Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

צריך להתחדש ברכב... מחפש רכב עד לסכום המדובר ואם אפשר למצוא בפחות מ50K אני יותר מאשמח, בעיקרון רוב הנסיעות הן עירוניות ומידי פעם נסיעות לאיזור הצפון.

אני מחפש רכב חסכוני, קליל, כמה שאפשר מאובזר ואמין. אני מאמין מקטגורית המיני/סופר מיני, למרות שאני לא מבין גדול בהבדלים.

שאלה נוספת - חשבתי לבדוק בליסינג, מה עדיף לקנת מיד פרטית, או לסמוך על החברות הגדולות?

אשמח לעזרה,

תודה :)

פורסם

אתה רחוק 10 אלף מיונדאי I10 חדשה,שהיא כניראה הטובה בקטגוריה,אם זה קשה,בתוספת של 5 אלף יש לך שברולט ספארק חדשה,לרכב חדש יש יתרונות שיש לך אחריות על הרכב.

אם גם זה קשה ו50 זה המקסימום,אתה יכול לבדוק את הפיקנטו,ספארק אלו רכבים מאובזרים שהיו בני שנה,אמינים ומצוינים לעיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה חברים על התגובה המהירה,

האמת שלא נהגתי על ידני ונראה לי אני מעדיף את הנוחות של אוטומט..

אני חושב שלהרחיב את התקציב לרכב חדש זה לא רלונטי... השאלה אם לקנות רכב בן 3 שנים מליסינג או מפרטי?

אשמח לקבל עוד מידע על רכבים, תודה :)

פורסם

אוקי אז היונדאי החדשה יורדת מהפרק וגם ספארק,פיקנטו ב 50 גם אין ביד 2,הכי קרוב זה 54.

מה שכן יש הרבה,זה פיגו 107,הרכב מאוד חסכוני,אבל לא ממש מאובזר,הגיר רובוטי,בעיר לא ממש חלק,אני אישית מעדיף לנסוע בו על מצב ידני,מחוץ לעיר הוא בסדר.

יש גם את היונדאי I10 עם מנוע 1.25,כמובן דור קודם,היא פחות חסכונית מהפיגו אבל זריזה יותר.

יש גם כמה מיקרות,לפי הדיווחים פה היא חסכונית ודי זריזה,מושב אחורי מאוד לא נוח,אבל לדרישות שלך הייתי בודק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התגובה!

אני אבדוק את היונדאי, שמעתי טובות עליה. ה107 הוא ממש פלסטי ומרגיש מתפרק, יש עוד דגמים מומלצים? אולי משנתון נמוך יותר?

תודה לעוזרים.

פורסם

שים לב שיש גם ניסן מיקרה כניראה במגרשי הליסינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תודה חברים על התגובה המהירה,

האמת שלא נהגתי על ידני ונראה לי אני מעדיף את הנוחות של אוטומט..

אני חושב שלהרחיב את התקציב לרכב חדש זה לא רלונטי... השאלה אם לקנות רכב בן 3 שנים מליסינג או מפרטי?

אשמח לקבל עוד מידע על רכבים, תודה :)

אין סיבה להתעקש על רכב פרטי ואין סיבה להתעקש על רכב מליסינג. תבדוק קצת את מצב השוק פה ופה, תתחיל לבדוק רכבים בשוק הפרטי ותחליט. שים לב שהשוק הפרטי ואתר יד2 במיוחד מלא במודעות פיקטיביות של רכבים במחיר נמוכים במיוחד. מטרתן של המודעות הללו הוא למשוך אותך להגיע ולבדוק את הרכב. אף אחד לא בודק ומוודה שמה שכתוב במודעה באמת נכון.

 

לגבי הרכבים עצמם - אני לא חובב גדול של גירים רובוטיים ולכן ה-107 לפחות בעיניי מבוטלת. בתקציב שלך (אולי עם הגדלה קלה של עוד 3000-4000 ש"ח) אפשר למצוא סוזוקי ספלאש אוטומטית מליסינג. יופי של רכב - חסכוני, קליל ואמין. הוא נוסע נהדר בתוך העיר ומסתדר לא רע בכלל גם מחוץ לעיר. המקבילה שלו בשנים האלו היא ניסאן אקו-מיקרה, אבל היא קצת יקרה יותר ובתקציב שלך תיכנס רק מכונית מהשכרה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...