Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לבצע מדידת TA\TC בצורה מדוייקת בעזרת מכשור ייעודי


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 3434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כבר עדיף כבר מלכתחילה לעשות כיוון לפי האוזן

למה צריך את כל המכשירים האלה אם מה שקובע בסוף זה השמיעה שלך...?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה גם מה שאני חשבתי - אבל יש כמה בעיות ועובדות שגורמות לנו לשמוע משהו שנשמע מאוד דומה בתוצאה שלו בזמן שיש רק תוצאה אחת שהיא באמת נכונה.

 

למה אני מתכוון?

 

אני בהתחלה כיוונתי את המערכת "על פי שמיעה" ככה שהסט הקדמי יתוזמן מול הסאב ולפי האוזן שלי הייתי צריך להסיט את כל הסט הקדמי בכ1.2 מילי שניות.

 

אחרי שעשיתי בדיקה בעזרת סוויפים גיליתי להפתעתי שאני צריך להזיז את הסט הקדמי עוד 1.2 שניות נוספות בדיוק! בכדי להיות מתוזמן נכון.

 

אז איך זה יכול להיות שבשני המקרים האוזן שלי שומעת משהו שנשמע בדיוק אותו הדבר? בזמן שאני יודע שב2.4 מילישניות אני באמת מתוזמן נכון בין הסט הקדמי לסאב וופר?

 

והתשובה כאן היא קשורה לפיסיקה - לאורך גל ומרחק, להחזרים וגם בסופו של דבר לרמת השמיעה האישית של כל אחד ואחד מאתנו.

 

תחשוב שסאב וופר מנגן תדרים שיכולים להגיע למרחק של למעלה מעשרה מטרים בשביל להשלים מחזור אחד שלם - אתה יכול לכוון את עצמך לרבע אורך גל, חצי אורך גל או גל מלא ועדיין לשמוע משהו שמבחינת זמן נשמע לך "אותו הדבר" כלפי האוזן.

 

והנה עובדה - אני יכול להסיט את הסאב בTC במקום את הסט הקדמי ואתה תרגיש שהוא מגיע בול באותו הזמן עם הסט הקדמי וזה הודות למשחק באורכי הגל ופאזה לעומת רמקול קרוב יותר אליך - וזה עובד - בדוק, ככה הייתי מכוון שנים את המערכת שלי.

 

שם את הראש שלי באזור המושב האחורי ולא מרגיש בכלל שנמצא סאב וופר בתא המטען.

 

עושה את אותו הכוון רק הפעם מכוון את הסט הקדמי כלפי הסאב וופר - ומקבל תוצאה שנשמעת "אותו הדבר" לאוזן שלי, אותו אפקט בדיוק.

 

אבל מי מהשניים נכון? ברור - ההסטה של הרמקול הקרוב יותר אליי וזה אומר הסטה של הסט הקדמי.

 

ועכשיו מי מהשניים נכון? - ההסטה שעשיתי על פי שמיעה? או ההסטה שעשיתי על פי מדידה מדוייקת של פערי זמנים?

 

ברור - המדידה המדוייקת מהווה בסיס נכון לכוון המערכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה בעצם אומר בגלל שאתה לא יודע להבדיל לפי האוזן שלך

מתי המערכת מכוונת בצורה נכונה ומתי לא

אתה נעזר במכשירים אלקטרונים שמודדים את הצליל שבוקע מהאלמנט

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני אומר זה שאוזן אנושית יכולה לשמוע מספר מצבים ולפרש אותה כאותה תוצאה - מה מביניהם באמת נכון - מיקרופון יוכל לאמר לך בוודאות ולא בניחוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז בו נעשה מבחן קטן

ניקח את הרכב שלך שכיוונת עם מיטב המכשירים

וניקח רכב שכוון אך ורק ע״י אוזן אנושית

ואז נשפוט איזה מערכת מכוונת בצורה הטובה מבין ה 2

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד - למה אתה תמיד מחפש את התחרות? למה אתה לא מבין פשוט שזה עניין של טעם אישי?

 

אני מכוון את המערכת שלי בעזרת מכשירים ומגיע למצב שהבסיס שלה הוא נכון ומדוייק לפי שמיעה של מיקרופון ואז אני "הורס" את זה ע"י זה שאני מביא את המערכת להשמע כמו שאני רוצה שהיא תשמע.

 

הבן אדם שאתה מדבר עליו, הוא קודם כל חבר ואיש מאוד יקר שגם הציע לכוון לי את המערכת בעצמו - אבל זה לא מה שאני רוצה, אני רוצה להגיע לשם לבד - גם אם אני לא אצליח להגיע לאותה תוצאה שהוא יגיע אליה - אני אגיע למשהו שאני אוהב ורוצה שכך ישמע.

 

אני לא מכוון את המערכת שלי לתחרות.

אני לא מכוון את המערכת שלי בשביל לרצות אנשים אחרים.

השמיעה שלי הולכת ונהרסת עם השנים - של כולנו, אנחנו בני אדם.

אני מסתמך על מכשירים בעוד שאחרים מסתמכים על נסיון ועל כשרון וגם השמיעה שלהם שונה.

 

אני אני.

אני לא הוא.

הוא לא אני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי אני לא בא לעשות תחרות עם אף אחד

אני לא איש מקצוע ולא בא לשפוט אף אחד

אני רק טוען שבמבחן התוצאה אין שום ערך למכשירים האלה אם גם ככה האוזן שלנו לא מסוגלת לשים לב להבדל

אז למה לבזבז כל כך הרבה זמן כסף ואנרגיות על כיוון עם מכשירים שבסופו של דבר אתה משנה את הכיוון לפי האוזן שלך...

 

הרי מיומנות באה עם הניסיון

אז ככל שאדם יתאמן יותר כך הוא יגיע לתוצאה טובה יותר

 

ולפי דעתי המכשירים האלה לא יכולים לתת קריאה נכונה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי אני לא בא לעשות תחרות עם אף אחד

אני לא איש מקצוע ולא בא לשפוט אף אחד

אני רק טוען שבמבחן התוצאה אין שום ערך למכשירים האלה אם גם ככה האוזן שלנו לא מסוגלת לשים לב להבדל

אז למה לבזבז כל כך הרבה זמן כסף ואנרגיות על כיוון עם מכשירים שבסופו של דבר אתה משנה את הכיוון לפי האוזן שלך...

 

הרי מיומנות באה עם הניסיון

אז ככל שאדם יתאמן יותר כך הוא יגיע לתוצאה טובה יותר

 

ולפי דעתי המכשירים האלה לא יכולים לתת קריאה נכונה

 

קודם כל סרגיי - אם אנחנו לא נהנים ממה שאנחנו עושים אז לא מדובר בתחביב והאודיו לרכב אצלי הוא תחביב ולכן ברור, אני נהנה ממה שאני עושה ובגלל זה אני עושה את זה.

 

אוהד - פה בדיוק הטעות בהבנה

 

המכשירים כן נותנים לך בסיס שהוא נכון - הסיבה שאתה כביכול "הורס" את הבסיס הזה נובעת מזה שהשמיעה שלך שונה משמיעת מכשירים וגם נכנס כאן לתמונה משהו למכשירים האלה פשוט אין וזה טעם אישי.

 

לרונן יש ים של נסיון והוא מכוון דברים לפי הטעם האישי שלו אבל לא זו הנקודה לגבי נכון או לא נכון

 

יש דברים שאתה יכול לדעת אם הם "נכונים" או "לא" מבלי להיעזר במכשור הבעיה היא שלא כל אחד מסוגל או יכול לדעת איך לזהות אותם - צריך המון נסיון בשביל זה ואוזן מאומנת היטב.

 

ויש דברים שללא מכשור - אתה רק חושב שהם נכונים אבל אז אתה מריץ מדידה ומגלה בכמה טעית.

 

תיקח בחשבון שאחרי כמה שנים טובות בתחום - בן אדם שמתעסק בתורת כוונים כבר יודע טוב מאוד מרחקים ממוצעים בין אלמנט לראש ויודע כבר טוב מאוד שאם אתה שם בין מידבאס לבין סאב וופר ברכב סדאן בינוני\גדול משהו שהוא מתחת ל2 מילישניות - אתה לא באמת כוונת TC נכון אבל אולי פגעת בחלק מאורך הגל שיגיע בתזמון נכון לאוזן - יש הבדל בין הדברים אבל אוזן לא מנוסה - לא תבדיל בינם ואת זה אפשר להוכיח - בקלות.

 

אז שוב בין נכון ללא נכון ובין נשמע נכון גם יש הבדלים.

 

אני אתן לך דוגמא למשהו שתרם הספקתי לחקור לעומק ואני עוד מתכוון להתנסות ולהעלות רשמים -

 

בפורומים בחו"ל - אם אתה מדבר עליהם על משחקי פאזות הם יצחקו לך בפנים בטענה שפאזה דינה כTC ולכן אין טעם לשחק בפאזות בין אלמנטים אלא רק לכוון TC.

 

הם פשוט לא יתייחסו אליך אם תגיד להם להפוך קטביות לרמקולים ואת זה אני אומר מנסיון - נסיון רב.

 

הטענה היא שהיפוך קטביות לרמקול בסה"כ מסיט את הפאזה שלו כמו גם שינוי סלופ.

 

בגדול הטענה היא שאם אתה משחק עם הסלופ ומשנה את נקודות החיתוך בשביל להביא את הרמקול לתזמון הנכון שלו כל מה שאתה צריך לעשות זה לשנות את הTC בהתאם.

 

מה שהם בעצם אומרים זה שברגע שכל הרמקולים מגיעים לראש באותו הזמן בדיוק אז גם כל הרמקולים נמצאים בפאזה הנכונה וזה בעיני מוטעה.

 

 

למה? - כאן מגיעים הרבה דברים שלמדתי מרונן ונכנסים לתמונה

 

אם מה שהם אומרים זה נכון - אז למה לכל הרוחות כשאני מפעיל אלמנט בודד כמו מידבאס ימין ומשחק עם הקוטביות או הסלופ שלו - הוא זז לי במיקום? אם מה שהם אומרים זה נכון - אז אם אני אקח את אותו הרמקול ולא משנה באיזה סלופ או פאזה אני אחבר אותו - משחק TC אמור לשנות את המיקום של הרמקול בו הוא נתפס בשמיעה שלי. - את זה אני מתכוון לבדוק דרך אגב כי אני מצפה שבמקרה כזה התוצאות של הTC יהיו הזויות.

 

אם מה שהם אומרים נכון - אני יכול לקחת שני רמקולים בקטביות הפוכה אחד לשני ובעזרת TC לדאוג שהם מגיעים אלי לראש בזמן כזה שאחד הרמקולים יפגר בחצי אורך גל - אז הכל יסתדר - זו דרך אגב, טענה נכונה.

 

ואז אתה הולך לשיטה שרונן משתמש בה והיא קודם כל למצוא את הפאזה שבה כל אלמנט נשמע במיקום הנכון - מידבאסים בגובה הדש, מידים טוויטרים שלוקחים אליהם את הדגש ובסוף עושה TC בין הסט הקדמי לסאב ואז בין צד שמאל גורף לצד ימין

 

ואתה מקבל תוצאה לפנים! וכשאתה מכבה כל רמקול בנפרד אתה קולט שכל רמקול נשמע נכון, במיקום שלו.

 

ואז אתה לוקח את השיטה שמקובלת היום בחו"ל והיא שכל הרמקולים צריכים להגיע לראש באותו הזמן - כשהכל עובד אתה מקבל משהו שנשמע פיצוץ אבל כשאתה נותן לכל רמקול לנגן בפני עצמו - הוא לא נשמע במקום הנכון לו בתוך הרכב - אתה מבין שיש כאן בעיה.

 

מה שאני מנסה לעשות זה לשלב בין שתי הדרכים - קודם כל לדאוג שמראש כל רמקול נשמע לי מהמקום הנכון שלו ורק אז לתזמן את זה ככה שכל הרמקולים מגיעים לראש באותו הזמן - ואת החלק של הפאזות אני עושה עם האזניים אבל את החלק של הTC אני עושה עם מכשור.

 

ועכשיו נעבור לתדרים בעייתיים וRTA - איך אני יודע שדווקא תדר 5K הרץ בעייתי אצלי? רק בעזרת מכשור.

 

אני מקווה שזה קצת יותר ברור עכשיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל מראש על ההקפצה - שלחתי לעצמי התראה והכנסתי את עצמי למעקב :-D:-P

 

אני פולני :?

 

כשאני אומר "הורס" הכוונה היא לתיקונים קלים מהרגע שמצאתי את הTC הנכון לכל רמקול ורמקול - סה"כ המכשור נותן לי נקודת ייחוס, התחלה שהיא נכונה ומשם אני מבצע מה שאפשר לקרוא לו FINE TUNING לפי שמיעה אבל לפחות אני יודע שאני מתחיל מבסיס שהוא נכון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו הבנתי אותך!

תודה על ההסבר המעמיק.

אני ישמח אם תוכל להגיע למפגש,

שנוכל לשמוע את המערכת שלך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אוכל להגיע למפגש? לא יודע, לא נראה לי - סופי השבוע אצלי זה זמן עם המשפחה שפשוט אין לי במהלך אמצע השבוע - גם אם אעבור זה יהיה לזמן מאוד קצר.

 

אבל אתה יודע שאתה תמיד מוזמן לתאם איתי ולקפוץ לאיזה ערב ולשמוע בעצמך את המערכת.

 

למערכת שלי יש את המגבלות שלה - הן בעיקר מגבלות של התקנה ומערכת החשמל - מגבלות שאני מודע אליהן היטב אבל מה שיפה זה שהיא בנויה בצורה כזו שאני יכול להדגים עליה הרבה מאוד פרקטיקה בעניין של לחיצות כפתור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי

הבנתי מה זה פאזה חשמלית

 

פאזה אקוסטית לפי מה שאני יודע זה גם ההיפוך שאפשר לבצע בצורה אלקטרונית דרך פרוססור

 

פאזה לינארית הבנתי

 

פאזה פיזית הבנתי

אבל לא הבנתי את הכוונה שלך בסטיה של המיד להמידבאס

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחזור לזה בהרחבה בראשון. לבינתיים, בכדי להבין פאזה במובן הפיזי שלה, תעשה את המשחקים הבאים:

 

קח את הסאב ותהפוך את הכוון שלו כל פעם ב90 מעלות מבלי לשנות את הקטביות ותנסה להבין איפה ברכב הוא מודגש. עכשיו גם בכל פעם שכזו תהפוך את הקטביות. אתה תרגיש שלפעמים הוא נשמע ממש מאחורה, לפעמים יותר לקדמת הרכב, לפעמים מפוזר, לפעמים נשמע בגובה הרצפה ולפעמים בגובה הנכון מקדמת הרכב.

 

תנסה משחק דומה על מידבאס ימין בלבד ואתה תרגיש כמה פעמים הגובה שלו ממש משתנה, אתה תמצא סלופ וקטביות בהם הוא ישמע נכון אבל ברגע שתשדח לו רמקול נוסף זה עלול להשתנות וזה בגלל שהרמקול שזה הוספת לא הולך לאותו המיקום וזה קורה בגלל הפרשי פאזות ותזמון בינם.

 

יש יחסי גומלין במובן הזה וברגע שאתה קולט איך זה עובד, כוון המערכת הופך ממשחקי ניחושים, לתהליך מוכוון מטרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי שאחזור לזה ביום ראשון - בגדול, צריך לשים לב באיזו זווית כלפי הראש כל רמקול נמצא ואז להבין גם מה הסטייה בזווית בין רמקול אחד לרמקול השני שאליו אנחנו מנסים לחבר אותו או יותר נכון לעשות בינם חיבור.

 

נניח מידבאס וטוויטר - המידבאס נמצא בדלת ב90 מעלות כלפי הראש שלנו.

הטוויטר נמצא על הדשבורד בזווית און אקסיס מלאה - כלומר 0 מעלות.

 

המידבאס נמצא ב90 מעלות כלפי הטוויטר.

 

אם תבדוק - רוב הסיכויים שהחיבור יהיה הכי טוב בין האלמנטים האלה כאשר המידבאס יהיה בסלופים כמו 6 או 18 בזמן שהטוויטר יהיה בסלופים 12 או 24

 

הסיבה לזה היא שהטוויטר מנגן בכוון ישיר לפנים שלנו אז אתה תיקח סלופ שמסיט את הפאזה על ציר האפס - ב12 הוא יהיה 180 מעלות מאתנו אז אתה כנראה תיאלץ להפוך לטוויטר את הקטביות וב24 הוא יהיה על כוון ציר האפס.

 

המידבאס בכדי להיות מוסט לאותו האזור או לאותו הציר שהטוויטר מנגן עליו - יצטרך להיות מוסט ב90 או ב270 מעלות ממנו וגם אז - צריך לבדוק באיזה סלופ הוא נשמע נכון באיזו קטביות.

 

הדבר הזה נכון גם בין מידבאסים לסאב וופר ובין כל זוג אלמנטים והזווית או המשטח שהם נמצאים עליו.

 

למה בסטים פשוטים אנחנו לרוב רואים מידבאס שנחתך בסלופ 6 וטוויטר שנחתך בסלופ 12? - כי ברוב ההתקנות המידבאס יהיה בדלת ב90 מעלות כלפי הראש והטוויטר יהיה באיזושהיא זווית כלפי הראש במשולשים או בקורות.

 

למה HAT חותכים את הרכיבים שלהם בסדרות הכניסה רק בעזרת קבל על הטוויטר? כלומר שמים אותו בסלופ 6 - למה הם בונים את התורה שלהם על היענות טובה באוף אקסיס?

 

שום דבר לא מחייב אבל זו התיאוריה וכשבוחנים את הדברים האלה לפרטים הקטנים - ההגיון מתחיל להתחבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני פותח מחדש את השרשור לאחר שיצרתי שרשור דיון חדש בשמו של אוהד - לגבי סטייג'ינג וסאונדינג שם נתחיל דיון מאוד פורה ומאוד ענייני בנושאי סטייג' וסאונד באופן כללי ולא בנוגע לTA.

 

שרשור זה עוסק בכוון TA בפרט ולא בכוון המערכת - זה כלי שרת שנועד לתת לכם את היכולת לעשות זאת בעצמכם בעזרת מכשור מדוייק. (או בעזרת סרט מדידה ומחשבון)

 

שרשור דיון נושא הסטייג' והסאונד הינו כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?551742-%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-STAGE-%D7%95%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-SOUNDING-%28%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%91%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%94%29

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...