Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מסתבר שהמחשב הנייד נפל והמסך נראה איום ונורא.

 

שתי נקודות חשובות:

 

1 אין שום שריטה פיזית על המסך או המחשב עצמו. המסך חלק לחלוטין.

 

2. המחשב עובד כרגיל ואם מחברים מסך חיצוני, אפשר להמשיך לעבוד.

 

אשמח להערכת מחיר ממוצעת והסבר על התיקון הנחוץ, לפני שאני ניגש למעבדה.

 

מצ"ב תמונות, הממחישות את המצב.

 

תודה מראש!:roll:

פורסם

המסך שבור.

 

אם "15.6 עלות החלפה לדגם זה באזור ה650 ש"ח במעבדות

 

אם 15.4" אז מעט יותר

 

אם יש לך ידיים טובות אז אפשר להזמין רק את המסך ולהחליף לבד.

 

ארז

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לא מכיר את DELL אבל יכול להגיד לגבי HP.

מעבדה של HP מורשית יעלה לך כ1200 שקל.

מעבדה רגילה בסביבות ה700

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

החלפתי מסך פעם ל 16' MSI EX620.

אם יש לך ידיים טובות כמו שאמרו תחפש באיביי מסך תואם לדגם הנייד שלך, ותזמין ותרכיב לבד.

מקסמום תקנה את המסך ותגש לטכנאי מחשבים שירכיב לך.

זה הסינאריו הכי זול!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

נא רשום את הדגם המדויק.

אבדוק עבורך מחיר לדגם שלך בבוקר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
יש לי ידיים שמאליות... :(

 

מדובר במסך 13.3 אינץ' ובמעבדה רשמית.

 

600 ש"ח זהו סכום שאני מוכן לשלם - הגיוני שיהיה כך?

 

במעבדה רשמית-כנראה שלא.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אל תתקן ברשמית הם ישחטו אותך במחיר.

 

אני רציתי לתקן פעם מחשב שלא נדלק,

בדקתי ברשמית של HP, רצו 1500 שקל.

 

בסוף עליתי על החלק הקטן שעשה את הבעיה, הפלאג של הטעינה, הזמנתי באיביי ב8$ ותיקנתי לבד.:-)

 

תקנה את המסך באיביי ותן לחבר טכני.

פורסם

בוקר טוב,

 

בדקתי עבורך מחיר מסך 13.3" המתאים לדגם שברשותך,

מחיר החלפת מסך הינו 700 ש"ח כולל מע"מ אם תבצע אצלי. בדוק אצל מעבדות קרובות אליך לראות מה המצב.

 

כפי שציינתי אם תבצע לבד תחסוך הרבה כסף אך עשה זאת בזהירות, אנשים לא מנוסים יכולים בקלות לשבור פלסטיקה או לעשות נזק אחר בהחלפה.

 

לגבי מעבדות "רשמיות", הם יגבו ממך הרבה יותר כסף עבור אותו מסך ואותה עבודה. ועקב מחירו הגבוה של החלפה שכזו במעבדה "רשמית" אני מניח שיש ניסיון רב יותר אצל המעבדות ה"לא רשמיות"..

 

 

 

אגב, בהתאם להערה של blackice מלמטה, שכחתי לציין, שאני גם DELL REGISTERED PARTNER... רק העניין הוא שזה תופס לגבי מכירות, ולא דווקא תיקונים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

המחשב עדיין באחריות - יש מצב שיבואו לקראתי לגבי המחיר?

 

אני מאוד אוהב את המחשב, אבל 1000 ש"ח + זה TOO MUCH :(.

 

ראיתי ב-ebay שמסך מקורי מסין + עלות משלוח, לא יורדת מסביבות ה-200 דולרים.

 

חתיכת הוצאה לא מתוכננת...

 

תודה לכולם על המחירים, אני אגש למעבדה פשוטה, בתקווה לטוב.

פורסם

מהיכן אתה?

 

אל תבנה על הנחה מכיוון שבאחריות. ומ1200 ל1000 זה עדיין גבוה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז,

 

אני לא גר לידך ואפילו לא קרוב אלייך. אם זה היה אחרת, בהחלט הייתי פונה אלייך, אבל תודה רבה על הבדיקה - אני מעריך זאת.

 

מחר אעבור במעבדה "שכונתית", אבל בפעם האחרונה יצאה אמינה ואדווח.

 

מקווה שיהיה בסדר...

×
×
  • תוכן חדש...