Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החליפו לי קלאצ'ים בDSG 7 במסגרת אחריות אתמול והאוטו חזר עם הגה לא מיושר (נוטה שמאלה)

מישהו יודע אם החלפת קלאצ'ים מצריכה התעסקות עם ההגה / גלגלים?

 

המוסך היה סגור היום ולכן לא הצלחתי לברר מולם ואני רוצה להבין איך הוחזר לי רכב בצורה כזאת כאשר נכנס עם הגה ישר לחלוטין (עבר איזון בעת החלפת צמיגים לפני כמה חודשים).

Audi S3 8P - APR Stage 2+

פורסם

בעקרון אין קשר בין הדברים ולא צריכה להיות סיבה ישירה בין החלפת המצמדים לבין כיוון ההגה אבל כאשר הרכב נכנס למוסך הכל יכול להיות .

פנה אליהם בנושא למרות שלדעתי יגידו לך שלא נגעו בכלום ולא תהיה לך ברירה אלא לבצע כיוון פרונט במכון מוסמך .

פורסם

סתם עצה, אם הבנתי נכון הכוונה בהגה נוטה היא שכדי לנסוע ישר אתה אתה מסובב מעט את ההגה בכיוון ההפוך. בדוק לחץ אוויר בצמיג קדמי בצד אליו נוטה הרכב, אם חסר הרבה זו כנראה הסיבה לתקלה. אח"כ מלא אוויר בכל הצמיגים על פי הוראות יצרן וצא לנסיעה קצרה , אם עדיין הרכב מושך הצידה לא נותר אלא לבצע כיוון פורנט.

פורסם
סתם עצה, אם הבנתי נכון הכוונה בהגה נוטה היא שכדי לנסוע ישר אתה אתה מסובב מעט את ההגה בכיוון ההפוך. בדוק לחץ אוויר בצמיג קדמי בצד אליו נוטה הרכב, אם חסר הרבה זו כנראה הסיבה לתקלה. אח"כ מלא אוויר בכל הצמיגים על פי הוראות יצרן וצא לנסיעה קצרה , אם עדיין הרכב מושך הצידה לא נותר אלא לבצע כיוון פורנט.

 

זה הדבר הראשון שעשיתי, הלחץ שווה (33psi) לפי הוראות יצרן, עשיתי כיוון פרונט רק לפני כמה חודשים עם קניית צמיגים חדשים

Audi S3 8P - APR Stage 2+

×
×
  • תוכן חדש...