Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לי שקצת שתית אתמול יותר מידי :lol: :lol: :lol:

 

מסיר לק או אציטון - בוודאות יגרמו לנזק בלתי הפיך לפלסטיק.

מתוך ניסיון עם הסנט מוריץ, הוא לא גרם אצלי ברכב לשום נזק פלסטיק. זה מסיר שומנים, לא חומר ממיס פלסטיק כמו אציטון.

 

שימוש באציטון או מסיר לק = על אחריות ה Derish.

 

איציק

 

עושים לי פה רצח אופי...

 

שים לב שרשמתי את הדברים לפי סדר עולה של אגרסיביות. (לפחות אם קוראים מהסוף)

קודם קיטור (מים), אח"כ אלכוהול, אח"כ כימיקלים, ואם גם זה לא עוזר - מבער אצטילן. :-)

 

מסיר לק זה ממס על בסיס שמן, הוא חזק אבל כמעט ולא מזיק. גם אצטון לא בהכרח יפגע בצבע, אבל כמובן שכדאי לבדוק קודם במקום נסתר. אלכוהול או וודקה ישנה זה בכלל חומרים חלשים יחסית. סנט מוריץ (לא מדולל) לעומת זאת הוריד לי בזמנו את הלכה מהג'אנטים של הסובארו.

 

בכל אופן, אני חושב שכדאי תמיד ללכת מהקל אל הכבד.

פורסם

אני צנצנת אם אתה לא מצליח להוריד ה-כ-ו-ל עם סבון כלים בלבד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה לכולם אני עוד מעט אגיע הביתה ואעדכן.

אקח לצומת ליבי את כל התגובות תודה רבה!

M.l אם אסתבך ואראה שזה לא הולך בדרך הפשוטה אצור איתך קשר בפרטי, תודה על האכפתיות!

אגב מדובר בסיאט איביזה

פורסם

הידית עשויה מפלסטיק יצוק? או שהיא מכוסה בצבע? במידה וזה פלסטיק אז אתה יכול להשתמש בapc ללא חשש..

 

אך אם מדובר בפלסטיק צבוע, אז אתה צריך מאוד להזהר איתו כי הצבע בvag מאוד רגיש לקילופים.. תעלה תמונה אז נוכל יותר לעזור לך..

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
"אקח לתשומת ליבי את כל התגובות תודה רבה!"

 

חחחחח ידוע, זה היה אחרי יום ארוך תוך כדי נסיעה באוטובוס:roll:

פורסם

מצטרף לטיפים הבאים:

ספוגית הפלא

נוזל כלים

 

אין צורך בתכשירים מזיקים.

×
×
  • תוכן חדש...