Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לצבוע לבד את הרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן ח'ברה,

יש לי אופל קורסה שנת 2001, והשמש שרפה ת'אמאמא של הצבע באוטו, נראה פשוט זוועה. עכשיו בדקתי קצת כמה יעלה לי לצבוע את כול הרכב וזה יהיה בסביבות 3-4 אלף שקל, סכום לא ריאלי בשבילי כרגע. בקרוב הולך להיות לי בערך חודש פנוי, והייתי רוצה להשקיע אותו לצביעה עצמית של האוטו, ופה אני צריך את עזרתכם, איך עושים את זה?

אני יודע שבהתחלה צריך לשייף את כול הצבע המקורי, יש לי תושבת מיוחדת למקדחה עם נייר משייף, וככה אני הולך לשייף..

השלב הבא אני יודע שצריך לאטום את כול המכות שיש בפח (לשים עליהן איזשהו חומר), אבל לפי מה שבדקתי אין לי מכה אחת על האוטו ככה שזה מיותר.

השלב הבא להתחיל לרסס את הצבע על האוטו, 4 שכבות, לחכות 15-20 דקות בין שכבה לשכבה.

אחרי זה לרסס 2 שכבות של לקה על האוטו, לתת לזה להתייבש, והכול מוכן.

 

לא פספסתי כלום? זה באמת השלבים? וחוץ מצבע איכותי, צריך עוד איזשהם חומרים מיוחדים כדי שהצביעה תצא טובה? יש חברות מסויימות שעדיף לקנות חומרים שלהם על חברות אחרות? יש למישהו פה אולי איזשהו מדריך מצולם לאיך לעשות את זה?

 

תודה רבה לעוזרים, מחכה לתגובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביעת רכב דורשת ידע ומקצועיות(לא כל אחד יכול לקחת צבע ולרסס לעצמו את האוטו)

עדיף תחכה לרגע שהמצב הכלכלי יאפשר.

אם בכל זאת אתה ממש רוצה לעשות זאת לבד יש לך פלסטידיפ שהוא יחסית קל לשימוש ויעשה את העבודה בכל מקרה בהצלחה.

nissan almera 1998 gx 1.6

nissan maxima 2001 Qx 3.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פספסת את שלב הפריימר (צבע יסוד). את זה עושים לפני שמתחילים לרסס צבע.

יש המון מדריכים ביוטיוב איך עושים את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסת את החלק של המרסס...

צריך להיות קומפרסור בקיבולת מסוימת עם מסנני מים ושמן והאקדח עצמו.

אם אין לך את אלה ואתה רוצה עבודה איכוץיץ רכישתם ורכישת הצבעים תגיע לך למחיר של פחח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהליך צביעת הרכב הוא יותר מורכב ממה שאתה מתאר בדבריך.

חבל לך לעשות תהליך לא נכון ולגלות בקיץ שכל הצבע מתקלף.

עלות של:

צבע יסוד - 250 ש"ח

צבע רכב - 400 ש"ח

לאכה- 250 ש"ח

קומפרסור 2000 ש"ח או שתשאיל

פיסטולט- אקדח צבע 250 ש"ח לבסיסי

מלטשת חשמלית 300 ש"ח (יקח לך המון זמן לשייף טוב את כל האוטו ביד)

+זמן עבודה

תשקול את זה כי ב 2000 ש"ח אתה יכול לעשות צבע כללי בערים ערביות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אפשרי לצבוע לבד אבל צריך קומפרסור ופיסטולט

צבעים תרכוש בטופ קולור ביצחק שדה בתל אביב הם גם יסבירו לך את התהליך (ממש לא מורכב)

לדעתי אם הפח במצב טוב אין צורך להוריד את כל צבע הקיים אלה רק להחליק מעט ובעיקר לנקות חלודה איפה שיש ולצבוע נקודתית יסוד

 

אם אתה מוכן לתוצאה לא מושלמת זה אחלה פרויקט

 

דוגמא לרכב של חבר שצבענו בכמה שעות זריזות

בהצלחה

חן

20130308_145406.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסת כמה שלבים בדרך ,

1. עטיפה של החלונות והגומיות והגלגלים במסקינטיפ + ניילון או נייר

2. פירוק של כל הסמלים , ידיות אנטנה מנעולים וכד'

3. לשיוף אתה צריך מספר ניירת בסדר יורד

4. נקיון של הסביבה במידה ואתה מנקה בחוץ , שלא יעלה אבק

5.צבע יסוד במספר שכבות בהתאם

5. טרפנטין לניקוי הפיסטולט במעבר בין הצבעים

6. צבע סופי + לכה

7. הרכבה ש החלקים מסעיף 2

8. שלייפ סבון

 

בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...