Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

החברה רוצה להתחדש בלפטופ. היא יכולה לרכוש בארה"ב בחודש הקרוב ומעוניינים לנצל את הזדמנות.

הדרישות העיקריות שלה די צנועות:

שיריץ SPSS

שיהיה קל (עד 2ק"ג)

יציאת DVI (הכוונה שאם קיים HDMI אז רק בנוסף)

אחריות בינ"ל

 

היום היא משתמשת במחשב בן 5, שדי מקרטע וקצת כבד לה (כ-3ק"ג). אני מצפה מהמחשב הבא שיחזיק לה תקופת זמן דומה לאור השימוש.

המחיר טרם נקבע, אבל מהסקירה שערכתי עד 1000$ יהיה די והותר בשביל הצרכים הללו (לא אתפלא אם ניתן יהיה לקצץ 300$).

 

1. עדיף מסך של 13" כיוון שהיא תעבוד מחוץ לבית ותשתמש בטבלאות.

2. אני חשבתי על מעבד i5 מהדור השלישי, 6GB זכרון פנימי וכרטיס מסך סטנדרטי HD4000.

3. כדי לא להקפיץ את המחיר - כונן רגיל, 500GB-1TB

שוקל אולי לרכוש SSD של 128GB ובמקביל לרכוש HDD חיצוני של 1TB בסביב 80$ שישאר בבית.

בכמה ה-SSD מקפיץ את המחיר?

מבחינת משקל מדובר בהפרש משמעותי - 750גרם מול 77גרם.

 

4. כונן אופטי - האם עדיין נסחבים עם הפנימיים? אישית אני השתמשתי בשלי רק בהתקנת החלונות בקניית המחשב ומאז לא נגעתי בו.

ראיתי שחיצוניים עולים כ-40$ בארה"ב כך שניתן לרכוש במקביל - האם צעד נבון?

 

אני יוצא מנק' הנחה שכל מחשב יריץ סרטים במידת הצורך.

 

שכחתי להתחשב במשהו?

 

אשמח להמלצות על דגמים, חברות (בעיקר כאלו שאחריות בינ"ל תפעל בארץ) וחנויות מומלצות - האיסוף יהיה בניו יורק ויש כתובת פרטית (לא מלון).

 

תודה רבה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעבור על האאוט לט של דל, יש שם מחירים מעולים. שים לב שיש גם קופונים שמורידים עוד 25-30% מהמחיר על חלק מהמפרטים.

 

רק אל תתקרב לXPS, לפי הביקורות חוץ מצרות שום דבר טוב לא יצא מזה.

פורסם

מייצרים בכלל ניידים עם יציאת DVI?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

kookoo - אבדוק באאוטלט, אבל רציתי כיוון לגבי הנתונים שמתאימים (אני כבר לא בקיא בזה היום).

Keyser - הנחתי שכן, כיוון שקיים פער של שנים לא מעטות בין VGA ל-HDMI ובכל מקרה, מסכי HDMI 22" עולים פי 3-4 מאשר כאלה עם DVI בלבד (שעולים סביב 700ש"ח בלבד וזה נדרש רק לעבודה משרדית גם כך).

 

עריכה - צודק, כנראה שהרוב המוחלט עם VGA (למה לא עברו ל-DVI?).

 

אז הדרישה היא שיהיה VGA ונחמד אם יהיה גם HDMI אך לא חובה.

פורסם

קודם כל HDMI וDVI זה די אותו דבר מבחינת סיגנל הוידאו. DVI זה רק וידאו ללא קול, וHDMI זה עם קול.

כך שאם יש לך יציאת HDMI במחשב וכניסת DVI במסך כל מה שצריך זה כבל HDMI TO DVI או מתאם כזה בכמה שקלים וזהו.

לא חושב שבימינו מוכרים לפטופ שהוא לא נטבוק בסיסי שאין לו יציאת HDMI.

 

לגבי המחשב - שוב אני ממליץ על ASUS 13.3, תבדוק איזה דגמים נכנסים בתקציב ותקרא קצת ביקורות, אני לא ממש מעודכן,

אבל זה כיוון טוב. יש להם אחריות בינלאומית שמכבדים בארץ, וזה חשוב. סתם אחד שעלה לדוגמה :

 

http://www.amazon.com/Zenbook-Prime-UX31A-DB51-13-3-Inch-Ultrabook/dp/B00863L2PK/ref=sr_1_2?s=pc&ie=UTF8&qid=1376257998&sr=1-2

 

(זה עם כונן SSD 128G, אם זה לא מתאים חפש עם כונן רגיל גדול יותר).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

2 דגמים מומלצים שנכנסים בתקציב שלך יפה, אם קונים מהעודפים של DELL (ואולי גם מדל עצמם):

 

Dell Latitude E6430s- זה מחשב עם מסך 14" בתוך גוף בגודל זהה למחשבי ה13" הנפוצים בשוק (מסגרת מסך דקה). שוקל 1.7 ק"ג וכולל כונן DVD נשלף שניתן להחליפו בסוללה פנימית/ כונן קשיח נוסף.

 

Dell Latitude E6330- מסך 13" ששוקל 1.65 ק"ג. כנ"ל לגבי DVD.

 

שני הדגמים הנ"ל הם מהסדרה העסקית של דל. נחשבים למעולים, איכותיים ואמינים. במבצעים אפשר לקבל מפרט הכולל כונן SSD עם 256GB ומעבד i5-3320m (דגם E6430s), ב595 דולר+ מע"מ מקומי שם, או לחלופין לקבל מפרט דומה אך עם כונן פלאש SSD של 128GB או קשיח רגיל של 320GB ב480 דולר+ מע"מ לערך (דגם E6330). הדוגמאות האלה זה המחירים ששילמתי (עם קופון מבצע של 15%-20%) על מחשבים מהדגמים הנ"ל שנמצאים אצלנו במשפחה.

 

אחוז המע"מ במרבית המדינות בארה"ב נע בין 6.25 ל-9 אחוזים. באורגון אין מע"מ.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

1. האם בארץ מכבדים אחריות בינ"ל של דל?

2. בטבלטים של אסוס יש בעיית פליקרים במסכים (יש לי אז אני יודע..) - האם יש חשש גם במחשבים שלהם?

פורסם

לא יודע על שום בעיה חוזרת במסכים של אסוס. ואם כבר מסכים - ממליץ לך ללכת על מסך IPS, שאין לו בעיה

של זויות צפיה כמו במסכים הרגילים, והצבעים שלו מדוייקים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האחריות של דל (לפחות בסדרות העסקיות. אין לי ניסיון עם הדגמים הביתיים שלהם), היא בינ"ל ותקפה גם בארץ. אם זה מחשב מיוחד עם חלקים מיוחדים, אז ייתכן שהתיקון ייקח זמן (עד שמגיע החלק מארה"ב).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

תודה, אבדוק את הדל והאסוס.

בענייין המפרט עצמו (מעבד, זכירון, כרטיס מסך) אני מבין שהכיוון נכון.

יש סיבה להעדיף את הדור הרביעי של ה-I5?

פורסם
1. האם בארץ מכבדים אחריות בינ"ל של דל?

2. בטבלטים של אסוס יש בעיית פליקרים במסכים (יש לי אז אני יודע..) - האם יש חשש גם במחשבים שלהם?

 

זה תלוי, ומאוד מאוד מאוד(!!!) כדאי לקרוא את האותיות הקטנות בהקשר הזה. היה לי מחשב של אסוס שקניתי בזמנו בבסטביי. בארץ סרבו לכבד את האחריות, כי "קנית בבסט ביי אז האחריות אצלם".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...