Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בידיות הדלת של רכבי מתקלף ציפוי הדמוי ניקל , היכן ניתן לחדש אותם וכמו כן מה היא העלות המשוערת לכך ?

צירפתי תמונה (מגוגל) של רכב כמו שלי (רק במצב תקין).

אזור באר שבע והסביבה.

תודה,ערן .

images.jpg

Gn'f'R

פורסם

אני אישית במקומך,מפרק את כל הידיות ברכב משייף, ומצפה בקרבון/פלסטי-דיפ.

 

הבאסה בכל הידיות ניקל הללו, אחרי שזה מתקלף זה גם שורט את הידיים.

פורסם

חברים שלום! היה לי בעיה גם בפנסים,לא יכולתי לעבור טסט.חיפשתי מי יתקן לי אותם ובמקרא מצאתי שני חברה מרחובות שמחדשים כל מיני דברים (פנסים,ידיות,גרילים וחו').היתי אצלם וראיתי עבודות שלהם-זה פשות משגע.אתה יכול לראות עבודות באתר ושם יש פרטים שלהם.דרך אגב אחרי שהם ציפו לי פנסים עברתי טסט.

חברה נקראת "סילברכרום"

פורסם
אני אישית במקומך,מפרק את כל הידיות ברכב משייף, ומצפה בקרבון/פלסטי-דיפ.

 

הבאסה בכל הידיות ניקל הללו, אחרי שזה מתקלף זה גם שורט את הידיים.

 

זו הבעיה - זה שורט את האצבעות מעבר לכך שזה לא אסתטי.

כמה יעלה תהליך כמו שציינת?

Gn'f'R

פורסם

ערן,

למיטב זכרוני מדובר בקריזלר?

הכי נכון להזמין מאיביי. יש חלפים בשפע ובזול.

כל תיקון יראה לא מקורי. חבל על הזמן וחבל על המאמץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מחיפוש קצר באיביי מוכרים את כל המכלול של הידית כרום עם המסגרת החומה שלה בסביבות ה70 דולר. לא כזה זול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן , מדובר בקרייזלר .

קילפתי את ציפוי הדמוי ניקל לעת עתה בכדי שלא אקבל שריטות באצבעות עד אשר יימצא פתרון שווה כיס

מפני ש 70$ אם אכן כך הם יותר מידי .

תודה מיוחדת ל maxizem על פנייתו בפרטי במתן פתרונות אפשריים .

1365071284979.jpg

Gn'f'R

פורסם

יש לי ידית מאלומיניום, חריטה ב CNC שאני מוכן לתרום לך.

 

תצטרך רק לקצץ את החלק העליון, והיא תכנס אצלך בול.

 

אני בניתי אצלי מהידית הזאת את מנגנון כוונון הכסא בקאוואליר.

 

אם אתה רוצה לנסות... HAVE A GO

×
×
  • תוכן חדש...