Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קשיים בהתנעה כשהמנוע חם.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשההצתה מוקדמת מדי, המתנע מתקשה להסתובב.

לא אקטואלי במנועי דיזל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
.. סוס עבודה שהוא ?

צר לי, אך בתור משתמש וותיק, ידוע לך בוודאי כללי הפורום, בו אתה מתבקש לציין את סוג הרכב המדובר, שנת היצור, גודל המנוע, וסוג תיבת ההלוכים.

אין לך מושג כמה פרטים אלה, חשובים ועוזרים, לאלה שמנסים לעזור לך לאבחן מרחוק.

אני בתור משתמש וותיק לא התעצלתי, ונכנסתי לפרופיל שלך עיינתי בעיון רב, על השרשורים האחרונים שלך, בנוגע לרכב האספנות הראשון שלך מסוג פיאט 128, אך אידיוט כמוני , לא חשד שמדובר ברכב עבודה יומי שלך מסוג...... לא ידוע!

בכל מקרה ההמלצות שנתתי לך בתגובתי הקודמת, תקפות גם לרכב המסתורי השני שלך.

בתקוה להבנה.

צביקה

 

צודק בהחלט !!!

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
מה הקשר לכיוון ההצתה? הוא אומר שלסטרטר קשה להסתובב, לא שלמנוע קשה להתניע.

 

כשההצתה מוקדמת מידי מה שקורה הוא שהניצוץ מגיע לפני הזמן האופטימלי שלו שזה בנקודה מתה עליונה

אלא - לפני נקודה זו .

או אז מתרחש ניצוץ ופיצוץ הדלק . מצד אחד הפיצוץ רוצה לשלוח את הבוכנה למטה

ומצד שני המנוע לא סיים את הסיבוב שלו כלפי נקודה מתה עליונה ומכך נוצרת התנגדות לסיבוב

המנוע ע"י הסטרטר .

 

לכן חשוב מאוד הצתה מכוונת במדויק .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

המנוע הוא בנזין 4 צילינדר, האם זה משנה? כמו כן בעבר הייתי מתדלק אוקטן 96 ועכשיו 98, האם זה דורש כיוון הצתה מחדש?

פורסם
המנוע הוא בנזין 4 צילינדר, האם זה משנה? כמו כן בעבר הייתי מתדלק אוקטן 96 ועכשיו 98, האם זה דורש כיוון הצתה מחדש?

 

חבל על הכסף.

אם לא שינתה את כיוון ההצתה כשעברת ל 98 אז ההצתה שלך מאוחרת. גם אם תכוון ספר אם תקבל תמורה בעד השקל הנוסף שאתה משלם על כל ליטר.

שלמה דן גדרון

פורסם
המנוע הוא בנזין 4 צילינדר, האם זה משנה? כמו כן בעבר הייתי מתדלק אוקטן 96 ועכשיו 98, האם זה דורש כיוון הצתה מחדש?

מדוע 98 , יחס הדחיסה ברכבך, מותאם בהחלט לאוקטן 95, וזה זריקת כסף לפח, וללא שום תועלת, בשימוש בתדלוק גבוה מהנדרש(98).

גם אם המפלג שלך , לא קודם והותאם ל95, אין קשר בין הכותרת, לסוג האוקטן בו אתה משתמש .

אם לא היית "קמצן" בפרטים, והייתה מציין מראש שמדובר בפאגרו בנזין, שנת יצור לא ידועה, היית מקצר את השרשור בשני שליש לפחות !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בדוק איזה שיפוץ סטרטר עשו לך, של הסלילים או גם המייסבים.

בדוק חוטי חשמל מוליכים מהמצבר לסטרטר, ותקינות הריליי -רן

 

מחזק את דבריך !!!+1

וכיוון הצתה ומצבר חלש נכונים כשמדובר במנוע קר !

הסטארטר מתחמם בכל נסיעה עקב זה שהוא מותקן על הגלגל תנופה ושהמנוע פועל גם הסטארטר מסתובב , כמו שאומרים בניוטרל! אז אם הוא חלש כשהוא חם קשה מאוד להתניע איתו!

פורסם

אסף שלום רב !

אתה תסלח לי, אך אתה טועה ומטעה:

1- הסטרטר לא מותקן על גלגל התנופה , אלא על בית מצמד(האוזינג )בחלק החיצוני שלו , קרוב למקור חום אך לא צמוד למקור חום, והוא מתקרר בנסיעה.

2- כשהמנוע פועל הסטרטר לא מסתובב בשום פנים ואופן.

3- קרא שוב את היה חלש, ובכל זאת הוא הוחלף לחדש !

4- הבעייה החלה לאחרונה, מה הקשר לכוון הצתה, אם לא נגעו במפלג לפני פרוץ הבעייה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כפי שכתבתי הבעיה נפתרה עם החלפת המצבר וכעת הרכב מניע בנגיעה קצרה. אני גם שומע שהמתנע מסתובב יותר מהר כעת מבעבר. אני לא נגעתי בהצתה אבל אולי אני הבדוק אותה במועד שאני החליף את הפלטינה. שוב תודה לכולם ודי נראה לי שאפשר לסגור את הנושא, לא?

×
×
  • תוכן חדש...