Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי.

עבור ידידה טובה .מחפש מיניאטורת ניידת ישראלית .עדיף לדגמי הניידות החדשים.רק באיביי מצאתי ושם המחירים הזויים.כל לינק /ניידת תתקבל בברכה.

תודה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אלו דגמי הניידות שיש לי.

יצור אישי.

גודל 1:24

בעבר מכרתי כמה כאלה לשוטרים אבל בגלל שמדובר בעבודת יד המחיר היה בהתאם.

סיור ישראל תנועה 2.jpg

סיור ישראל תנועה 3.jpg

פורסם

וואו. זה פשוט יפה

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אלו דגמי הניידות שיש לי.

יצור אישי.

גודל 1:24

בעבר מכרתי כמה כאלה לשוטרים אבל בגלל שמדובר בעבודת יד המחיר היה בהתאם.

 

ממש יפה!

למה הכוונה ביצור אישי? אתה קונה אוקטביה ובצורה כלשהי צובע לפי בחירתך?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

In Flames, אכן אני קונה אוקטביה (של חברת וולי), מפרק אותה לגורמים, צובע את השלדה בלבן, מרכיב הכל בחזרה, מתקין קוז'אק בגודל המתאים שקניתי באייבי, מכין גרפיקה מתאימה במחשב, מדפיס אותה על מדבקת מים ומדביק אותה בעדינות על הרכב. לאחר מכן אוטם את הכל עם לכה.

לעיתים אני גם מוסיף נורות לד לצ'קלקה או לאורות הדרך.

 

IRON MAN, הגודל הוא 1:24 כלומר האורך של הרכב הוא בערך 19 ס"מ והרוחה הוא כ- 7 ס"מ.

פורסם

eyals05, אתה עושה עבודה מדהימה על הרכבים. עם אורות זה בכלל מגניב ביותר. כל הכבוד!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
In Flames, אכן אני קונה אוקטביה (של חברת וולי), מפרק אותה לגורמים, צובע את השלדה בלבן, מרכיב הכל בחזרה, מתקין קוז'אק בגודל המתאים שקניתי באייבי, מכין גרפיקה מתאימה במחשב, מדפיס אותה על מדבקת מים ומדביק אותה בעדינות על הרכב. לאחר מכן אוטם את הכל עם לכה.

לעיתים אני גם מוסיף נורות לד לצ'קלקה או לאורות הדרך.

 

אתה חולה נפש

ממש יפה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מדהים,

הייתי רוצה B4 ואוקטביה של מאנייק בבית.

הצ'קלקה הבודדת על האוקטביה הלבנה גדולה מדי לטעמי ביחס לרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

eyals05 אפשר לקבל קצת מידע על המדבקות שאתה מכין בעצמך?

אני מכיר את המדבקות מרכבי ראלי של חברת סולידו, הרכב מגיע עם מספר סטים של מדבקות, בנוסף גם מכיר אותם מקיטים להרכבה.

מה שאותי מעניין זה איך אתה בדיוק מדפיס אותם, אני כרגע "גודש" S2000 1:18 וחסר לה קצת מדבקות:wink:

פורסם

אפשר לקנות מדבקות (DECAL) ריקות להדפסה.

מכינים את הגרפיקה שרוצים, מדפיסים במדפסת הביתית, ולאחר שהדיו מתייבש צריך לסגור עם ספריי לכה.

מכאן כל מה שנשאר לעשות זה להכניס את המדבקה למים ולהדביק בעדינות על הרכב.

מה שטוב במדבקות האלה זה שכל עוד המדבקה רטובה אתה יכול לשחק עם המיקום שלה על הרכב עד למיקום האידיאלי מבחינתך.

הנה דוגמה מאיביי: http://www.ebay.com/itm/10pcs-A4-Inkjet-Water-Slide-Decal-Paper-Craft-Transfer-/161060349294?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item257ff1e56e

×
×
  • תוכן חדש...