Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים,

אז לפני כשבועיים הבטחתי סט תמונות עם הליפ ספויילר החדש

אך מפאת מזג האויר בסופ''ש האחרון שלא איפשר צילמתי רק היום סט קצר ומעודכן.

מקווה שתאהבו את התוצאות:

 

llndvzmrdfol.jpg

 

3unzzjddhug2.jpg

 

1mze1knndnel.jpg

 

2zyjznk0liny.jpg

 

touydm3nmizx.jpg

 

ejn1zzi1tigy.jpg

 

שבוע טוב.

שלומי.

פורסם

דעתי האישית לגבי הרכב.. דבר ראשון הליפ ספויילר יפה מאוד, אכן תוספת נחמדה ומעניינת.

לגבי מגני הרוח, כבר נאמר לך שהם בעיתים, לא הכי נראים טוב על הרכב ובטח שלא מוסיפים לו

אותו דבר גם לגבי הכריש הזה, אמרתה אתה רוצה לתת תוספות עדינות ולא מצועצעות ולהשאר כמה שיותר קרוב למקור לא?

מה לגבי פוליש?

פורסם

הרכב נראה טוב , גם דעתי כיד להוריד את מגיני הרוח רק אם אתה רוצה כן , והסנפיר

ולעשות פוליש ידני אפילו כמו שנאמר וג'אנטים צנועים במידת המקור :) תהנה אחי .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

הדפיקה בדלת האחורית הורסת לך את הלוק :cry:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הרכב נראה יפה מאוד, הליפ ללא ספק יושב במקום ומוסיף הרבה מאוד, למרות הגודל שלו (ד"א התחדשתי גם בליפ כזה לא מזמן).

המלצתי לכמה תוספות שייתנו טאץ' וייחדו את הרכב, דבר ראשון תיקוני פחחות, החלפת מסגרות רישוי לשחורות (ניקל לא נראה טוב על רכב לבן), השחרת פנסי חזית מבפנים, לעשות משהו עם הגריל - פלאסטידיפ או להחליף לאחד TYPE R, יש עוד מלא רעיונות בראש אם תרצה. חלקם כבר ייסמתי על הרכב שלי וחלקם בדרך.

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות, מעריך כנות.

אכן השקע בדלת האחורית ימנית קצת מבאס והורס את הלוק אבל מפאת אילוצים של מכירה עדיתית (בטווח של השלושה חודשים הקרובים),

אני שוקל אם לבצע את התיקון. הכל תלוי גם בעלויות של זה,

זו גם הסיבה שאני לא שוקל החלפה של הפנסים הקדמיים, ניתן לראות שגם למרות שביצעתי ליטוש פנסים

נשארו שאריות צהובות ולמרות האסתטיקה שנפגעת אני לא מחליף את הפנסים בחדשים.

 

לגבי הכריש- עניין של טעם אני דווקא אוהב את הכרישים במכוניות, יש כאלה שנראים לא טוב (העיצוב של הכרישים עצמם),

ויש כאלה שנראה טוב, דווקא אהבתי את העיצוב.

אני נורא רוצה לחפש כריש של BMW מקורי, הוא הכי יפה וישב הכי יפה על הרכב ולמעשה על כמעט כל רכב.

 

לגבי המגיני רוח, אני דווקא אוהב מגיני רוח, הם א' שימושיים מאוד וגם נאים מאוד על הרכב.

הדוגמא שאני רכשתי קצת בעייתית, רכשתי אותם מבלי לראות אותם לפני כן וכנראה שזו היתה טעות להרכיב אותם על הרכב

ואני מחפש פיתרון אחר.

 

לגבי פוליש- הרכב עבר דיטיילינג לפני מספר חודשים ואני מיישם על הרכב ווקס פעם בשלושה שבועות לערך,

אין לי כל כך מושג מדוע הצעתם לי פוליש, הצבע נורא בריא אם כי עדיין יש סווירלים שלא הצלחתי להוריד אך התוצאות

נורא מספקות אותי, אחרי הכל זה דיטיילינג לא ברמה מקצועית והוא גם בעבודת יד ולא בפולישר.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...