Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים הנכבדים,

לחמי יש מאזדה לאנטיס 2002 עם 120,000 ק"מ, הוא מטפל בה כראוי ורוב הטיפולים בוצעו במוסך מורשה.

לפני כחודש חמי נסע לירושלים, לפתע הוא הרגיש שהאוטו לא סוחב, הוא הביט בשעונים וראה שמד החום הגיע עד הסוף,

הוא עצר, וראה שהרדיאטור ללא מים, הוא מילא מים ניסה לינסוע עוד מעט וראה שיש בעיה - והזמין גרר.

במוסך הוסבר לו שנתפס התרמוסטט, החליפו טרמוסטט ורדיאטור (לא יודע בדיוק למה) וכמובן שמו מים כחולים.

כעת מתברר שהאוטו אוכל מים ולדעת המוסך הלך ראש מנוע - חמי כבר רוצה להחליף מנוע בעלות של 6K.

 

שאלתי היא אם אכן הלך הראש האם עדיף לתקן את הראש בעלות של 3K או שעדיף כבר להחליף מנוע מיבוא? (אני בעד להחליף מנוע)

ושאלה שניה האם באמת הלך הראש כי הבנתי ממנו שאין "טחינה" בשמן ובמים, האם אתם מכירים מומחה למאזדה באזור המרכז שיכול לבדוק את הרכב ללא עלות?

 

תודה

פורסם

מים לא נעלמים סתם כניראה שהם עוברים לתא השריפה.

תבדוק כאשר הרכב מונע בטמפ׳ עבודה ואני מדגיש טמפ׳ עבודה אם יוצאים טיפות מים מהאגזוז.

אם כן אז יש מעבר של נוזל קירור לתא השריפה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
מים לא נעלמים סתם כניראה שהם עוברים לתא השריפה.

תבדוק כאשר הרכב מונע בטמפ׳ עבודה ואני מדגיש טמפ׳ עבודה אם יוצאים טיפות מים מהאגזוז.

אם כן אז יש מעבר של נוזל קירור לתא השריפה.

 

תודה,

אם אכן הלך הראש האם מומלץ להחליף ראש או מנוע?

האם אתה מכיר מישהו מקצועי באזור המרכז שיוכל לאבחן את הרכב במדוייק?

 

תודה.

פורסם

חג שמח! הכל תלוי במצב הראש והמנוע, הייתה לי פונטו עשיתי לה ראש 3 פעמים , נסעה כמו סוסה, וכל הפעמים שהיא הגיעה לראש זה בגלל טפשות של הנהג,אני מאמין שראוי לעשות ראש מנוע חבל להחליף מנוע סתם, זה מנוע שעשה מעט ק״מ בכל מקרה שראש מנוע לא ניתן לשיקום אפשר לקנות רק את הראש!

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

ראש מנוע במחיר של 3 אלף זה יקר. ניתן לבצע שיפוץ לראש שכזה בלא יותר מ 1500 ש"ח כולל פירוק והרכבה והכל. אם תרצה אפנה אותך למישהו במרכז שאלה המחירים שלו. גם אם ייתברר שהלך הראש ולא ניתן לשפץ יש לו כמה רכבים כאלה שהוא יכול לקחת את ראש המנוע שלהם וירכיב אצלך והמחיר יהיה זהה.

פורסם
חג שמח! הכל תלוי במצב הראש והמנוע, הייתה לי פונטו עשיתי לה ראש 3 פעמים , נסעה כמו סוסה, וכל הפעמים שהיא הגיעה לראש זה בגלל טפשות של הנהג,אני מאמין שראוי לעשות ראש מנוע חבל להחליף מנוע סתם, זה מנוע שעשה מעט ק״מ בכל מקרה שראש מנוע לא ניתן לשיקום אפשר לקנות רק את הראש!

 

אז למפרע לא עדיף היה להחליף מנוע?

איך טפשות של נהג הורגת את הראש מנוע?

החשש שלי הוא בדיוק מזה שצריך לשפץ את הראש מספר פעמים והרכב לא חוזר להיות פיקס.

פורסם
ראש מנוע במחיר של 3 אלף זה יקר. ניתן לבצע שיפוץ לראש שכזה בלא יותר מ 1500 ש"ח כולל פירוק והרכבה והכל. אם תרצה אפנה אותך למישהו במרכז שאלה המחירים שלו. גם אם ייתברר שהלך הראש ולא ניתן לשפץ יש לו כמה רכבים כאלה שהוא יכול לקחת את ראש המנוע שלהם וירכיב אצלך והמחיר יהיה זהה.

 

אשמח לקבל פרטים.

אגב כמה עולה אצלו להחליף אצלו מנוע?

פורסם
שלום לחברים הנכבדים,

לחמי יש מאזדה לאנטיס 2002 עם 120,000 ק"מ, הוא מטפל בה כראוי ורוב הטיפולים בוצעו במוסך מורשה.

לפני כחודש חמי נסע לירושלים, לפתע הוא הרגיש שהאוטו לא סוחב, הוא הביט בשעונים וראה שמד החום הגיע עד הסוף,

הוא עצר, וראה שהרדיאטור ללא מים, הוא מילא מים ניסה לינסוע עוד מעט וראה שיש בעיה - והזמין גרר.

במוסך הוסבר לו שנתפס התרמוסטט, החליפו טרמוסטט ורדיאטור (לא יודע בדיוק למה) וכמובן שמו מים כחולים.

כעת מתברר שהאוטו אוכל מים ולדעת המוסך הלך ראש מנוע - חמי כבר רוצה להחליף מנוע בעלות של 6K.

 

שאלתי היא אם אכן הלך הראש האם עדיף לתקן את הראש בעלות של 3K או שעדיף כבר להחליף מנוע מיבוא? (אני בעד להחליף מנוע)

ושאלה שניה האם באמת הלך הראש כי הבנתי ממנו שאין "טחינה" בשמן ובמים, האם אתם מכירים מומחה למאזדה באזור המרכז שיכול לבדוק את הרכב ללא עלות?

 

תודה

 

אל תתפתה כל כך מהר כי למחירים זולים מאוד מאוד יש מחיר ואתה בסוף תגלה שתשלם יותר מהמחיר הסטנדרטי

 

האם סחיבת הרכב תקינה ואין תצרוכת שמן הייתי כם מציע לך לבצע שיפוץ ראש ולא להחליף מנוע

×
×
  • תוכן חדש...