Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

רכשתי לא מזמן פורד פוקוס שנת 2007

היא נרכשה ממגרש שביצע לי תיקונים ברכב לאחר בדיקה וכן גם תיקונים קוסמטיים.

על הרכב היו שתי שריטות קטנות אבל עמוקות שתוקנו כליל ולמעשה בלי סיבה ברורה יותר מחצי רכב נצבע בלי ידיעתי או הסכמתי .

בכל אופן רוב העבודה נעשה בצורה טובה פרט לפגוש הקדמי בו נשארו גושי צבע מין קפלים בולטים של צבע.

אני די מפחד לגעת בזה כדי לא לגרום לקילוף הצבע.

האם ישנה דרך להסיר זאת בלי לפגוע בצבע רק להיפטר מהשאריות הלא רצויות?

פורסם

זה ניראה כאילו למעלה מתחיל איזה קילוף,עבודה גרועה מאוד,פה פוליש או משהו אחר לא יעזור אלא צביעה מחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • אחראי פורום
פורסם

עבודה חובבנית, כיאה לתיקוני אקספרס שעושים בכל מיני מגרשים.

יש פה צביעה על חלק שלא שוייף כמו שצריך וגם איזו תגובה מוזרה של הצבע לליכלוך שלא נוקה כראוי או פעולה כימית בין הצבעים.

כנאמר, רק תיקון איכותי מחדש, אי אפשר לעשות לדבר כזה פוליש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

זהו שזה נעשה במוסך מורשה של פורד

כמה דבר כזה יכול לעלות האם שיוף המקום וצביעה נקודתית תסיים את זה

תזכרו שכל הפגוש נצבע מחדש לפני פחות מחודש

qx6t.th.jpg

זו השריטה שהיתה שבגללה הרכב נצבע האם זה משהו שאפשר היה לתקן בדרך אחרת שהיא לא צביעה כוללת?

עריכה אחרונה על ידי asaf556
פורסם

השריטהנ שהייתה עברה את הצבע יסוד והגיע לפלסטיק. היו חייבים לצבוע

 

אתה יכול לנסות לעשות שיוף סבון (קוראים לזה שלייף לפעמים, תעשה חיפוש) ותיקון צבע מקומי ע"י ערכה של paints4U או משהו כזה (איביי. לפי קוד של צבע)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • אחראי פורום
פורסם

אין קשר למוסך המתקן, יש קשר לבעלי המקצוע שם. ראיתי עבודות זוועתיות שיצאו ממוסכי יבואן, מורשים מה לא.

כל תיקון שהוא לא צביעה מחדש אחרי תיקון המפגע כמו שצריך, יראה אחרי זה.

אתה צריך התאמה מושלמת בין הצבעים ואז אולי התיקון יצא מטושטש לעומת הישן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...