בצד ותחשיב זאת כחלק מעלות הרכישה.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן לעשות איתם עיסקה במחירי השוק. או שהם נוקשים לגבי המחיר?

 

יותר קל להתמקח על המחיר של רכב זה עם חברות הליסינג האחרות מאשר עם לובינסקי טרייד.

הם כנראה מעדיפים שהרכב יעמוד במגרש שלהם מאשר למכור אותו במחיר נמוך...

 

ד"א, מדובר בסוחר רכב לכל דבר, ולכן חובה לבצע בדיקה מטעמך לרכב.

בדיקה במכון בדיקה לבדה אינה מספיקה.

תתאם בדיקה עם אחד מהמוסכים המתמחים בת"א (גבע, שאפט, אם הדרך, אורן) ורק אחרי 'פסק דין' שלהם תחליט.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, ב 40,000 שקלים אתה קונה שתי 407. אחת לנסיעה והשניה לחלקים.

הרכב לא סחיר, ולא מתקרב למחירי מחירון, אז שלא ישחילו לך אוטו כזה עם הנחה של 1000 שקל מהמחירון.

לחבר יש כזו, ניסה במשך הרבה זמן למכור, וכעת ההצעות שהוא מקבל הן כאלה שהוא מוכן להמשיך לנסוע עם האוטו עד שהאוטו ימות או שהוא ימות.

הוא עדיין מאוד אוהב את האוטו, והוא נוח ומפנק, אבל ההוצאות עליו לא מבוטלות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה בבעלותי פיג'ו 407 שנת 2007 במשך כשנה וחצי (עד לפני כחודש).

הדגם שהיה ברשותי בעל מנוע 2.2 (2230 סמ"ק) וברמת אבזור ST.

הרכב נקנה עם 110KKM ונמכר עם 128KKM.

 

אבזור/מפרט:

חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, חלונות נפתחים/נסגרים דרך המפתח (שלט), מראות מתקפלות בנעילה, מערכת שמע עם 8 רמקולים וכניסת AUX, שליטה מלאה מההגה, פנסי ערפל, מראה מתכהה, בקרת אקלים מפוצלת ופתחים גם מאחור ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

מושבים, ריפודים ודיפונים איכותיים ונעימים.

לרכב ג'אנטים יצוקים "17 מקוריים.

 

הרכב מכיל כל מה שצריך ורוצים, מאוד נוח ואינטואיטיבי בבקרות והשליטה במערכות השונות.

רמת האבזור שהייתה אצלי לא הכילה sunroof.

המזגן סביר אולם דורש כ-10 דקות ע"מ לקרר את הרכב אחרי עמידה בחניון בהרצליה בצהרי היום.

 

מנוע/גיר:

מנוע 2.2 ל' עם 160 כ"ס וגיר ZF עם 4 מהירויות.

המנוע והגיר שונים מגרסת 2 הליטר.

 

מערכות אלו פעלו אצלי כשורה ולא נתקלתי בבעיות.

עיקר הכוח של הרכב בא לידי ביטוי בנסיעה ולא בהאצות ממצב עמידה.

נראה כי 0-100 הוא לא מבריק אולם ביציאה לעקיפה, גם במהירויות של כביש 6, יש שם המון 'בשר' ולא חסר כוח.

תצרוכת הדלק שלי שכללה כבישים מהירים אך גם נסיעות עירוניות ופקקים של בוקר/אחה"צ עמדה לאורך כל תקופת האחזקה על 1 ליטר ל-10.6 ק"מ.

ד"א - נתון זה טוב יותר מהנתונים שקיבל חבר עם אותו הרכב (חדש יותר אך עם בגרסת ה-2 ליטר) ובתנאי נסועה דומים.

 

מרווח ונוחות:

הרכב מאוד מפנק ונוח בכל המושבים שלו ונוחות הנסיעה בו מרשימה מאוד.

כשהסעתי את כל המשפחה ברכב (וזה לא קרה הרבה) כולם העידו על נוחות גבוהה ואהבו את הרכב.

בספסל האחורי ישבו 2 ילדים על המושב ואחת על booster.

לא מדדתי אך אני לא בטוח שהרכב רחב יותר ממשפחתית מודרנית בצורה משמעותית.

יצא לי לבצע נהיגות ארוכות ברכב (שעתיים פלוס, רצוף) והנסיעות היו נוחות לכל אורכן ולא הרגשתי עייף בהגעה ליעד.

 

אחזקה:

עלות רישוי - 1639 ש"ח.

ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 30 ללא עבר ו/או תביעות - כ-3800 ש"ח (רכב חלופי מיידי ללא הגבלה ועד חודש מקבלת הכסף במקרה של אובדן מוחלט ואיסוף מהמקום במקרה של תאונה/גניבה).

הרכב טופל במוסך גבע.

טיפול קטן כ-450 ש"ח, טיפול בינוני כ-700 ש"ח.

יש לרכב חלפים חלופיים אך לא מספיק...

כשאין ברירה ומגיעים לשימוש בחלפים מקוריים המחירים מזנקים.

הצמיגים יקרים - החלפתי 2 קדמיים ל-Toyo CF1 והכי זול שמצאתי היה 530 ש"ח לצמיג.

המידות לא שגרתיות ולכן כמעט ואין מצאי זול.

 

לדעתי מדובר ברכב מצוין שנותן תמורה גדולה מאוד למחירו בשוק.

חובה למצוא רכב שטופל כשורה ובזמן ואחרת לא להתקרב מכיוון שבלת"מים מאוד יקרים ברכב זה.

 

אמנם לא בדיוק אותו הרכב אך אני מקווה שקיבלת כמה נקודות למחשבה.

 

[ATTACH=CONFIG]394253[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]394254[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]394255[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]394256[/ATTACH]

 

בהצלחה,

אלי

 

יופי של תגובה, הלוואי היו עוד תגובות כאלה לשלל דגמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, ב 40,000 שקלים אתה קונה שתי 407. אחת לנסיעה והשניה לחלקים.

הרכב לא סחיר, ולא מתקרב למחירי מחירון, אז שלא ישחילו לך אוטו כזה עם הנחה של 1000 שקל מהמחירון.

לחבר יש כזו, ניסה במשך הרבה זמן למכור, וכעת ההצעות שהוא מקבל הן כאלה שהוא מוכן להמשיך לנסוע עם האוטו עד שהאוטו ימות או שהוא ימות.

הוא עדיין מאוד אוהב את האוטו, והוא נוח ומפנק, אבל ההוצאות עליו לא מבוטלות.

 

נשמע קצת מוגזם, אנחנו לא מדברים פה על סיטרואן BX שנת 89 שמצריכה "רכב חלפים". סה"כ מדובר ברכב מודרני עם מנוע וגיר די ותיקים וללא חידושים מיוחדים.

 

תוכל בבקשה לפרט קצת על הבעיות שחבר שלך חווה עם הרכב? הייתי רוצה לדעת כמה שיותר פרטים לגבי תקלות אופייניות. למה ניסה למכור?

כמו שאמרת, הרכב לר סחיר, כמה החבר היה מוכן להתפשר?

אני רואה את מחירי השוק ביד 2, אני מאמין שניתן בהחלט לסגור עיסקה בהנחה משמעותית מהמחירון. אך האם זה בגלל שאין ביקוש לרכבים כאלו או שפשוט הרכב כל כך נוראי?

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה ברשותי פיג'ו 407 שנת 2005, זו שנת המודל הראשונה של הרכב הזה בארץ. החזקתי את הרכב 5 שנים ונסעתי עליו כ 100 אלף ק"מ

 

לומר לכם את האמת? מאוד נהניתי מהרכב, אמנם היתה לי גרסת אס.אר הבסיסית, אבל הרכב היה יחסית מפנק, מושבים נוחים, נוחות נסיעה וכו'.

 

אחיזת הכביש היתה מדהימה והזכירה לי ב.אם.וו.

 

הבעיות היו חוסר אמינות. משיחות עם עובדים במוסך המרכזי, הסתבר שבשנתונים מאוחרים יותר חל שיפור מסוים.

 

עדיין, בשבילי, החוויה היתה די טראומטית.

 

מה היה המזל שלי? בזמנו, כאשר רכשתי את ה 407, קיבלנו שנתיים אחריות מלאה לגמרי מפגוש לפגוש. איש המכירות הציעה לרכוש חבילה של תוספת שנתיים אחריות מפגוש לפגוש, כמובן הסכמתי.

 

מאוחר יותר, הציעו לי לרכוש הרחבת אחריות גם לשנה חמישית, אמנם לא מפגוש לפגוש אבל עדיין, בהסתכלות בדיעבד זה מה שהציל אותי.

 

מה לא החליפו ברכב הזה? המחלה הגדולה שלו זה תושבות מנוע, תושבות גיר, נראה לי שהחליפו את זה יותר מ- 3 פעמים.

 

משאבת מים החליפו, בתי פנסים אחוריים וקדמיים, הסתבר שעם הזמן יש שם איזה קורוזיה ששורפת נורות ועוד מרעין בישין.

 

אף אחד לא רצה לקנות את הרכב. לכן, כאשר כבר הייתי לחוץ למכור לקראת סוף חבילות האחריות, רכשתי סקודה אוקטביה חדשה ואוטודיל עשו לי טובה גדולה שהסכימו לקחת את ה 407 בטרייד אין.

 

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...