Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת נורות בבקרת אקלים M6 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע עם יש כאן בפורום,

אז הנה כמה תמונות ממה שיצא לי.

 

 

החלופו נורות בבקרת אקלים כולל תא מצת ופאנל הילוכים.

 

 

למי שרוצה נשארו אצלי מלא מנורות לד (50 אגורות למנורה) :)

אפשר לבוא אליי אני אעזור בפירוק והרכבה :)

 

 

2ut6.jpg

 

 

jine.jpg

 

 

tgs7.jpg

 

 

z4zy.jpg

 

 

j7gz.jpg

 

 

yw4t.jpg

 

 

59ww.jpg

 

 

fe25.jpg

 

 

cghp.jpg

פורסם
אז תגיד מאזדה 6....כבר הסתקרנתי לראות מי זה ה״מטורף״ שמפרק פאנלים בב.מ.וו M6 כדי להחליף נורות....

 

עבודה דה יפה בכל אופן.

 

גם אני חשבתי שמדובר בM6,עבודה מצויינת נראה טוב :)

פורסם (נערך)
הוא עשה את זה בכוונה ;-) שכולם יכנסו ויראו את העבודה היפה שהוא עשה.

 

הלוואי ו היתה לי BMW m6

למי שלא מכיר בחול לא רושמים Mazda 6 אלה M6. ( בעיקר בפורומים של מאזדה כנראה מכאן ניהיתה כותרת).

אז ניסיתי לקצר לא היתה שום כוונה להתלהב או משהו בסגנון :)

כל העבודות שאני מבצע ומפרסם זה לטובת הפרט.

 

מנהלים אפשר לערוך את הכותרת? שלא יהיה בילבול.

עריכה אחרונה על ידי Gadgets-Car
פורסם

כל הכבוד ;) , שלחתי לך הודעה פרטית.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...