Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוואליר 95' האם משאבת דלק שבקה?


nir100
שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול בידיוק בתוך התחנת דלק, אחרי שמילאתי פול טנק, הרכב לא הניע (בהתחלה הניע והמנוע קרטע מאוד).

השארתי אותו כמה שעות, שחזרתי מהבילוי, ניסיתי להניע ולא הניע בכלל גם לא קרטועים.

 

עכשיו בבוקר חזרתי לרכב וניסיתי להניע וגם לא הצלחתי.

 

חייב לציין ששבוע שעבר גם בשישי בערב, הרכב היה עם פול טנק בערך, וגם בערך באותם שעות (3 בבוקר ככה בין שישי לשבת), הוא לא הניע וחזרתי הבייתה במונית.

אבל, כשבאתי בבוקר, הרכב הניע במכה.

וגם במוצ"ש של אותו שישי (שבוע שעבר), הלכתי לחבר, החניתי את הרכב ואחרי שעה ומשהו חזרתי אליו בקושי הניע וקרטע (פמפומים בגז לא עזר), אבל אחרי איזה 5 ניסיונות הניע כמו גדול.

 

משבוע שעבר, חוץ מהבעיות שהרכב עשה בשישי ומוצ"ש, הרכב נסע שבוע שלם בלי בעיות כלל (לא קרטועים לא כלום, נסע פרפקט), וגם באמצע שבוע תדלקתי אותו פעם אחת ב50 שקל, ופעם אחת ב30 שקל.

 

 

האם זה שאני מתדלק פול (כנראה זה צירוף מקרים, כי בפעמיים שהוא לא נהיע היה פול טנק), ודוחס קצת דלק אחרי הקפיצה (אתמול דחסתי ליטר ככה), האם זה מעמיס על המשאבה?

 

מה יכול ליהיות חוץ ממשאבת דלק?

(לא היה את הזמזום שלה שאני נותן חצי סוויץ, ממסר פועל תקין, בדקתי עם היד והאוזן והיה תקתוק, וגם פ.דלק החלפתי ביחד עם הטיפול 10KKM, שזה היה בערך לפני 5KKM).

חוץ מזה נראלי שזו משאבה מקורית (הרכב אצלי מ2003 בערך ולא החלפתי בחיים), והרכב בן 18.

 

 

במידה וזה משאבת דלק.

האם 1000 שקל במוסך בערך זה מחיר טוב (כמובן כולל עבודה ומשאבה תקינה, ואני יגיד להם שישטפו את המיכל דלק על הדרך).

למי שעשה טיפול כזה, מה עושים עם כל הדלק? (הרי יש שם פול טנק, שזה 50 ליטר בלי הרזרבה, שזה איזה 400 שקל!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף תיקנתי במוסך.

יצא 800 שח בערך, החליפו מנוע למשאבת דלק, למנוע חלופי, ושמו פ.דלק חדש. (חוץ מהמנוע זה עדיין המשאבה והחלקים המקוריים.)

 

האפשרויות היה לשים משאבה תחליפית, שלא רציתי.

או משאבה מקורית קומפלט שעולה 2100 שקל ככה שזה כמעט מה שהרכב שווה וגם לא רציתי.

 

סך הכל למקרה הזה זה לא נורא, ככל הנראה המשאבה המקורית הייתה בת 18, וגם כן המיכל דלק שנראה טוב ונקי בשביל 18 שנים. (לא ראיתי את כולו כי אי אפשר, ראיתי רק שליש ממנו, אבל זה מספיק.

 

מקווה שהרכב יפסיק לשתות כסף, למרות בן 18 והוא נוסע כל יום כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשינו במוסך כל בדיקה אפשרית, לא עזר כלום.

 

מה שכן טיפ לעתיד, אני לא אדחוס יותר דלק.

יש לי הרגשה שזה מה שדפק אותה (למרות שבערך שנתיים אני בעצמי דוחס כל פעם עוד 1-3 ליטר ככה).

נקווה שיחזיק לי הרבה, כי המנהל של המוסך עבד על זה, ואמר שאין אחריות על העבודה (שזה 300 שקל ככה), כי יכול לצאת טוב ויכול שלא. (ההחלפה של המנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן טיפ לעתיד, אני לא אדחוס יותר דלק.

יש לי הרגשה שזה מה שדפק אותה (למרות שבערך שנתיים אני בעצמי דוחס כל פעם עוד 1-3 ליטר ככה).

אל דאגה, סה"כ אתה מתדלק רכב ולא מטוס. אין לך תלדוק בלחץ אלא בכבידה.

בנוסף, נוזלים (דלק) לא ניתנים לדחיסה.

בקיצור, הגיע זמנה של המשאבה. דווקא מיכל מלא שומר עליה יותר.

 

נקווה שיחזיק לי הרבה, כי המנהל של המוסך עבד על זה, ואמר שאין אחריות על העבודה (שזה 300 שקל ככה), כי יכול לצאת טוב ויכול שלא. (ההחלפה של המנוע).

החליפו לך משאבה ולא את המכלול עצמו (כולל המצוף) . כך צריך להיות.

לא אמורה להיות בעיה במידה והתקינו משאבה סבירה ולא איזה זבל סיני עלום שם. מקווה שלא מכינים לך את התירוץ לעתיד ...

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה זה מוסך שטיפלתי בו הרבה מאוד, הוא בנתיים לא אכזב אותי.

 

לא חושב שיש לו אינטרס לשחק, גם עזוב את זה שאני מבין פחות או יותר, מאשר בן אדם נורמאלי.

אני גם בא עם ידע, ככה שאם מתבכים בפירוק של משהו , אני יכול לעזור להם במילים. (לא קורה, לפחות את הרכב הזה הם מכירים בעל פה וגם זה אמריקאית עם פטנטים ואופי עבודה של אמריקאית).

וגם לא קשור לידע וחרטוטים, בשביל 400 שקל אף מוסך נורמאלי לא ישחק, כי מצד שני יש לי עגלה מברזל בת 18 שיכולה כל יום להתקלקל. (ועוד בטיפול הבא אני מכניס אליו את הפאביה החדשה, כי אני לא רוצה לטפל במוסך של היבואן וגם לא תיהיה בעיה עם האחריות!)

 

גם אם יתנו לי הצעה שעולה גם 20% פחות במוסך אחר אני ישאר אצלו.

 

אם היה לי זמן וכלים מתאימים בבית הייתי עושה את זה לבד, סך הכל הבעיה פה זה לרוקן המיכל דלק ולפרק אותו.

זו עבודה יחסית פשוטה (מה שכן, לא ראיתי איך המנוע יושב בתוך המכלול, למרות שזה גם שטויות).

מה גם שזה לא רכב פרטי שלי (אני תמיד עליו, אבל לפעמים יש עוד נהגים עליו), ועכשיו בחג, אני צריך שהוא יעבוד טיפ טופ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול בידיוק בתוך התחנת דלק, אחרי שמילאתי פול טנק, הרכב לא הניע (בהתחלה הניע והמנוע קרטע מאוד).

השארתי אותו כמה שעות, שחזרתי מהבילוי, ניסיתי להניע ולא הניע בכלל גם לא קרטועים.

 

עכשיו בבוקר חזרתי לרכב וניסיתי להניע וגם לא הצלחתי.

 

חייב לציין ששבוע שעבר גם בשישי בערב, הרכב היה עם פול טנק בערך, וגם בערך באותם שעות (3 בבוקר ככה בין שישי לשבת), הוא לא הניע וחזרתי הבייתה במונית.

אבל, כשבאתי בבוקר, הרכב הניע במכה.

וגם במוצ"ש של אותו שישי (שבוע שעבר), הלכתי לחבר, החניתי את הרכב ואחרי שעה ומשהו חזרתי אליו בקושי הניע וקרטע (פמפומים בגז לא עזר), אבל אחרי איזה 5 ניסיונות הניע כמו גדול.

 

משבוע שעבר, חוץ מהבעיות שהרכב עשה בשישי ומוצ"ש, הרכב נסע שבוע שלם בלי בעיות כלל (לא קרטועים לא כלום, נסע פרפקט), וגם באמצע שבוע תדלקתי אותו פעם אחת ב50 שקל, ופעם אחת ב30 שקל.

 

 

האם זה שאני מתדלק פול (כנראה זה צירוף מקרים, כי בפעמיים שהוא לא נהיע היה פול טנק), ודוחס קצת דלק אחרי הקפיצה (אתמול דחסתי ליטר ככה), האם זה מעמיס על המשאבה?

 

מה יכול ליהיות חוץ ממשאבת דלק?

א היה את הזמזום שלה שאני נותן חצי סוויץ, ממסר פועל תקין, בדקתי עם היד והאוזן והיה תקתוק, וגם פ.דלק החלפתי ביחד עם הטיפול 10KKM, שזה היה בערך לפני 5KKM).

חוץ מזה נראלי שזו משאבה מקורית (הרכב אצלי מ2003 בערך ולא החלפתי בחיים), והרכב בן 18.

 

 

במידה וזה משאבת דלק.

האם 1000 שקל במוסך בערך זה מחיר טוב (כמובן כולל עבודה ומשאבה תקינה, ואני יגיד להם שישטפו את המיכל דלק על הדרך).

למי שעשה טיפול כזה, מה עושים עם כל הדלק? (הרי יש שם פול טנק, שזה 50 ליטר בלי הרזרבה, שזה איזה 400 שקל!).

 

יש לי גם קוואליר שנת 1996 ויש לי את הזמזום הזה כשאני נותן חצי סוויץ אתה יכול לפרט יותר ממנה זה נובע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך זמזום אבל לא מניע? (יעני זמזום של מנוע מחת למושב האחורי, לא הפעמון המסריח של האמריקאים).

 

זה כבר יותר מסובך.

תבדוק חוטי הצתה\קוילים.

 

תנסה מה שהשירותי-דרך (של הביטוח) עשו לי, להתיז ספריי קרבורטורים בצינור שיוצא מפילטר אוויר לכיוון הכניסת אוויר של הסעפת יניקה.

(תנסה להניע עם גז, אם מניע, זה בעיה במערכת דלק.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם קוואליר שנת 1996 ויש לי את הזמזום הזה כשאני נותן חצי סוויץ אתה יכול לפרט יותר ממנה זה נובע?

 

הזמזום נובע מזה שמשאבת הדלק מתחילה לעבוד.

ייתכן ופותח השרשור לא שומע את הזמזום כי החליף למשאבה חדשה, שכרגע לפחות, קצת יותר שקטה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמזום נובע מזה שמשאבת הדלק מתחילה לעבוד.

ייתכן ופותח השרשור לא שומע את הזמזום כי החליף למשאבה חדשה, שכרגע לפחות, קצת יותר שקטה.

 

לפני שתיקנתי היה זמזום ששומעים בבירור.

 

עכשיו ששמו מנוע חלופי וחדש (לא סגור על זה שהוא חדש), שומעים אותה הרבה יותר חלש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שתיקנתי היה זמזום ששומעים בבירור.

 

עכשיו ששמו מנוע חלופי וחדש (לא סגור על זה שהוא חדש), שומעים אותה הרבה יותר חלש.

 

הרכב מניע ליפני חודש בערך לא היה לי את הזמזום זה רק לא מזמן הופיע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה רק לא מזמן שמת לב.

 

כל רכב שעליתי שומעים.

 

בכל הרכבים שהיה לי אני מחכה שהוא יפסק (בידיוק שתי שניות, זה המשאבה דוחסת או משהו כזה, לדעתי יותר בריא לחכות וככה גם מניע במכה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה רק לא מזמן שמת לב.

 

כל רכב שעליתי שומעים.

 

בכל הרכבים שהיה לי אני מחכה שהוא יפסק (בידיוק שתי שניות, זה המשאבה דוחסת או משהו כזה, לדעתי יותר בריא לחכות וככה גם מניע במכה.)

 

אני תמיד נותן חצי סוויץ ומחכה עד שיכבה כל הנורות בלוח שעונים ורק אז מניע (בכל רכב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בכל הרכבים שהיה לי אני מחכה שהוא יפסק (בידיוק שתי שניות, זה המשאבה דוחסת או משהו כזה, לדעתי יותר בריא לחכות וככה גם מניע במכה.)

אני תמיד נותן חצי סוויץ ומחכה עד שיכבה כל הנורות בלוח שעונים ורק אז מניע (בכל רכב)

פעולות אלו מיותרות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, הבנתי שברכבים ישנים זה לא כ"כ מיותר.

כמה פעמים שהנעתי בלי להמתין בכלל, נדלקו לי נורות מוזרות.

פעם אחת נדלקה לי נורה של האימובילייזר של המפתח, שמודיעה כביכול שהוא לא זוהה, ונשארה דלוקה לכל אורך הנסיעה.

פעם אחת נדלקה לי נורה שמודיעה על בעיה במערכת ההזרקה.

 

אחרי אלה, החלטתי שאני מחכה וזהו. זה בדיוק עוד שתי שניות, ומקטין את הסיכוי לנורות המציקות הללו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...