Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקפיץ למקרה שמישהו יעבור בסביבה . .

 

OBD זה תקן, אם הרכב שלך מעל 96' ובטח אם מעל 00' אז זה החיבור היחיד שיש, עד היום חיברתי את זה ל5 רכבים מיצרנים שונים ולכולם זה התאים בול.

פורסם
לא מומלץ להתקין בקרוז מרימים אוניברסליים.

יש עבור הקרוז פתרון מעולה שמתחבר לשקע OBD ולא דורש שום התקנה.

פשוט לתקוע לשקע מתחת להגה וזהו.

 

הנה, משהו כזה.

 

מתעלק על השרשור... מחפש אחד כזה ליונדאי I30 מודל 2010.

פורסם

התשובה לכל השואלים "יש כזה גם לXXXX?" היא:

אם ברכב שלכם השלט הוא מקורי (ובמקורי הכוונה היא מהיצרן, לא מהבונדד של היבואן בארץ), והחלונות נשלטים מהCANBUS, אז ככל הנראה חיפוש באיביי עם הפרייז " OBD Car Window Closer for XXXXX " (כשXXXX זה שם הרכב שלכם, כן?:-D) יניב לכם כמה וכמה אפשרויות.

טיפ: מי שיש לו רכב של- GM, NISSAN-FORD,VAG שיוצר בשלוש-ארבע השנים האחרונות כנראה ימצא.

 

במקרים בהם החלונות לא נשלטים מהCANBUS (כמו למשל בקוריאניות ויפניות משפחתיות מלפני 5 שנים ויותר) - אין סיכוי. חבל אפילו לחפש.

 

במקרים שהחלונות כן נשלטים מהCANBUS אבל הנעילה לא מקורית, יש לפעמים פתרונות דומים שדורשים גם קצת חיווט (למוח הנעילה).

אבל זה כבר לא PNP מושלם, מה שדי מפספס את המטרה לשמה התכנסנו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה NATCO.

מדובר במאזדה 2 2013 וברנו פלואנס ZE חשמלית 2013.

ברנו השלט הינו מקורי של רנו, אבל אין לי מושג אם החלונות נשלטים מה CAN BUS.

בשני המקרים לא מצאתי באיביי.

×
×
  • תוכן חדש...