Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אני אליעד בן 14

אני רוצה ללמוד על רכבים

אני רוצה לדעת מאיפה להתחיל?

איך לשפץ רכב וכד'

יש בידי מוסטנג 69'

אחי לומד לרישיון ( ניגש עוד כמה שבועות לטסט ראשון) אני לא בונה שיצליח אבל בע''ה

אני רוצה לשפץ את המכונית להביא חלקים לא בעיה אצלי לעשות אותה יותר נוחה לנהיגה

אני לא בונה על זה שבחודש חודשיים אני ילמד כל דבר שקשור לשיפוץ מכוניות או איך לעסוק בזה

אבל תמיד זה עניין אותי ואני מוכן לשבת 24/7 על זה

הכל התחיל שראיתי איך " טופ גיר " הרכיבו מכונית ומשם זה עניין אותי (שהייתי בן 12) אבל אף פעם לא עשיתי עם זה משהו

היום אני לא יוותר לעצמי אני דבק במטרה

אני חייב עזרה , מי שיכול לעזור לי ללמוד ולהגיד לי מאיפה מתחילים שלבים והכל שיכתוב כאן הודעה :):-)

פורסם

ברוך הבא אליעד.

אני מתאר לעצמי שהמוסטאנג היא של אביך נכון?

הרכב לפני שיפוץ מה מצבו הכללי?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ברוך הבא אליעד.

אני מתאר לעצמי שהמוסטאנג היא של אביך נכון?

הרכב לפני שיפוץ מה מצבו הכללי?

בוקר טוב ותודה על התגובה.

המוסטאנג היא שלי,

אני קניתי אותה מכסף שחסכתי חצי שנה (עבדתי ב4מקומות בו זמנית כך שהיה לי תכסף לקנות אבא שלי הוסיף לי פה ושם לכסף).

מצבה כמעט חדש לפני שיפוץ

פורסם

מוסטאנג 69 בגיל 14,הלוואי עליי :shock:

אתה רוצה להשקיע ברכב עוד כסף וללמוד איך לטפל ולשפץ אותו או ללמוד על רכבים ומכלוליהם בכללי?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
שבת שלום,

האם יש לך ניסיון או פעם יצא לך להתעסק עם רכב?

אין בכלל ואני רוצה ללמוד ממה מתחילים?

מוסטאנג 69 בגיל 14,הלוואי עליי :shock:

אתה רוצה להשקיע ברכב עוד כסף וללמוד איך לטפל ולשפץ אותו או ללמוד על רכבים ומכלוליהם בכללי?

אכן, אבל המוכנית לא נשארת אצלי (למרבה הצער :( ) אני רוצה לעשות הפתעה לאחי לרישיון כי זה הטסט הראשון שלו יוצא באזור של היום הולדת שלו כך שזה מתה שלא תישכח ובמידה ויקרה לו משהו לרכב ולא צריך ללכת למוסך בשביל זה וזה משהו קטן אוכל לעזור לו למה הוא לא מבין בכלל

פורסם

סחטיין על היוזמה.

שווה לפנות לחבר'ה בפורום אספנות,מי כמוהם מכיר רכבים כמו זה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
סחטיין על היוזמה.

שווה לפנות לחבר'ה בפורום אספנות,מי כמוהם מכיר רכבים כמו זה.

 

תודה רבה אפנה לשם במהרה. :)

פורסם
יש לך תמונות של הרכב?

 

אין לי את התמונות מכיוון שהרכב עדיין לא אצלי

הרכב מגיע אלי ביום ראשון יותר נכון אני נוסע עם אבא שלי להביא אותו

מכיוון שזה שמכר לי את הרכב שומר שבת

אתמול (שישי בבוקר) עשינו העברת בעלות ושילמתי כרבע מהכסף

הוא אמר שהוא לא רוצה לקחת את הכל ושאני יביא הכל ביום ראשון עם קבלת האוטו.

פורסם

איך בדיוק עשית העברת בעלות?

בגיל 14 אין אפשרות לרכוש רכב למיטב הבנתי כי אין לך אפילו רישיון נהיגה.

בכול אופן,תתחדשו על הרכב שיהיה לכם בהצלחה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
איך בדיוק עשית העברת בעלות?

בגיל 14 אין אפשרות לרכוש רכב למיטב הבנתי כי אין לך אפילו רישיון נהיגה.

בכול אופן,תתחדשו על הרכב שיהיה לכם בהצלחה.

עברת בעלות לאבא שלי כמובן שלא שלי. ותודה :)

פורסם

לדעתי (ככה אני התחלתי ואני עדיין לומד) לפני שאתה קונה חלפים ולפני שאתה קונה

כלים קודם כל תלמד על המנוע, איך עובד החלקים.

ברגע שתדע את זה טוב יהיה לך יותר קל איך לזהות את החלקים איפה הם נמצאים ולפעמיים אם יש תקלה

יהיה לך כיוון. זה משתנה מרכב לרכב אבל זה אותו עיקרון, אני ממליץ לך להאתמן או את השיפוץ הראשון

עם רכב אחר כי אם חלילה תדפוק משהו יהיה לך יותר קל וזול להשיג חלפים.

או שתיתן למישהו שיודע לשפץ ופשוט תעמוד לידו שהוא עובד ותלמד, אני הולך למוסכים של חברים

ורואה איך מחליפים דברים.

רועי

פורסם
לדעתי (ככה אני התחלתי ואני עדיין לומד) לפני שאתה קונה חלפים ולפני שאתה קונה

כלים קודם כל תלמד על המנוע, איך עובד החלקים.

ברגע שתדע את זה טוב יהיה לך יותר קל איך לזהות את החלקים איפה הם נמצאים ולפעמיים אם יש תקלה

יהיה לך כיוון. זה משתנה מרכב לרכב אבל זה אותו עיקרון, אני ממליץ לך להאתמן או את השיפוץ הראשון

עם רכב אחר כי אם חלילה תדפוק משהו יהיה לך יותר קל וזול להשיג חלפים.

או שתיתן למישהו שיודע לשפץ ופשוט תעמוד לידו שהוא עובד ותלמד, אני הולך למוסכים של חברים

ורואה איך מחליפים דברים.

התגובה הנורמלית היחידה תודה, אתה יודע אולי איזה רכב אפשר לקנות שהחלקים שלו יהיו זולים במידה ואני יעשה משהו שיגרום לאוטו להדפק?

פורסם
התגובה הנורמלית היחידה תודה, אתה יודע אולי איזה רכב אפשר לקנות שהחלקים שלו יהיו זולים במידה ואני יעשה משהו שיגרום לאוטו להדפק?

בכיף, אני התחלתי להתאמן על האקסנט 99 שהייתה לי קלה לטיפול, חלפים זולים ובשפע.

תקנה אחת במצב נסיעה תלמד על חלק תרד לאוטו ותמצא אותו ואם לא קשה אפילו תפרק, אחרי שתדע טוב

ותרצה לטפל תתחיל ללמוד איך מבצעים טיפולים שותפים וככה לאט לאט תלמד יותר ויותר, תקנה כלים.

ואפילו תשמור לך אותה עד שיהיה לך רישיון.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...