Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מעוניינים לקנות פורד פיאסטה בתקציב של עד 10000

ההבדל במחיר בין 99 ל 2002 או 4000 שקל

99 6000 ש״ח ו2002 10000 ש״ח

99 עם פחות מ70 אלף קילומטר

2002 עם 140 קילומטר

 

מה כדאיי ויש בכלל הבדל?

פורסם

ה 2002 זה הדגם שיצא בשנת 2000.

אותם מנועים לגיר הידני. ( 1.3 )

מבחינת אבזור:

שני חלונות חשמל קדמיים

מזגן מצויין

הגה כח מעולה

פנים מחייכות ולא עצובות:-D ( החלק הקדמי של הרכב )

ספידומטר דיגיטלי

ועוד דברים שבטח שכחתי

 

אני אישית מעדיף את הדגם הזה, אבל אני משוחד...

 

הקילומטרים של הרכבים שהצגתם נראים נמוכים מידי.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אין דבר יותר טוב מלקחת את השנתון האחרון שיצא של דגם מסוים.

 

אין מחלות ילדות, בד"כ העיצוב יותר מודרני ונעים והרכב יותר אמין.

 

ככה נסעתי על פונטו 2006 (דגם שהגיע ב-2001) וככה אני נוסע היום בפיאט פנדה 2011 (דגם שהגיע ב-2003).

 

בלי קשר לעובדה שאם קונים רכב, לא קונים רכב ב-4000 שקל, אלא אם לא איכפת לך שהמזגן לא מקרר, שכל הפלסטיקה בפנים שבורה וההרגשה הכללית היא של גרוטאה ולא רכב.

 

אני ממליץ על דגמי 2002 של הפיאסטה, אם כבר החלטת לקחת אחת כזו.

פורסם

צריכת דלק יכולה להשתנות בין רכב לרכב,

מן הסתם עדיף לקנות את זה שטופל בצורה טובה יותר.

אבל שוב, הק"מ נראים לי נמוכים מידי

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הרכב עולה שש וחצי זה משנת 99

הקילומטרז נמוך מכיוון שזה אוטו מאיש זקן ממש שבבקושי נסע בו (זה מה שהבחור טוען) מחר ניקח את שנת 99 לבדיקה.

הוא אומר שהאוטו כמו חדש.

יש לו ספר טיפולים במוסך מורשה.

נשמע יותר מידי טוב. ב״ה אולי יש כאן טוב אמיתי.

פורסם

כאחד שנסע על אותה פיאסטה שנת 97 (דינמיק) אך מנוע שונה 1.25 16V.

 

האוטו מבחינת מכנית - פשוט מעולה!

נסעתי עליו מעל ל 80,000 ק"מ חוץ מנזילה ממסרק הגה שגררה שיפוץ (1,300) כל השאר היה טיפול שוטף.

 

אך, קח בחשבון תקלות חשמל:

לי האלטרנטור השתגע, הוחלף 3 פעמים (שלמתי על שתיים, השלישית הייתה עדיין באחריות). אני לא יודע אם זה חוסר מקצועיות של המוסכניק (למרות שבד"כ הוא מקצוען) או בעיה אחרת שגרמה לכשל הזה.

דבר נוסף, תבדוק שבנסיעה בעת שאתה לוחץ על הקלאץ' ועוזב את דוושת הבנזין - הטורים במקום לצנוח לסל"ד סרק - הם עולים כאילו אתה נותן גז. אם כן, זו בעיה שנידושה כאן רבות בפורום, לא לכולם הבעיה נפתרה.

 

שים לב, האוטו קטנצ'יק מבחינת מרווח פנים, אך איכות החומרים עמידה, והאוטו אפילו מעט מהנה לנהיגה... ההגה שלו נהדר :)

 

צריכת דלק משולבת בנסיעה רגועה 1:13-1:14

פורסם

דור

 

יש לך פתיחה חשמלית לתא המטען?

ולגבי העניין עם הטורים בלחיצת קלאץ', אני חושב שכל מי שעניתי לו מה לעשות, הסתדר:roll:

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הדגם של 2002 הוא מתיחת פנים של הדגם 99, כך שמרוב הבחינות הוא אמור להיות זהה.

בטוח יש הבדלים קטנים.

אם אכן ה99 במצב טוב והמצב הכלכלי דחוק אז אני לא רואה סיבה לוותר עליה.

פורסם

משנת 99' יובאה הפיאסטה עם מנוע 1.3 בלבד.

מנוע עתיק שהחל דרכו עוד בפורד אנגליה בתחילת שנות ה 60', אך מפגין עמידות מעולה.

רוב הפיאסטות האלו נמכרו לציי רכב, ומעטות לשוק הפרטי.

בגירסה זו יובאה הפיאסטה עד סוף 02'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יניב,

 

כן, הייתה לי פתיחה חשמלית לתא המטען. למה אתה שואל?

-----

חן מסכים בהחלט. מנוע 1.3 המישן עדיף בהרבה על מה שלי היה - 1.25 16V

למרות שהוא חלש יותר מבחינת הספק, אך הוא יצוק כולו מברזל ומפגין עמידות גבוהה בהרבה.

פורסם

אני שואל לגבי פתיחת תא המטען, כי באלו שהגיעו משנת 2000 אין את זה.

ומן הסתם אני מתכנן להוסיף.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...