Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה קיבלתי מחבר HU של חברת BOSS , דגם המכשיר הוא : BOSS BV9984b .

המכשיר בסדר גמור עובד כמו שצריך , אך היום כאשר הלכתי להתקין מצלמת רוורס ניתקלתי בבעייה .

הקונטור של יציאות הוידיאו נעלמו .

מצורפות 3 תמונות , אחת של המכשיר עצמו , השנייה היא תמונה המציגה את כל הכבלים השונים שיוצאים מהHU .

ותמונה שלישית של גב המכשיר בוא ישנה כניסה לקונקטור שחסר מתחת למאוורר.

 

יש אפשרות למצוא קונטור כזה למכירה איפשהו ? דרך אחרת לחבר לשם את ה RCA החסרים למגבר נוסף ולערוץ AV ?

תודה לעוזרים .

IMG_2897.jpg

IMG_2899.jpg

IMG_2900.jpg

פורסם

ע"פ התמונה זה נראה כקונקטור סטנדרטי של 1 מ"מ בין הפינים.

 

בדוק אפשרות לשימוש בקונקטורים של מארז המחשב:

fp_wiring-jpg.44147

 

יתאים לכל השימושים חוץ מלחיבור החשמל הראשי ליחידה.

פורסם
ע"פ התמונה זה נראה כקונקטור סטנדרטי של 1 מ"מ בין הפינים.

 

בדוק אפשרות לשימוש בקונקטורים של מארז המחשב:

 

יתאים לכל השימושים חוץ מלחיבור החשמל הראשי ליחידה.

 

אפשר טיפה הסבר יותר קטן ? לא הבנתי איזה קונקטור של מחשב יתאים לקונקטור שמתחת למאוורר ?

ואיך הוא יכלול את יציאות ה RCA שאני צריך ? למגבר , סאב , ו AV ? - מה שאמור להיות בקונקטור המקורי

×
×
  • תוכן חדש...