Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל-מי ומה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז בתאוריה זה אומר שהמגבר של יואב לא מנוצל כמו שצריך כנראה.

 

מיק מיק - ההספק שנוכל להפיק גם תלוי בזרם שהאלטרנטור מסוגל ליצר לא רק במטח.

 

ג'ניה

מסקנה ?

המגברים שלנו יעבדו, בדיוק בתצורה שהאלטרנטור שלנו מגדיר לנו.

הקבל הוא צרכן לכל דבר, הוא רק גורע מהמצב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מסקנה ?

המגברים שלנו יעבדו, בדיוק בתצורה שהאלטרנטור שלנו מגדיר לנו.

הקבל הוא צרכן לכל דבר, הוא רק גורע מהמצב.

שזהוא צרכן אני לא מתערב, מה שכן זה שצריכתו קטנה בהרבה ממה שהוא מסוגל להפיק.

כלומר מפיק יותר ממה שצורך.

מסקנה?!

הוא לא גורע בכלל אלא רק יכול לעזור, אני לא רואה שום דרך שבה הוא יכול להיות רע לשימוש.

 

יאללה חבר'ה לילה טוב, מחר על הבוקר שיעור מדידות.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

לא כל הזמן המגבר של הסאב עובד בגלל זה אין צריכה "מוגזמת" של הזרם בזמן הזה הקבל נטען.

וכן הוא כמו צרכן. כמו מצבר אם פריקה וטעינה מהירה.

פורסם
שזהוא צרכן אני לא מתערב, מה שכן זה שצריכתו קטנה בהרבה ממה שהוא מסוגל להפיק.

כלומר מפיק יותר ממה שצורך.

:( :( :(

:| בטריה, שהצריכה שלה קטנה יותר, ממה שהיא יכולה להפיק :|

 

קבל - צרכן לכל דבר, נועד למנוע היבהובי אורות.

 

הבטריה שלו בגודל מצחיק,

לבוא ולחשוב שהוא יכול להתגבר על משיכת חשמל של מגבר עוצמתי, זה דיי מגוחך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שנייה שאלה קצת לא קשורה פעם שאלתי כיצד מודדים את המתח במערכת(V) אמרו צריך איזה מכשיר

אחשיוו שאני יתקין תקבל מה שיהיה רשום לי בו זה המתח של המערכת?

פורסם

לא אמרתי שהוא יכול לספק חשמל תמידי למגבר. הוא יכול לעזור במשיכת חשמל רגעית ובכך למנוע בסופו של דבר נפילות מתח בכל מע החשמל של הרכב שיגרמו להבהובי אורות .

פורסם
שנייה שאלה קצת לא קשורה פעם שאלתי כיצד מודדים את המתח במערכת(V) אמרו צריך איזה מכשיר

אחשיוו שאני יתקין תקבל מה שיהיה רשום לי בו זה המתח של המערכת?

הטח שמוצג הוא המטח על הקווים שלו, כלומר המטח שמגיע למגבר\ים.

 

ג'ניה

:king:


×
×
  • תוכן חדש...