Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אתמול עד 23:30 התקינו לי את המגבר הנוסף ובגלל זה עדיין הבעיה שנוצרה לא נפתרה, אשמח לקבל פה חוות דעתכם כדי שאדע איך להתמודד עם זה..

אז ככה: כשחובר המגבר השני, דרך המגבר הראשון הוא חובר, בראשון יש OUT, לכן ממנו נלקח כבל וחובר למפצלי RCA, וחובר למגבר החדש (4 יציאות AUDIO GODS), מהרגע שהכל חובר, הסאב ירד לעשירית יכולת, כמעט ולא זז, אני חייב לציין שלא נגענו בכיוונים של המגבר של הסאב...המגבר הוא מגבר שעבד קודם לכן של 2 יציאות...ולא נגענו בו, רק חיברנו ממנו כבלים למגבר החדש וזה מה שקרה...

השאלה היא, האם זה בגלל שחיברנו חשמל ומינוס ממגבר למגבר או אולי מגעים או אולי אני לא יודע מה....

מעבר לזה בגלל שחוברו מפצלי RCA, אני לא יכול לשלוט כרגע על REAR ועל FRONT, השאלה היא האם שווה במקום בחיבור RCA לחבר את זה בHIGH INPUT? ואז תהיה לי שליטה על הREAR ועל הFRONT?, ואם זה עדיף אז איפה אני יכול להשיג את המחבר הזה שאמור להיכנס לכניסה של הHIGH INPUT?

 

אודה לכל אחד ואחד שיענו לי ...:)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רוצה לציין גם שבהתחלה גם שמעתי רעש מציק כזה כשעליתי לוויליום גבוה ולא מהסאב אלא מהרמקולים, רעש כזה כמו של קליטה לא טובה של רדיו...ממש חלש, עכשיו זה פסק ואני לא שומע את זה, חוץ מזה אני רוצה לציין גם שיש לי תחושה שכששומעים לפעמים פתאום רמקול אחד או שניים נשמעים חזק יותר. אבל בפתאומיות ולא כקבוע...

 

יש למישהו מושג מה גורם להתנהגויות הללו ברכב?:roll:

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

למתקין המלומד, אין תשובה ?

מה עובי החיווט שהשתמשת , ומה הצהרות המוצרים הללו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
למתקין המלומד, אין תשובה ?

מה עובי החיווט שהשתמשת , ומה הצהרות המוצרים הללו ?

 

אתה מתכוון אלי :?:

 

בכל מקרה זה מאוד תלוי בהתקנה ובאיכות ההתקנה וכמו כן בכיוונונים של המגברים.

 

אחד מהבעיות שלו היא שהמגבר מותקן על משענת המושב האחורי חחא פלטה והמתח השלילי משפיע ומשקה מגוף המגבר

פורסם

אתה התקנת לו ?,

 

חשבתי שהוא התקין בחנות בכלל , בכל אופן אם תיתנו פרטים של , "מה קורה כשמורידים את המגבר שהוספתם"

אולי התשובות יהיו יותר חדות..

 

לי אישית לא עולה שום דבר בראש..

 

אני בספק אם גוף המגבר משפיע על הארכה, תנתק את המינוס של המגבר , ותנסה להפעילו רק עם ה+, בוא נראה אם הוא יעבוד :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא אני היתי אמור להתקין לו אבל בגלל המרחק הוא התקין ליד הבית.

 

וחוץ מזה אם אני היתי מתקין את זה, זה היה עובד ולא היו בעיות

 

אני לא חאפר :evil: ואני משקיע בעבודתי :-P

 

וחוץ מזה יכול גם ליהיות שגום המגבר מקצר וזו אחת הסיבות להשתמש בפלטה

פורסם

אף אחד לא טען שאתה חאפר, או אחד שאינו משקיע בעבודתו.

 

אני בכלל לא מכיר אותך , או את עבודתך בשביל שאגיד לכאן , או לכאן :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניתקנו את הRCA מהמגבר החדש כלומר החזרנו הכל למצב הישן חוץ מאת החשמל והרמוט...

 

זאת אומרת שהבעיה היא בחשמלים....היום אני הולך אליו שוב ונראה מה יהיה, בכל אופן זה בגלל שעבדנו בלחץ עד 23:30..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

למה השתמשת במפצלים? לרדיודיסק שלך יש 2 יציאות RCA, זה שהמגבר מחובר על המשענות לא בהכרח הסיבה לזה ולדעתי לא קשור לזה שהעוצמה של הסאב ירדה פתאום,זה שפתאום אתה מרגיש שרמקול אחד מנגן חלש יותר יכול לקרות אל תשכח שהמגבר שחיברת הוא משומש וגם יכול להיות שהוא לא יציב,אל תשכח שמדובר פה בAUDIO GUDS ולא ברוקפורד.

בכל מקרה אני מציע לך לפצל את ה+ כמו שצריך לשני המגברים ולא לחבר ממגבר למגבר

פורסם
למה השתמשת במפצלים? לרדיודיסק שלך יש 2 יציאות RCA, זה שהמגבר מחובר על המשענות לא בהכרח הסיבה לזה ולדעתי לא קשור לזה שהעוצמה של הסאב ירדה פתאום,זה שפתאום אתה מרגיש שרמקול אחד מנגן חלש יותר יכול לקרות אל תשכח שהמגבר שחיברת הוא משומש וגם יכול להיות שהוא לא יציב,אל תשכח שמדובר פה בAUDIO GUDS ולא ברוקפורד.

בכל מקרה אני מציע לך לפצל את ה+ כמו שצריך לשני המגברים ולא לחבר ממגבר למגבר

דבר ראשון, הוא מספר שהמגבר של הסאב נשאר זהה.. אז זה לא משנה איזה מגבר הוא הוסיף..

דבר שני מה ההבדל בין שני סוגי החיבורים ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בראש ובראשונה, לר"ד 2 יציאות RCA , אחוריים, וקדמיים.

אם אתה רוצה לשלוט על הFADER ביניהן, תצטרך להעביר עוד כבל RCA מהר"ד למגבר.

ומי שחיבר את הפיצול, חסך את "הטרחה" הזאת.

 

שנית, אם משכת חשמל ממגבר למגבר, זה בסדר, ולא צריכה להיות עם זה שוםבעיה.

למרות שאישית, הייתי מושך עוד כבל מהמצבר, ומפצל רק את הרמוט.

 

לדעתי , ובקשר לתקלות שהעלת, הנה כמה אפשרויות:

מהקל לכבד....

 

1. כבל RCA לא תקין

2. מגעים רופפים בכניסות ה RCA במגבר

3. הלחמות "קרות"

4. תקלה ביציאת ה RCA, ב ר"ד.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, על ההצעות שהצעת, מתבטלות אם הכל יחזור להיות כשורה כשהוא ינתק את המגבר הנוסף?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...