Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

אני מאוד מתלבט איזה רכב לרכוש

חדש מהחברה

שני הרכבים אותו הכסף ישבתי בשניהם ואני לא מצליח להגיע להחלטה

הרכב לטווח ארוך 10 שנים לפחות

חשוב לי אמינות חיסכון בדלק והוצאות אחזקה היותר זולות

מה ההמלצה?

תודה

שלומי

פורסם

יונדאי כמעט בוודאות תהיה זולה יותר לאחזקה בשל העובדה שמכלליה פשוטים יותר וחלפיה זולים יותר.

 

חוץ מזה ישיבה ברכב אינה מספיקה. כדי להחליט מומלץ לבצע נסיעת מבחן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בדקת גם את שאר המתחרות? כמו הפיאסטה/קליאו/ריו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תוכל להכניס לקטגוריה גם את הפיאסטה החדשה אשר אנו מייבאים ברמת גימור "טרנד" עם מושבים מפוארים יותר,

פנסי ערפל,הגה עור,מערכת בקרת אקלים דגיטלית ועוד שלל תוספות.

אחזקה זולה מהאיביזה כמו ביטוח,טפולים ועיצוב פנימי מעל היונדאי.

פורסם

נראה לי מופרך ולא סביר לתכנן קניה של רכב לעשר שנים לפחות כפי שפותח השרשור כותב. בעשר שנים סביר להניח שהתא המשפחתי גדל ואיתו משתנים הצרכים, וגם היכולת הכלכלית בדרך כלל גדלה ומאפשרת לשדרג. הממוצע הארצי הוא בערך 4 שנים לאחזקת רכב אם אני זוכר נכון.

פורסם

אני מסכים עם החבר'ה. תשקול אופציות נוספות כי היונדאי אחלה אבל צריך לקחת באמת בחשבון את זה שהחלקים יחסית באמת זולים וייתכן שזה אומר משהו על האיכות שלהם?

הציעו לך כאן קיה ריו וזאת אופציה יחסית טובה. הרכב מרווח, מנוע טוב. והאמינות והבטיחות גם כן.

במאמר מוסגר, גם לי נראה מופרך לרכוש רכב לעשר שנים בתכנון מודע, למרות שאבא שלי היקר גם כן ככה. יש מצבים שבהם אתה מגיע לסטטוס קבוע שלא משתנה ואין לך צורך בגידול אוכלוסין או הרחבת הרכב. לא?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים שלום

תודה לכל המתייחסים

קניתי את היונדאי וכעת אני נוהג פעם על היונדאי מנוע 1.2 ופעם על הסקודה ספורט מנוע 1.4mpi

שני הרכבים גיר רגיל

להלן רשמים והמלצות

תצרוכת דלק רוב הקילומטרז מיחוץ לעיר רגל עדינה על הדוושה נהיגה רגועה אבל גם מהירה:

יונדאי 16.5 קמל

סקודה 14.5 קמל

יציבות:

סקודה : מרגיש יציב ובטוח

יונדאי : מרגיש הרבה פחות יציב ובטוח חושב פעמיים לפני כניסה לסיבוב במהירות יחסית לסקודה

 

נוחות:

בהיתייחס לכך שהסקודה בדגם הספורטיבי אז אין מה להשוות הסקודה נוחה יותר

אבל היונדאי לא מביאה לי כאבי גב וכדומה

בכל אופן מפאת העובדה שהיונדאי חסכונית יותר ורוב הזמן אני נוהג לבד , עליה אני נוהג רוב הזמן

אם המסיעה הרוכה ומעל שלושה איש , נוסעים בסקודה

שלוני

×
×
  • תוכן חדש...